Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
pollemans

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 19 Nov 2017, 10:28  Onderwerp: Klein intermetzo
Toen ik gisteren op straat stopte aan de apotheker,zag ik aan de overkant op de parking van de dierenarts,een camionetje stoppen van een dierencrematoriumbedrijf.En toen ik wat later buiten kwam bij de apotheker,zag ik dat mijn vrouw tranen had in haar ogen.
Ze had een klein mandje zien buiten dragen met een dekentje dat een dier bedekte.Het kan alleen een poes of een klein hondje geweest zijn.Sommige mensen laten hun overleden huisdier door het crematorium ophalen,omdat ze het niet aankunnen om dit zelf te doen.(Ik zou het ook niet kunnen).De crematie kan dan later gebeuren in de eigenaar zijn aanwezigheid.
Ik dacht aan de eigenaar(s) van dit diertje en ik voelde een verbondenheid in hun verdriet.
Was het een oude heer of dame,een ouder koppel of misschien een kind,ik zal het nooit weten,maar ik weet dat ze een pijnlijk
verlies leden.Het staat ons die een huisdier hebben ook ooit te wachten,en daarom heb ik toen ik thuis kwam ons mieke maar een extra knuffel gegeven.Laat ons maar genieten van elk moment ,in de hoop dat onze vrienden nog lang bij ons mogen blijven.
Lieve groeten beste dierenvrienden.
zeg nooit,nooit meer
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 19 Nov 2017, 13:25 
Inderdaad , dat zijn van die momenten die pijn doen , die ons doen nadenken over wat er al is gebeurd en war er nog kan komen .... What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
gerarda

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 03 Dec 2017, 18:23 
Hey Rebelle ,

Alles goed. wel even rustige periode bij u .ge kunt wat meer tijd aan uw eigen honden besteden zeker. Ze helpen u in de zomer ook wel met voor de logeetjes te zorgen en nu zijn het uw troetelkinderen. Very Happy Very Happy Very Happy

Veel plezier met de dagen .

groetjes  Gerarda Very Happy

Ga naar: