Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Bart de Pauw
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Nieuws Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ice

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov 2017, 17:32    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Wie dat nu nog niet beseft is een stevige idioot en wie zijn account niet weet te beveiligen evenzeer . Wie zijn privé leven te grabbel wil gooien evenzeer....

En de kinderen, frits? Die worden er ingeluisd, zeker die waarvan de ouders minder ervan weten dan hun kinderen...en dat is ook de bedoeling...de maatschappij 'sturen'...immoreel en kwaadaardig vooral om dat de opzet was.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rud54

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov 2017, 17:42    Onderwerp: Reageer met quote

Simpel is het, vele zijn te dom om met veilig met Facebook om te gaan. Fake profielen kan je hier ook vinden, dus. BEGRIJP TOTAAL NIET WAT FACEBOOK MET DIT ONDERWERP TE MAKEN HEEFT. Wellicht willen ze hier de echte waarheid weer onder stoelen en banken schuiven.

Naar boven
Jockey

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov 2017, 19:53    Onderwerp: Reageer met quote

Phoebe schreef:
In elk geval de mogelijkheid hebben om snel te kunnen inspelen via sociale media (sms) op 'instant' gevoelens heeft BDP een pad in de korf gezet.
De media en de publieke opinie heeft het dan maar overgenomen en zal nog niet zo snel dit been om op te kluiven gaan lossen ,denk ik .

Soms denk ik terug aan de tijd van geen Facebook , Instagram , Snapchat, en wat is er nog allemaal ?
Was het allemaal niet veel eenvoudiger dan ? Gaan binnenkijken bij iemand anders zijn leven ; weten wat ze doen in hun dagdagelijks leven, waar ze op reis gaan , hoe ze zich voelen , met wie ze in gang zijn en waar ze van houden.. Ik zie dat als een vorm van voyeurisme waar veel mensen zich op verkijken denk ik. Fenomeen dat wanneer men niet oplet het de gebruiker meer gaat achtervolgen dan hij/zij eigenlijk zelf wil .
Is dat nodig ? Heeft de mens geen eigenheid meer en nood tot privacy ?

Ikzelf zal het me lang kunnen wachten om een Facebook account te installeren. Ik heb ook geen behoefte aan dat soort oppervlakkigheid .

Het is allemaal te zien voor wat je het gebruikt hè Phoebe. Wijzelf hebben een vroegere buurvrouw die nu in Kenia woont. Daar babbelen we regelmatig mee,doch wat meer is,ze plaatst regelmatig foto's die haar 'vrienden' kunnen bekijken.Maar voornamelijk gebruik ik Facebook om te communiceren (chatten) met men kleinkinderen(Allè kleinkinderen,ze zijn kedoeme al groter dan men vrouw) Kettingberichten enz.zijn aan mij ook niet besteed...

Silver Wolf

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov 2017, 6:49    Onderwerp: Ontspoord Reageer met quote

Deze topic die over Bart DP startte is stilaan op een zijspoor
aan het ontsporen...

Maar alvorens het puin als oud ijzer achterblijft,
vraag ik me af in welke mate men bekend moet zijn,
alvorens er zo'n heisa ontstaat Exclamation Question

Dus om nog eens voor 't laatst en snel op deze ontsporende topic te springen....

Wie was nu weer Monica L., waardoor Bill C.
in een mediastorm terecht kwam Exclamation Question

Of dichter bij huis...
http://www.gva.be/cnt/aid1057725/lees-hier-de-pikante-sms-en-van-yves-leterme

Kortom...de boekskes hebben nu eenmaal nood aan leesvoer voor voyeurs.
En daarom mag deze topic stilaan verhuizen naar de vergetelheid.
Alvorens Bart D.P (in navolging van Steve Robert Jos S.) in het Albertkanaal sukkelt.
Want 't is al druk genoeg met al dat dreggen, naar al dan niet vermeende "Bende van N"-sporen.

sw

Naar boven
URSULAMI

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov 2017, 8:56    Onderwerp: Reageer met quote

Filmidee : BART DE PAUW : THE MOVIE

Producent : STUDIO 100

Hoofdrollen de gestalkten : K3

Naar boven
Iemand Anders

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov 2017, 12:56    Onderwerp: Re: Ontspoord Reageer met quote

Kortom : http://15j03f2e0gbf3hvn0p40xaiv.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/11/Bored.jpg

Silver Wolf schreef:
Deze topic die over Bart DP startte is stilaan op een zijspoor
aan het ontsporen...

