Laptop-Internet-Daveren!

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.
MaLoReg

11 jan 2018, 09:10

Als ik een tijdje bvb krant lees op internet dan begint mijn 'blad' te daveren-zoals licht schitsen maar dan heel snel. Kan dan niet anders dan internet afsluiten.
Zou graag willen weten het waarom daarvan. (Laptop is zo'n 2 jaar oud).

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

12 jan 2018, 11:26

Ik hoop dat je bedoelt dat de webpage op het scherm begint te daveren en niet het tafelblad waarop je laptop staat.
Want dan moet je een exorcist raadplegen.

Sorry, grapjeuh.
Nee, ik kan je niet helpen, heb zoiets nog niet voorgehad.
Lijkt me een probleem met de grafische kaart?
Ondank is 's werelds loon
MaLoReg

12 jan 2018, 11:55

Ja, uiteraard webpage. Deze toestand doet zich 'af en toe' voor en 'k weet niet waar het vandaan komt.
Als het zich voordoet is het zo erg dat ik onmiddellijk laptop moet afsluiten. (laptop is redelijk nieuw). 

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

12 jan 2018, 12:38

Altijd info geven.

Welke browser?
Link plaatsen vd bewuste site in je bericht?
Werk je met batterij of met stroom als het zich voordoet?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
MaLoReg

15 jan 2018, 09:35

Werk altijd met stroom.
Vanochtend was het weer zo toen ik de kranten las-beginnen die pages te 'beven' zodat je niets meer kunt lezen en dan slaat het over op een wit blad (kan daar toch geen link van maken want het gaat dan over
de ganse inhoud van een krant. De pages worden dan onleesbaar en ik moet dan uit internet. Mijn post
heeft dit niet. Welke browser kan ik niet beantwoorden -weet niet wat dit bedoelt.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

15 jan 2018, 09:55

Welke krant?
Browser: Internet Explorer of Chrome of Firefox of...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

15 jan 2018, 10:00

Kan zijn dat het ook niet de oplossing is maar "niet geschoten is altijd mis" : verwijder je cookies eens?
MaLoReg

15 jan 2018, 10:02

pcekspeer schreef:Welke krant?
Browser: Internet Explorer of Chrome of Firefox of...
Internet Explorer!
Kranten die onder 'actueel' staan van sennet-of als ik via Google HLN intik.
(soms gaat het een tijdje goed maar dan weer zijn er problemen)


Gebruik regelmatig zowel AVG als CCleaner (meestal 2 x p/mnd)
MaLoReg

15 jan 2018, 12:03

Paul Siemons schreef:Kan zijn dat het ook niet de oplossing is maar "niet geschoten is altijd mis" : verwijder je cookies eens?
Paul ben net eens gaan horen bij FNAC (die willen dat ik laptop ff binnenbreng maar dat is moeilijk voor mij
omdat die te zwaar is) ook zij zeiden toch iets in die aard zoals jij het bedoelt-maar ja, voor mij is dit Chinees en zou niet weten hoe daar aan te beginnen. Maak laptop vaak schoon met CCleaner en AVG dus ik dacht
dat dit wel voldoende zou zijn.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

15 jan 2018, 18:51

MaLoReg schreef:
Paul Siemons schreef:Kan zijn dat het ook niet de oplossing is maar "niet geschoten is altijd mis" : verwijder je cookies eens?
Paul ben net eens gaan horen bij FNAC (die willen dat ik laptop ff binnenbreng maar dat is moeilijk voor mij
omdat die te zwaar is) ook zij zeiden toch iets in die aard zoals jij het bedoelt-maar ja, voor mij is dit Chinees en zou niet weten hoe daar aan te beginnen. Maak laptop vaak schoon met CCleaner en AVG dus ik dacht
dat dit wel voldoende zou zijn.
MaLoReg, je gebruikt CCleaner daar kan je aanvinken om je cookies te verwijderen .
  
MaLoReg

15 jan 2018, 19:07

Dank je Paul dan probeer ik dat.
MaLoReg

16 jan 2018, 08:47

Heb dus via CCleaner 'cookies' gevonden. Was een lange lijst -alles verwijderd behalve dat wat ik kende.
Hoop nu dat dit de oplossing is! Dank voor de hulp.