"Aan de slag" voor MAIL

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

king
Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
Locatie: destelbergen

29 nov 2017, 17:10

Ik ging enige tijd geleden over van windows life mail naar MAIL in win 10 en meen mij te herinneren dat er een 'module' was welke bij het eerste gebruik beschikbaar was "aan de slag" (of iets dergelijks) om enigszins vertrouwd te worden met MAIL.

Kan ik deze module nog ergens terugvinden in win 10 of is er een ngoede handleiding ergens beschikbaar? Ik heb nogal problemen met mijn contacten ... ik kan "personen" oproepen en daar contacten in opnemen maar wanneer ik echter een mail schrijf en in de adressering de eerste letters tik van mijn geadresseerde krijg ik direct een popup venster met daarin alle mogelijke adressen beginnend op die eerst getikte letters waaruit ik dan kies. De contacten in mijn lijst "personen" (van MAIL) komen hier niet in voor en vice versa...!
Misschien vind ik meer info via de handleiding ?

Dank bij voorbaat voor advies
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

29 nov 2017, 19:45

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/