schildklierproblemen

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 sep 2017, 08:35

Toby wat ik wel weet en ik wil je zeker niet ongerust maken, is dat zware operaties bv vroegtijdige dementie kunnen opwekken. Bij dementie kan je ook die symptomen ontdekken.
Een vriendin van mij (nu 72 jaar) heeft een jaar of 5 a 6 geleden een hartoperatie ondergaan. Sindsdien is dat begonnen. Nu zit zij in een verzorgingstehuis.
Ik wil maar zeggen, elke operatie kan idd een karakterwijziging met zich meebrengen.

meerkat
Lid geworden op: 09 jul 2006, 09:27
Locatie: Deinze

27 sep 2017, 09:59

Bij mij heeft het ook mijn karakter veranderd, ben meer in mijzelf gekeerd, wil met rust gelaten worden. De medicatie zal wel meer doen dan wordt gezegd.
een stap achteruit, twee vooruit

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

27 sep 2017, 12:27

Ikzelf stond onder mentale, emotionele, fysieke hoogspanning toen ik mijn schildklier nog had maar die was dan ook ontzettend dik (2 vuisten dik terwijl het normaal een kleine vlinder is), ik was doodziek, op sterven na dood.
Na het verwijderen duurde het wel 1 1/2 jr voor het stabiel was.

En daarna was ik terug rustig en de hoogspanning waar ik onder stond is weg.

Er zijn altijd redenen waarom iemand reageert zoals ie reageert.

Wat doet u misschien waardoor uw echtgenote zo reageert. Het is niet gezegd dat de oorzaak bij haar ligt. U kan ook de aanleiding zijn waardoor ze zo en zo reageert.

Je danst de tango altijd met 2. Stel uzelf daarmee ook in vraag.

Veel succes,
Angel
fijne dag verder

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

27 sep 2017, 19:32

angel22 schreef:Ikzelf stond onder mentale, emotionele, fysieke hoogspanning toen ik mijn schildklier nog had maar die was dan ook ontzettend dik (2 vuisten dik terwijl het normaal een kleine vlinder is), ik was doodziek, op sterven na dood.
Na het verwijderen duurde het wel 1 1/2 jr voor het stabiel was.
En daarna was ik terug rustig en de hoogspanning waar ik onder stond is weg.
Er zijn altijd redenen waarom iemand reageert zoals ie reageert.
Wat doet u misschien waardoor uw echtgenote zo reageert. Het is niet gezegd dat de oorzaak bij haar ligt. U kan ook de aanleiding zijn waardoor ze zo en zo reageert.
Je danst de tango altijd met 2. Stel uzelf daarmee ook in vraag.
Veel succes,
Angel
Nou, dat is wel een flinke insinuatie.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

27 sep 2017, 19:36

Prima Vera schreef:Toby wat ik wel weet en ik wil je zeker niet ongerust maken, is dat zware operaties bv vroegtijdige dementie kunnen opwekken. Bij dementie kan je ook die symptomen ontdekken.
Een vriendin van mij (nu 72 jaar) heeft een jaar of 5 a 6 geleden een hartoperatie ondergaan. Sindsdien is dat begonnen. Nu zit zij in een verzorgingstehuis.
Ik wil maar zeggen, elke operatie kan idd een karakterwijziging met zich meebrengen.
Nou, van zware operaties kan ik wel effe meespreken.
Maak, je niet ongerust.
Hartoperatie 25 jaar geleden.
Nieroperatie ongeveer 15 jaar en opnieuw 3 jaar geleden.
Kwaadaardig gezwel aan oor, 3 jaar geleden ...
Laatst gewijzigd door Toby op 27 sep 2017, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

27 sep 2017, 20:30

Des te beter Toby, doe zo verder ! Je bent goed op weg!

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

27 sep 2017, 20:33

Prima Vera schreef:Des te beter Toby, doe zo verder ! Je bent goed op weg!
Dank je voor de aanmoediging. :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !