Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 okt 2017, 13:48

dejules schreef: Hoeveel van uw voor het leven benoemde collega's waren moslim?
Een handvol.
Heeft U al ooit een moslim in levende lijve ontmoet en er mee gesproken?
Ja.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

10 okt 2017, 13:55

Wil. schreef:
dejules schreef: Hoeveel van uw voor het leven benoemde collega's waren moslim?
Een handvol.
Heeft U al ooit een moslim in levende lijve ontmoet en er mee gesproken?
Ja.
Indien U de praat die U hier verkoopt op de werkvloer van een Belgische onderneming verkoopt dan wordt U volledig terecht, op staande voet ontslagen en bent U al uw sociale rechten kwijt!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 okt 2017, 14:02

Ik denk het niet. De tijden zijn aan het veranderen, julio. Nogal wat mensen beginnen in te zien waar die ideologie naartoe leidt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

10 okt 2017, 14:15

Wil. schreef:Ik denk het niet. De tijden zijn aan het veranderen, julio. Nogal wat mensen beginnen in te zien waar die ideologie naartoe leidt.
Naar de rechtbank leidt dat!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 okt 2017, 14:37

Salman Rushdie, de schrijver van "De Duivelsverzen", maakt zich ook deze week niet geliefd bij de volgelingen van 'the religion of peace'.

Rushdie zegt dat het lezen van de koran 'not very enjoyable' is omdat in de koran bijna nergens enige verhaallijn of -structuur te bemerken valt. En hij krijgt van mij gelijk.

Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... yable.html
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

10 okt 2017, 15:25

Wil. schreef:Salman Rushdie, de schrijver van "De Duivelsverzen", maakt zich ook deze week niet geliefd bij de volgelingen van 'the religion of peace'.

Rushdie zegt dat het lezen van de koran 'not very enjoyable' is omdat in de koran bijna nergens enige verhaallijn of -structuur te bemerken valt. En hij krijgt van mij gelijk.

Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... yable.html
Dat is dan zoals in de ambtenarij : ook not very enjoyable, toch?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

10 okt 2017, 19:47

Hogerop heb ik geschreven dat de Deense eerste minister genoeg had van groepen van immigranten die wel profiteren, maar niet integreren.

Onlangs heeft men een groep van 700 zogezegd 'staatloze' vluchtelingen uit Kuwait nauwkeurig onderzocht in Denemarken. Het blijkt dat 634 van hen (90%) gelogen had over hun afkomst. Ze kwamen uit andere Arabische landen. Als 'staatloze' is het gemakkelijker om asiel te krijgen.

Alle 634 asielaanvragen werden verworpen.
Bron: http://speisa.com/modules/articles/inde ... -lied.html
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 okt 2017, 20:32

Afbeelding

Deze week laat Myriame je meegenieten van haar couscous met kip en groenten.



Beste Wil, ik hoop van ganser harte dat U gelijk krijgt met "de tijden zijn aan het veranderen" , maar het loopt verdorie fel uit de hand.
Kreeg van een warenhuis een folder toegestuurd met ook deze foto en onderschrift bij m'n e-post, heb geen enkel bezwaar dat men ons maaltijden van een andere cultuur wil doen 'proeven', maar die hoofddoek is er net teveel aan.
Heb dadelijk dit warenhuis erover 'aangesproken', vroeg hen als ook ze de moed zouden hebben een iemand met b.v. een goed zichtbaar (christelijk) kruis, ook zouden laten hun klanten proberen iets te verkopen.
Kreeg prompt het klassieke antwoord dat ze moeten openstaan voor alle klanten... hier onder te lezen, heb wel de naam het warenhuis eruit gelaten

"Bij ****** kiezen we ervoor om een weerspiegeling van onze samenleving weer te geven. Hierbij hanteren wij het principe dat we de eigenheid van elk van deze klanten respecteren. Elke klant die vrijwillig zichzelf openstelt om ons een kijkje te geven in zijn/haar keuken en hun roots, moet ook vanuit zichzelf kunnen spreken."

Heb hen laten weten dat het me niet gaat over het "weerspiegelen", maar hen erop gewezen dat die hoofdoek symbool staat voor onderdrukking, vernedering en me doet denken aan moord op onze weerloze burgers.
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 okt 2017, 23:53

Ze gaan zich daar verder niet moe om maken. Meer klanten = mogelijk meer winst, dát is hun devies.
Vorige maandag kon je in het programma van Jan Leyers zien waar dat allemaal naartoe leidt. In Engeland zijn er steden of gebieden in steden die compleet onherkenbaar en on-engels geworden zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 okt 2017, 00:20

Ondertussen in Engeland:

Police Constable Lister van de Cumbria Police is op staande voet ontslagen. De reden? Hij had in een Facebook reactie geschreven dat de terroristen van ISIS in bacon moesten ingepakt worden.

Dat was een ontoelaatbare uitlating. Voorzeker zouden de tere tenen van de moslims die dit voorstel zouden lezen , echt worden gepijnigd door zo'n buitenaardse gedachte.
Zo ver zijn we dan.

Bron: http://www.nwemail.co.uk/news/barrow/Th ... 89476db-ds
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

13 okt 2017, 08:45

davang schreef: Heb hen laten weten dat het me niet gaat over het "weerspiegelen", maar hen erop gewezen dat die hoofdoek symbool staat voor onderdrukking, vernedering en me doet denken aan moord op onze weerloze burgers.
Dat warenhuis heeft geen lef.
Ze hadden een persoon in burka moeten afbeelden bij dat gerecht!
Ondank is 's werelds loon

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

13 okt 2017, 10:58

davang schreef:Afbeelding

Deze week laat Myriame je meegenieten van haar couscous met kip en groenten.



Beste Wil, ik hoop van ganser harte dat U gelijk krijgt met "de tijden zijn aan het veranderen" , maar het loopt verdorie fel uit de hand.
Kreeg van een warenhuis een folder toegestuurd met ook deze foto en onderschrift bij m'n e-post, heb geen enkel bezwaar dat men ons maaltijden van een andere cultuur wil doen 'proeven', maar die hoofddoek is er net teveel aan.
Heb dadelijk dit warenhuis erover 'aangesproken', vroeg hen als ook ze de moed zouden hebben een iemand met b.v. een goed zichtbaar (christelijk) kruis, ook zouden laten hun klanten proberen iets te verkopen.
Kreeg prompt het klassieke antwoord dat ze moeten openstaan voor alle klanten... hier onder te lezen, heb wel de naam het warenhuis eruit gelaten

"Bij ****** kiezen we ervoor om een weerspiegeling van onze samenleving weer te geven. Hierbij hanteren wij het principe dat we de eigenheid van elk van deze klanten respecteren. Elke klant die vrijwillig zichzelf openstelt om ons een kijkje te geven in zijn/haar keuken en hun roots, moet ook vanuit zichzelf kunnen spreken."

Heb hen laten weten dat het me niet gaat over het "weerspiegelen", maar hen erop gewezen dat die hoofdoek symbool staat voor onderdrukking, vernedering en me doet denken aan moord op onze weerloze burgers.
Zoals de beer de kandeleer likt om de smeer, zo likt de mercantiele winstzoeker de hielen van elke potentiële "winstbron", dat is de logica van ons economisch systeem. Gezien de stand van zaken nu, is het beter dat migranten hun koopkracht hier besteden, eerder dan ze naar hun thuisland te sturen. Kapitalisten zijn ondernemers en dus meer en verder vooruitziend dan politici; ondernemers verzorgen vandaag al hun klantenbestand van de toekomst, Bedrijven streven naar voortbestaan, (pereniteit) politici zijn tijdelijke beheerders, met een onzekere toekomst, geen bestuurders.
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 okt 2017, 17:23

" Zoals de beer de kandeleer likt om de smeer, zo likt de mercantiele winstzoeker de hielen van elke potentiële "winstbron", dat is de logica van ons economisch systeem. Gezien de stand van zaken nu, is het beter dat migranten hun koopkracht hier besteden, eerder dan ze naar hun thuisland te sturen. Kapitalisten zijn ondernemers en dus meer en verder vooruitziend dan politici; ondernemers verzorgen vandaag al hun klantenbestand van de toekomst, Bedrijven streven naar voortbestaan, (pereniteit) politici zijn tijdelijke beheerders, met een onzekere toekomst, geen bestuurders."

@Socrates, wijs gesproken van U, toch klinken uw woorden zoals we dagelijks horen en kunnen lezen in de 'media', "och 't is maar een banaliteit, gaat vlug voorbij....doet me alweer denken aan die pot warm water en de kikker.
Heb ook m'n twijfels over het besteden van hun koopkracht, diegene die ik redelijk goed ken kopen natuurlijk het broodnodige alhier, maar weet verdomt goed dat het 'grotere huishouden' van bij een van hun soort wordt aangekocht, zelfs hun kledij komt meestal van hun thuisland, ze gaan er meer dan eenmaal per jaar op reis.

Herinnert je nog de verzoende woorden, het belachelijk maken van de betreffende leerkrachten, toen nog bijna peuters het gebaar maakten van de keel over te snijden van hun mede (bange blanke)klasgenootjes...er zijn nog altijd leerkrachten die door die niet ernstige bedreigingen in ziekte verlof zijn.

Zou het net zo zijn verlopen indien blanke kinderen, hun gekleurde 'vriendjes' met dergelijke dreigingen(zelfs minder bloederig) zouden hebben bedreigd...hoelang denk je, één, twee of drie weken zou er over worden gedebatteerd ...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

13 okt 2017, 17:26

Kunnen er toch al geen haren in het eten vallen!!
Gast

13 okt 2017, 18:17

davang schreef: "Bij ****** kiezen we ervoor om een weerspiegeling van onze samenleving weer te geven. Hierbij hanteren wij het principe dat we de eigenheid van elk van deze klanten respecteren. Elke klant die vrijwillig zichzelf openstelt om ons een kijkje te geven in zijn/haar keuken en hun roots, moet ook vanuit zichzelf kunnen spreken."
Geen nood jong. Als ze merken dat hun verkoop achteruit omdat er nog maar alleen hoofddoeken rondlopen , is de volgende reclame een "babe" met diepe decolté die varkensvlees zal promoten :)