Probleem met Windows 7 beveiligingsupdate
-
herman2 - Lid geworden op: 29 apr 2011, 18:13
Beste,
Ik slaag er niet in de update: 2018-01 Beveiliging - Maandelijkse kwaliteitsrollup voor windows 7 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4056894) te installeren.
Krijg telkens volgende foutmelding:
Fout bij configureren van Windows-updates
Wijzigingen ongedaan maken
Schakel de computer niet uit.
Onlangs heb ik de update: 2017-12 Beveiliging - Maandelijkse kwaliteitsrollup voor windows 7 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4054518) nog geïnstalleerd en dat werkte toen wel.
Met andere updates installeren heb ik geen problemen.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
herman2
Ik slaag er niet in de update: 2018-01 Beveiliging - Maandelijkse kwaliteitsrollup voor windows 7 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4056894) te installeren.
Krijg telkens volgende foutmelding:
Fout bij configureren van Windows-updates
Wijzigingen ongedaan maken
Schakel de computer niet uit.
Onlangs heb ik de update: 2017-12 Beveiliging - Maandelijkse kwaliteitsrollup voor windows 7 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4054518) nog geïnstalleerd en dat werkte toen wel.
Met andere updates installeren heb ik geen problemen.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
herman2
Acer Aspire E17 Windows 10 64 bits Intel core i5-7200U
8GB DDR4 Memory 256GB SSD + 1000 GB HDD
Windows Defender
8GB DDR4 Memory 256GB SSD + 1000 GB HDD
Windows Defender
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Het staat bekent dat deze update tot problemen kan zorgen:
https://www.gratissoftwaresite.nl/windo ... -kernel-ie
https://tweakers.net/nieuws/133623/wind ... tches.html
Dit is de update voor het Meltdown- en Spectre probleem, het beste kan je de update verwijderen en na de herstart de update op verbergen zetten https://computertotaal.nl/artikelen/app ... s-7-21949/
Zorg hierna wel dat je software up-to-date blijft.
Het staat bekent dat deze update tot problemen kan zorgen:
https://www.gratissoftwaresite.nl/windo ... -kernel-ie
https://tweakers.net/nieuws/133623/wind ... tches.html
Dit is de update voor het Meltdown- en Spectre probleem, het beste kan je de update verwijderen en na de herstart de update op verbergen zetten https://computertotaal.nl/artikelen/app ... s-7-21949/
Zorg hierna wel dat je software up-to-date blijft.
-
herman2 - Lid geworden op: 29 apr 2011, 18:13
@abbs,
Blijkbaar dus niet een probleem met mijn pc alleen.
Heb de update op verbergen gezet.
Bedankt voor je tussenkomst.
Groeten,
herman2
Blijkbaar dus niet een probleem met mijn pc alleen.
Heb de update op verbergen gezet.
Bedankt voor je tussenkomst.
Groeten,
herman2
Acer Aspire E17 Windows 10 64 bits Intel core i5-7200U
8GB DDR4 Memory 256GB SSD + 1000 GB HDD
Windows Defender
8GB DDR4 Memory 256GB SSD + 1000 GB HDD
Windows Defender
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb er ook problemen mee (Wiindows 10) mijn apps en Start knop werken niet meer dan.
Heb ook de update laten verbergen en nu geen problemen.
Heb het probleem ook bij Intel en Microsoft voorgelegd maar geven eerst een stappen plan (en algemenen die ik al ken) en dat werkte ook niet. Geef je dat door dan hoor je niks meer, dus ze laten de gebruiken gewoon in de kou zitten..............
k wacht wel af wat er gaat komen.
Ik heb er ook problemen mee (Wiindows 10) mijn apps en Start knop werken niet meer dan.
Heb ook de update laten verbergen en nu geen problemen.
Heb het probleem ook bij Intel en Microsoft voorgelegd maar geven eerst een stappen plan (en algemenen die ik al ken) en dat werkte ook niet. Geef je dat door dan hoor je niks meer, dus ze laten de gebruiken gewoon in de kou zitten..............
k wacht wel af wat er gaat komen.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Ja dat kan, Intel heeft er ook geen oplossing voor waarom bij mij dit probleem er is (dus zeggen ze ga maar naar Microsoft) en daar beginnen ze enthousiast te helpen tot.......
Dus ja waar ligt het probleem.
Ja dat kan, Intel heeft er ook geen oplossing voor waarom bij mij dit probleem er is (dus zeggen ze ga maar naar Microsoft) en daar beginnen ze enthousiast te helpen tot.......
Dus ja waar ligt het probleem.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Bij M$ weet men van geen problemen:
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... -kb4054518
https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... -kb4054518
I SeniorenNet
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Als je een AMD processor heb is er een oplossing (kan het alleen in het Engels vinden)
Link: https://www.computerworld.com/article/3 ... ssors.html
Hier te downloaden: https://www.catalog.update.microsoft.co ... =KB4073578
Als je een AMD processor heb is er een oplossing (kan het alleen in het Engels vinden)
Link: https://www.computerworld.com/article/3 ... ssors.html
Hier te downloaden: https://www.catalog.update.microsoft.co ... =KB4073578
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/