TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

17 jan 2018, 23:16

Vanavond  kwam de VRT correspondent Michiel Vos zijn  kijk  geven  op 1 jaar Trump  ,en  hij durfde goede zaken zeggen over Trump .....  iets anders dan wat de " amerikawatcher "  Björn vertelt  !
Afbeelding

En zet er de VRT  , VTM ook  maar  bij  :D
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 18:23

Trump en zijn entourage zijn er weer eens in geslaagd om zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken...

Ze posten een foto waaruit moet blijken dat "Trump hard aan het werk" is  tijdens de huidige  government shutdown. Kijk hoe zijn bureau overladen is met dossiers, documenten etc en hoe hard hij werkt...How stupid can you be.




Afbeelding

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jan 2018, 20:06

Tja, dat was wel even anders onder Obama: hard aan het  werk  en een clean desk achter hem. Er viel echt niets meer te doen in de VS. De bevolking leefde in de perfecte maatschappij zonder kommer of kwel.

Afbeelding

Enig idee waarom ze Obama weleens 'den boer' noemen?

Afbeelding

De tweede in rang knijpt een oogje dicht.

Afbeelding
Een stuk meubilair dat sinds zowat 140 jaar heeft dienst gedaan als het bureau van talloze presidenten en dat ook in de toekomst daar zal blijven staan. Wat doet de nobelprijswinnaar daarmee?

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 20:25

""Enig idee waarom ze Obama weleens 'den boer' noemen? "

:lol: :lol: Ja, Trump is echt wel het summum van eruditie en beschaving - dat is waar. Misschien moet je eens wat speeches van Obama naast die van Trump zetten . Lachen geblazen!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jan 2018, 20:36

Verleggen van het onderwerp: drogredenering.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 20:38

""Verleggen van het onderwerp: drogredenering."

ik citeer uit een post die jij geplaatst hebt  aangaande die foto's en dat is dan plots een "drogredenering"? :lol: :lol:
Overigens zie ik op elk van die foto's dat het bureau gebruikt werd om te werken .

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 jan 2018, 20:44

Natuurlijk. Het gaat om het gedrag van Obama in het Oval Office. Die kerel heeft geen manieren. Die plaats en het meubilair verdient respect zoals ook Amerikanen opmerken (maar na Clinton kan álles).

Vervolgens verleg je het onderwerp door naar de speeches van de twee presidenten te verwijzen, terwijl jij hopelijk ook wel weet dat die geschreven worden door een speech writer en niet door de president zelf.


(het bureau gebruikt om te werken, zeg  je? Clean desk en leren golfen: werken?)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

22 jan 2018, 20:52

Ja Frits, als je wil scoren zou ik toch maar iemand anders als spits opstellen want je bakt er niet veel van. 8O 
Gast

22 jan 2018, 21:08

Wil. schreef:
Een stuk meubilair dat sinds zowat 140 jaar heeft dienst gedaan als het bureau van talloze presidenten en dat ook in de toekomst daar zal blijven staan. Wat doet de nobelprijswinnaar daarmee? 
Een meubilair uit de Ikea zou ik van zoiets sparen.  Dat meubel echter , ik heb er ook een paar in die aard staan , die herstellen van een voetje erop met een beetje boenwas en een vod. :)

Wil. schreef:....

Vervolgens verleg je het onderwerp door naar de speeches van de twee presidenten te verwijzen, terwijl jij hopelijk ook wel weet dat die geschreven worden door een speech writer en niet door de president zelf.
...
Ik krijg toch de indruk dat Trump die niet leest , of misschien zelfs niet kan lezen wegens te "onbegrijpelijk" voor de arme man.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 22:58

""Ja Frits, als je wil scoren zou ik toch maar iemand anders als spits opstellen want je bakt er niet veel van."

Ha, mijn schaduw is ook weer daar. Scoren kan me niet bepaald schelen hoor Dicksy. Die dommige Trump met dat onnozele petje achter een leeg bureau die zo heel spontaan de hoorn van een telefoon hanteert is in de VS momenteel een meme op het internet - oei, weet je wel wat een meme is ,Dicksy? Dat was het enige hoor - ik wou dat meer even delen hier. :lol:
Wat Obama er dan weer mee te maken heeft????
Laatst gewijzigd door frits1955 op 22 jan 2018, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 23:02

""Het gaat om het gedrag van Obama in het Oval Office"

Hoe noemen we dat ook weer in het Williaanse universum?   Haja, een "drogredenering "- ik post iets over Trump en dan kom jij snel snel af met wat prentjes van Obama. "Het verleggen van het onderwerp dus. "  :lol: :lol:
Gast

22 jan 2018, 23:15

Ha, mijn schaduw is ook weer daar. 
Noem het eerder beschermengel. Ik zou niet willen dat een linkse ambtenaar met nog een klein beetje niveau zich ook nog belachelijk zou gaan maken door zich te laten vangen door zulk een internetmeme ook mee te verspreiden terwijl zijn voorganger, toch zo een bejubeld man  :roll:, een grote platte veig was. 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 jan 2018, 23:19

""een grote platte veig was. "

:lol: :lol: :lol: :lol: veig  :lol: :lol: :lol: :lol: jij kan al mee met Trump , beste Dypsy. Ik zouw dattt mar gouw ferbetteren .Je hebt er zelf om gevraagd :lol:

Robol
Lid geworden op: 25 dec 2004, 14:48
Locatie: Beringen

22 jan 2018, 23:23

Afbeelding

Toen werd er nog gewerkt...
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...
Gast

22 jan 2018, 23:24

Je hebt een punt Frits  “ vijg “ maar je had me wel begrepen.  :wink:
Laatst gewijzigd door Gast op 22 jan 2018, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.