Slechte verbinding met smartfoon
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Hellokes de specialisten, regelmatig heb ik een heel slechte verbinding met mijn smartfoon, onderbrekingen tijdens de gesprekke tot afbreken van de verbinding.
Ik ben telenet klant, en heb hun mijn probleem voorgelegd, en dit is hun antwoord:
Quote
U bent recent overgezet op een Base mast. Telenet is alle klanten in stappen
aan het overzetten. Voordien zat u op een Mobistar mast. We kunnen u
helaas niet terugzetten omdat alle klanten tegen eind dit jaar op het
Base netwerk worden gezet.
Om beter ontvangst te hebben raden we aan om uw gsm op 2G of 3G in te
stellen. Momenteel staat deze op 4G waardoor het ontvangst niet optimaal
is.
Unquote
Kan er mij iemand uitleggen waarom ik een betere verbinding zou moeten hebben door op een oudere 3G om te schakelen?
Groetjes
Danny
Ik ben telenet klant, en heb hun mijn probleem voorgelegd, en dit is hun antwoord:
Quote
U bent recent overgezet op een Base mast. Telenet is alle klanten in stappen
aan het overzetten. Voordien zat u op een Mobistar mast. We kunnen u
helaas niet terugzetten omdat alle klanten tegen eind dit jaar op het
Base netwerk worden gezet.
Om beter ontvangst te hebben raden we aan om uw gsm op 2G of 3G in te
stellen. Momenteel staat deze op 4G waardoor het ontvangst niet optimaal
is.
Unquote
Kan er mij iemand uitleggen waarom ik een betere verbinding zou moeten hebben door op een oudere 3G om te schakelen?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
- Locatie: Antwerpen LO
Kijk eens op deze site naar de dekkingsgraad 3g en 4g voor Base, dan zie je waarom er een verschil is.
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telef ... -netwerken
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telef ... -netwerken
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
- Locatie: oostrozebeke
Ze hebben problemen met de dekking diep binnenshuis ; er zal wat geduld moeten aan de dag gelegd worden ; maar er wordt daar aan gewerkt ,komt met de tijd allemaal goed en er zal dan wel verwittigd worden wannneer 4G weer beter is; vandaar gebruik 3G en 2G
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
wardje ik ben ook bij telenet,en heb geen problemen !
ik werk wel met 4G
ik werk wel met 4G
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ik ben nog maar een paar maanden overgeschakeld hoor naar telenet,vroeger mobistar.
ik werk met samsung ,en heb eerlijk gezegt geen enkel probleem,met bellen ,sms,of gelijk wat.
maar inderdaad wij hebben daar bericht over gehad per brief,dat telenet grote werken voorziet.dus zijn wij misschien al bij de gelukkigen,en zijn de werkzaamheden hier afgelopen.
ik werk met samsung ,en heb eerlijk gezegt geen enkel probleem,met bellen ,sms,of gelijk wat.
maar inderdaad wij hebben daar bericht over gehad per brief,dat telenet grote werken voorziet.dus zijn wij misschien al bij de gelukkigen,en zijn de werkzaamheden hier afgelopen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus