Nieuwjaarswensen aan alle dierenvrienden

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 dec 2017, 09:57

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

31 dec 2017, 10:48

Afbeelding

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

31 dec 2017, 11:42

Afbeelding

vanwege redpoppy en Gimli onze teckel van bijna 13j.jong
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

31 dec 2017, 14:46

een fijn nieuwjaar voor alle huisdieren ,en hopelijk zijn ze niet bang voor vuurwerk ,
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
Gast

01 jan 2018, 09:37

Lieve dierenvrienden.

Op de drempel van het nieuwe jaar wens ik iedereen en jullie dierbaren van harte een voorspoedig jaar.
Moge jullie dromen uitkomen,en laat ons hopen dat er dit jaar wat minder dierenleed is.
Hopelijk komen we elkaar nog dikwijls tegen op dit forum,met veel fotos en alleen goed nieuws.
Ik voeg hier een foto bij van onze logés tijdens de feestdagen,met mieke er bij altijd leute.
Pollemans wenst jullie nog een prettige dag.

Afbeelding

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

01 jan 2018, 16:20

Pollemans zien er heel mooi ,en lieve honden uit 
voor uw ook een goed begin van nieuwe jaar,hopelijk kom ik je nog eens tegen op forum ,anders mag je uw honden ook bij billyken plaatsen geen probleem

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek
Gast

01 jan 2018, 16:52

Beste Billyken
De beide borders zijn van mijn zoon en schoondochter,en ze komen regelmatig logeren.Het zijn inderdaad lieve beesten die enorm veel vriendschap nodig hebben.(ze krijgen die volop).
Uwe Billy ziet er ook een flink baasje uit,mooi verzorgt.Hopelijk schenkt hij u ook dit jaar veel vreugde.
Ik plaats mijn fotos soms bij rebelle,of ik open een nieuwe topic.Het heeft voor mij geen belang waar ze staan.
Tot binnenkort op dit forum.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

02 jan 2018, 08:39

Ik wil graag iedereen bedanken voor de lieve wensen en de mooie foto's .

Groetjes van ikke en  de beestenboel . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?