Outlook Mail en filteren/blokkeren

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

15 jan 2018, 14:15

Ik gebruik al jaren Outlook Mail. Zowel op toestellen met Windows 7 en Linux Mint. Geleidelijk aan krijg ik meer en meer spam te verwerken in de mailbox en zou ik daar toch een en ander willen instellen ter preventie van die brol.

Via Google, vond ik al enkele aanwijzingen, maar de meeste daarvan worden toch op een niveau aangeboden dat net boven mijn petje reikt.

Via dat "tandwiletje", rechtsboven het scherm, ga ik naar het menu "Opties",  waarna er dan links een menu verschijnt met de optie "Geblokkeerde afzenders".

Maar als ik nu een e-mail adres wil invoeren in dat kader, krijg ik meestal de meldinfo :
"fout: het adres is niet toegevoegd aan de lijst omdat het een onjuist domein bevat of omdat de notatie onjuist is".

Als ik alleen een domeinnaam intyp, lukt dat blijkbaar wel.

Weet er iemand een poepsimpele handleiding om e-mail adressen te blokkeren in Outlook Mail a.u.b.?, want ik bak er weinig goeds van. Alvast al bedadankt,
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

19 jan 2018, 04:09

Het topic mag op slot.
Intussen zelf een oplossing gevonden.  :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !