aanmelden windows live mail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

13 nov 2017, 19:00

Ik wil mij aanmelden bij windows live mail maar dat lukt niet. Ik moet veriefieeren maar dat loopt fout.
Ik verander het bestaande wachtwoord en gebruiker in welke ik aangemaakt heb bij telenet. Dus ik veronderstel met zekerheid het goede. Ik heb pc afgezet en na een tijd terug op en nog steeds hetzelfde. Ik heb gescand met Wise disk cleaner.terug opgestart en nog hetzelfde. Is er iemand die mij kan helpen.
Ik dank u bij voorbaat voor uw reactie.Filius

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

13 nov 2017, 19:50

Beste filius,

Je maakt dus gebruik van een Telenet e-mail account dat je op WLM wil toevoegen ...
Wat bedoel je juist met "ik moet verifiëren maar dat loopt fout"?


mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

13 nov 2017, 20:44

Als ik mij aanmeld krijg ik onderaan de pc rechts een melding met veriefieeren met een slotje achter. Dan een popup om mij aan te melden. Ik vul opnieuw de gegevens in zoals bij telenet.
Dan de volgende melding met fout. Ik heb het juiste ww ingevuld. Dit alles is gisteren ineens begonnen

Foutmelding:
Voor het account Pandora (theodoor.geerits) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR LOGIN failed
Server: 'in.telenet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Ik dank u bij voorbaat voor uw reactie.Filius

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

13 nov 2017, 21:22

Beste filius,

Heb je dat ook bij het inloggen op de online webmail van Telenet? ---> http://webmail.telenet.be/

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius
Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13

13 nov 2017, 22:17

Beste coderunner,

Bij telenet ging het ook niet om aan te melden maar ik heb daar een nieuw wachtwoord aangemaakt en nu is het gelukt.
Ik dank u bij voorbaat voor uw reactie.Filius

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

13 nov 2017, 23:15

Goed zo filius ...
Je moet steeds eerst je wachtwoord veranderen op de site van Telenet zelf, en dan pas in WLM.

Bedankt voor de update and happy emailen ....

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.