Maar alvorens het puin als oud ijzer achterblijft,
vraag ik me af in welke mate men bekend moet zijn,
alvorens er zo'n heisa ontstaat Exclamation Question

Dus om nog eens voor 't laatst en snel op deze ontsporende topic te springen....

Wie was nu weer Monica L., waardoor Bill C.
in een mediastorm terecht kwam Exclamation Question

Of dichter bij huis...
http://www.gva.be/cnt/aid1057725/lees-hier-de-pikante-sms-en-van-yves-leterme

Kortom...de boekskes hebben nu eenmaal nood aan leesvoer voor voyeurs.
En daarom mag deze topic stilaan verhuizen naar de vergetelheid.
Alvorens Bart D.P (in navolging van Steve Robert Jos S.) in het Albertkanaal sukkelt.
Want 't is al druk genoeg met al dat dreggen, naar al dan niet vermeende "Bende van N"-sporen.

sw

boeffer

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov 2017, 22:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop dat hij nog vrienden heeft waar hij desnoods op de zetel mag komen slapen.

Jockey

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov 2017, 23:02    Onderwerp: Reageer met quote

Silver Wolf schreef:
Prima Vera schreef:
Kinderen worden niet meer opgevoed zoals wij vroeger werden opgevoed.
Daar ligt het grote probleem. ..../....?

Sorry "Prima Vera", voor de slechts gedeeltelijk geciteerde tekst!

Maar, recent was er nog een uitzending op TV over die jongeren en hun andere opvoeding (of gebrek daaraan)!?
Want heel dat smartphone gedoe en dus zeker SEXTING (b)lijkt al eens zwaar uit de hand te kunnen lopen.

Waar ik als senior mijn jeugd deels als verbrod beschouw, door vaak te infantiele onwetendheid,
lijkt nu het hek soms helemaal van de dam en is elke zin voor realiteit meer dan eens totaal zoek geraakt. Crying or Very sad

sw

Anderzijds SW,wanneer ik bedenk hoe de zus van men vriend zich tegen ons heeft moeten weren (we waren een jaar of 10/11) omdat we persè dokterke wilden spelen,ik vrees dat we daar nu voor bij de jeugdrechter hadden moeten komen... Smile Al een geluk,ze was wat ouder en dus sterker dus we hebben nooit onze medische kunde kunnen toepassen...

vercingetorix

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov 2017, 12:46    Onderwerp: Reageer met quote

Jockey schreef:
Silver Wolf schreef:
Prima Vera schreef:
Kinderen worden niet meer opgevoed zoals wij vroeger werden opgevoed.
Daar ligt het grote probleem. ..../....?

Sorry "Prima Vera", voor de slechts gedeeltelijk geciteerde tekst!

Maar, recent was er nog een uitzending op TV over die jongeren en hun andere opvoeding (of gebrek daaraan)!?
Want heel dat smartphone gedoe en dus zeker SEXTING (b)lijkt al eens zwaar uit de hand te kunnen lopen.

Waar ik als senior mijn jeugd deels als verbrod beschouw, door vaak te infantiele onwetendheid,
lijkt nu het hek soms helemaal van de dam en is elke zin voor realiteit meer dan eens totaal zoek geraakt. :cry:

sw

Anderzijds SW,wanneer ik bedenk hoe de zus van men vriend zich tegen ons heeft moeten weren (we waren een jaar of 10/11) omdat we persè dokterke wilden spelen,ik vrees dat we daar nu voor bij de jeugdrechter hadden moeten komen... :-) Al een geluk,ze was wat ouder en dus sterker dus we hebben nooit onze medische kunde kunnen toepassen...

Aha ! Ik ben dus niet de énige, behalve BDP dus, die grensoverschrijdend gedrag heeft gepleegd en hardnekkig daarmee verder gaat.
Telkens ik naar Frankrijk ga doe ik dat dus.
Alhoewel, nu ik erover nadenk, ik "schrijd" niet over de grens, ik rij erover.

Silver Wolf

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov 2017, 17:49    Onderwerp: Over de grens Reageer met quote

vercingetorix schreef:
. . . / . . .
Aha ! Ik ben dus niet de énige, behalve BDP dus, die grensoverschrijdend gedrag heeft gepleegd en hardnekkig daarmee verder gaat.
Telkens ik naar Frankrijk ga doe ik dat dus.
Alhoewel, nu ik erover nadenk, ik "schrijd" niet over de grens, ik rij erover.

