Cataract ingreep?

Hier is de plaats voor discussie en vragen over fysische ziekten of aandoeningen

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

28 jul 2017, 09:20

Ik ben in burgerkledij de operatiezaal ingereden, alleen had men een papieren muts over mijn haar getrokken. Dragen ze daar allemaal in het OP
Dus mijn haar was 'plat' na 45 min. operatie. Dus de dag ervoor naar de kapper gaan heeft geen zin. Tenzij u het doet omdat u het haar gedurende een tijdje niet zelf hoeft te wassen, wat ook niet mag.

Niet bang zijn, je voelt niets, je ziet niets, je voelt je zalig van hetgeen ze via je infuus hebben ingespoten. Het is voorbij zonder dat je het weet. Efkens op recovery en je mag naar huis. De dag nadien het verband eraf en je ziet dingen die je in lange tijd niet meer hebt kunnen onderscheiden.
Je druppelt je ogen wat in, zie dat je niet te veel op de kant van het geopereerde oog ligt en het je gaat terug op controle.
Echt, niets om je bang over te maken.
Maar leg geen groententuin op je geopereerde oog, het is en blijft een operatiesnede, met draadjes die moeten oplossen.
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.
MaLoReg

31 okt 2017, 09:33

Mijn ingreep was 12 mei-ben al tweemaal extra moeten teruggaan, nu voor de derde maal en toen zei
de oogarts dat ik dan maar de rest van mijn leven moest druppelen en een bril dragen.
Voor de derde maal werd er enkel naar gekeken of ik de letters kon lezen-maar dat is iets wat ik voordien
goed kon en nu ook-voor de problemen waarvoor ik ging werd onder de mat geveegd.
Zeg het nogmaals: "ik zou het NOOIT meer laten doen".