Proximus service

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

marnix
Lid geworden op: 06 nov 2005, 14:24
Locatie: west Vlaanderen

26 dec 2017, 10:20

Proximus/Telenet  Drie weken geleden plots werken in straat ,oei weten van niets effen kijken pc ,,geo punt,, werken in opdracht Telenet  ,vroeger kreeg men briefje in de bus ,nu kom je thuis van werk en kan je oprit niet meer op.  In dezelfde week komt buurvrouw (85j)vragen of ze eens mag telefoneren (is bij Proximus ik Telenet ) haar telefoon is kapot . Bij operator alles uitgelegd en die vraagt ,welke kleur heeft de kabel die ze mogelijk doorgetrokken hebben??? ... En wie is aannemer ??  Ik heb het zelf moeten opzoeken ,en praten met die mannen lukt niet ze verstaan geen Nl ,geen Engels en zelfs geen Frans  ??Ze gaan iemand sturen ,twee dagen later 11u 30 2 camionetten met zwaailichten ,stappen uit zien eens in put ,stappen terug in (auto blijft draaien is een beetje koud ) eten eerst dan laptop nemen en melden , kabel stuk is voor kabellassers  , intussen 13u30 en weg zijn ze.Na twee dagen bel ik terug naar Proximus met melding dat probleem niet is opgelost . Ze gaan iemand sturen .... Daags nadien een technieker , die sluit toestel aan en gaat in cabine signaal nazien ,er is inderdaad een probleem maar ik kan het niet oplossen zegt hij, dus neemt laptop en meld dit ,en weg is hij. Deze week maandag vullen ze de put en leggen de beton klinkers terug en weg zijn zeNu drie weken na eerste melding staat buurvrouw terug aan mijn deur of ze eens mag telefoneren ze heeft dringend dokter nodig ,ik vraag of ze nog steeds geen telefoon heeft , nee  dus ,ik kwaad en bel terug naar Proximus en meld het probleem , nu krijg ik te horen welke datum de werken gestart en geëindigd zijn hoeveel keer ik gebeld heb om te melden ,alles weten ze .... maar toch hebben ze gewacht tot alles dicht en opgekuist is om nu morgen een ploeg te sturen om de kabel te lassen  ,, belooft ,, nog een prettige dag namens Proximus   Hebben nu beloofd om op 27/12 de kabel te herstellen ??????? :evil:  Zijn nu 3 januari en de belofte is weer niet nagekomen , intussen vaste lijn bij Telenet aangevraagd en al in gebruik ;  Doe zo verder Proximus  :evil: :evil: :evil:
 
Laatst gewijzigd door marnix op 03 jan 2018, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

26 dec 2017, 10:41

Marnix, is soms ongelofelijk hoe ze te werk gaan, enkele tijd terug op een nieuwe verkaveling , de lui van de elektriciteit delven een groot gat om een aansluiting te doen, gooien alles dicht en warempel 2 uur nadien zijn de lui van het water daar voor een aansluiting juist, ze maken de put opnieuw open nu wel één meter groter.
Begrijpe wie kan je zou toch denken dat bij een verkaveling toch onderling afspraken gemaakt worden maar nee, het MOET geld kosten, die werklui kunnen er niet aandoen ze voeren maar hun job uit, maar van hogerhand zou je toch denken er is enige communicatie.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

26 dec 2017, 12:14

naar het schijnt moet elke aannemer die putten dichten of hij is niet tin orde met de verzekering of zoiets

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

26 dec 2017, 12:49

Vraag mij dan af als ze in de straat een put één week laten openliggen in het trottoir met enkel een rood rond fladderend gevaarlint  of een oranje zeil dat omgewaaid ligt en één licht dat s'nachts af en toe pinkt omdat men heeft nagelaten van een opgeladen batterij in te stoppen of de verzekering daar mee akkoord gaat , maar je kan gelijk hebben Helena van Troje het kan voor de verzekering zijn, ik weet het ook niet.