Rolling Eyes OVER de GRENS...

Grensoverschrijdend gedrag was een veel voorkomend fenomeen einde de sixties.
In het nochtans calvinistisch (gereformeerde en/of hervormde) Nederland, waar men ook over een "Bijbel-Belt" spreekt
en er destijds toeristen naar Staphorst trokken, om de nogal archaïsch aandoende lokale zeden te bewonderen,
was er tevens druk grensoverschrijdend verkeer vanuit het Rooms Katholieke Vlaanderen, naar o.a. de stadjes SLUIS, HULST en PUTTE. Idea
Omdat daar zogenaamde "seksshops" Embarassed als paddenstoelen uit de grond schoten.
Zo'n vieze boekjes waren alhier ten strengste verboden. Evil or Very Mad
Hoewel links en rechts in België al eens iets vanonder de toog werd verhandeld. Confused

Tegelijk gluurden heel wat Vlamingen er niet enkel naar prentjes, die hier taboe waren,
maar knipten en passant hun "couponnekes" in de banken,
die eveneens massaal opgetrokken werden. Wink

Honni soit qui mal y pense

sw

Naar boven
Paca

BerichtGeplaatst: Vr 17 Nov 2017, 0:27    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik niet goed begrijp is de terughoudendheid van de dames, die meenden te moeten klagen over BDP's vrijpostigheden, om ergens vernoemd te worden.
Dit kan er bij mij niet in ...waarom niet? Omdat dit krak hetzelfde is als hun vorig verzwijgen van zogenaamde crapuleuse toenaderingen.
Misschien hebben sommigen wat min of meer toegegeven en hangen dit nu niet graag aan de grote klok?
Van mij mag iedereen weten of ik ooit benaderd werd om mij te helpen of te schaden in mijn professionele bedoening.

Een kat een kat noemen is niet éénieder gegeven!

Naar boven
Silver Wolf

BerichtGeplaatst: Vr 17 Nov 2017, 6:50    Onderwerp: Chinees Reageer met quote

Paca schreef:
Wat ik niet goed begrijp is de terughoudendheid van de dames, die meenden te moeten klagen over BDP's vrijpostigheden, om ergens vernoemd te worden.
Dit kan er bij mij niet in ...waarom niet? . . . / . . .
Van mij mag iedereen weten of ik ooit benaderd werd om mij te helpen of te schaden in mijn professionele bedoening.

Rolling Eyes Alvast een goede uitsmijter en mogelijk "grappig" bedoeld Exclamation Question
Want poneren dat iedereen alles mag weten over u, wanneer men in SUZHOU (China) woont Mad
Of is het "Provence Alpes Côte d'Azur "...
Hoewel PACA ook deze spitsvondige (rat) kan zijn 

sw Wink

Naar boven
Silver Wolf

BerichtGeplaatst: Vr 17 Nov 2017, 7:03    Onderwerp: OFF-topic Reageer met quote

Mogelijk OFF-topic hoewel...de tsunami van klachten vertrok vanuit Hollywood (USA)

QUOTE:
"Nu al zeven vrouwen die oud-president Bush sr. beschuldigen van billengeknijp"
BRON; De Morgen (die het gisteren plaatste)

Nu, ja...Miel Cools (zaliger) bracht in 1966 al uit, dat "Boer Bavo de katjes in het donker kneep." Wink
https://www.youtube.com/watch?v=JmLGiKG-sGE

Na al dat billengeknijp, toch liever een paar billenkletsers a.u.b.,
om deze herfstdag dag wat op te vrolijken.

sw

Naar boven
MichelN

BerichtGeplaatst: Vr 17 Nov 2017, 10:37    Onderwerp: Re: OFF-topic Reageer met quote

Silver Wolf schreef:

Ik pleit voor het officieel invoeren van een poeperkesdag, liefst in de zomer.

Naar boven
vagelis

BerichtGeplaatst: Vr 17 Nov 2017, 16:21    Onderwerp: Re: OFF-topic Reageer met quote

MichelN schreef:
Silver Wolf schreef:

Ik pleit voor het officieel invoeren van een poeperkesdag, liefst in de zomer.

ik kan zo lang ni wachten ! Embarassed

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Nieuws Tijden zijn in CET (Europa)
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13

Ga naar: