Illegalen heten nu al transmigranten!!!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2018, 14:59

tokkio schreef:Den  Boris Johnson gaat het oplossen se, een brug van 32 Km.......terug rust op de parkings. :D

https://www.demorgen.be/nieuws/brits-bu ... -b18eb98c/
Moeten ze aan de Chinezen vragen om te bouwen. Die doen dat in 4 jaar......
https://www.ad.nl/buitenland/langste-br ... ~ac2f7c5e/
De zon is gratis voor iedereen

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

20 jan 2018, 18:25

idefix schreef :"Daar sta ik volledig achter. Wij moeten de politieagent en douanier van Engeland niet zijn, zeker niet nu ze ons niet meer willen. 
Moest ik camioneur zijn ik laadde mijn bal vol."
Ik veronderstel dat bedoeld werd " ... ik laadde mijn baK vol... ( en niet baL)   :lol:

Stel nu dat je als chauffeur een 20-tal "transmigranten in je vrachtwegen steekt en er hier mee op de veerboot geraakt. maar aan de overkant betrappen ze je . Waar denk je dan dat ze je gaan steken. Zeker niet in een luxehotel !!!  :x 

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

21 jan 2018, 16:23

Plus een megaboete per persoon,want het is altijd de fout van de vrachtwagen chauffeur ,dus tel uit uw winst. :evil:
Ik moest zelfs mijn tankwagen met vloeibare chocolade opendoen,of dat er niet ene bij een temperatuur van 40 Gr  in die dikke chocolade zou inzitten.
maar waarom laten de Britten die mannen niet komen, en sturen ze die als ze die op  pakken niet direct terug van waar ze komen.?
Als ze die wet aanpassen ,is GB in de korst mogelijke tijd verlost van die "transmigranten" en kunnen de terug gekeerde verhaal halen bij hun dictator.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

21 jan 2018, 16:53

Als de britten die mannen/vrouwen/kinderen gewoon binnenlaten, oppakken en dan terugsturen  moeten zij dat betalen ( want de migranten hebben daarvoor geen geld).
Als ze daarentegen de chauffeur van de vrachtwagen die , al dan niet bewust, illegalen binnensmokkelt beschuldigen van mensenhandel en zwaar beboeten, dan verdienen ze eraan. Want de boetes liggen véél hoger dan de kost om die mensen terug te sturen. 
En dáár zit het  verschil .  :lol:
Ice

22 jan 2018, 16:47

flupke2 schreef:Als de britten die mannen/vrouwen/kinderen gewoon binnenlaten, oppakken en dan terugsturen  moeten zij dat betalen ( want de migranten hebben daarvoor geen geld).
Als ze daarentegen de chauffeur van de vrachtwagen die , al dan niet bewust, illegalen binnensmokkelt beschuldigen van mensenhandel en zwaar beboeten, dan verdienen ze eraan. Want de boetes liggen véél hoger dan de kost om die mensen terug te sturen. 
En dáár zit het  verschil .  :lol:
Intussen slikken afrikanen tot 25.000 dollar in kleine pakjes met plakband in, om in europa te geraken, alwaar ze het weer uitsch**ten...volgens een reportage van vranckx....de arme zwartjes hebben immers geen geld, nietwaar? :roll:

En dé mensensmokkelaars zijn inderdaad alleen degenen die onwetend verstekelingen in hun vrachtwagens meevoeren in europa naar engeland, niet het vreemde crapuul dat de oversteek regelt van afrika naar europa, ngo's inbegrepen.. 8O

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

25 jan 2018, 18:11

En dé mensensmokkelaars zijn inderdaad alleen degenen die onwetend verstekelingen in hun vrachtwagens meevoeren in
europa naar engeland, niet het vreemde crapuul dat de oversteek regelt
van afrika naar europa, ngo's inbegrepen.. Afbeelding
Wat ik mij afvraag is wat ze die "transmigranten" wijs maken ,en wat die ,eens ze in Engeland zijn doen?
Is er ginder dan zoveel werk dat ze daar een toekomst kunnen opbouwen, groeit het geld daar aan de bomen,of krijgen die daar allemaal een huis, eten ,geld,werk en een auto?
Ik lees dat sommige transmigranten meer dan een jaar onderweg zijn voor ze hier zijn, en dan nog een paar maand voor ze in Engeland zijn, van wat leeft dat dan,vertrekken ze ginder met een zak geld?
Daar zou ik graag eens een reportage van zien, hoe het afloopt en hoe ze leven eens ze in Engeland zijn.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

25 jan 2018, 18:26

Als ze maar een voet op engelse bodem zetten, dan krijgen die allemaal dezelfde rechten als autochtone engelsen, inclusief elke denkbare 'hulp en steun' zonder het risico op uitwijzing, daarom willen die allemaal naar UK.

Dat willen de politieke idioten hier ook invoeren, tot en met zelfs het stémrécht - kwestie om zo snel mogelijk van de autochtone meerderheid af te geraken en de islamisering te kunnen doorzetten.
Vooreerst moeten ze nog een leugen verzinnen dat het 'voor ons eigen welzijn' zal zijn...zowat gelijk het boerenbedrog dat (analfabete!) vluchtelingen nodig zijn om voor onze pensioenen te zorgen door de vergrijzing....
We zien wat ze ervan gemaakt hebben: onze pensioenen worden afgepakt om die hordes gratis te onderhouden die voor onze pensioenen zouden zorgen.. :evil:
Gast

25 jan 2018, 18:33

Ice schreef:Als ze maar een voet op engelse bodem zetten, dan krijgen die allemaal dezelfde rechten als autochtone engelsen, inclusief elke denkbare 'hulp en steun' zonder het risico op uitwijzing, daarom willen die allemaal naar UK.
En ze spreken nog allemaal een mondje engels op de koop toe. Ik zou in hun plaats hier ook niet willen blijven in een land van lullende azijnpissers en een Antwerpse dictator.   :twisted:

Dat willen de politieke idioten hier ook invoeren, tot en met zelfs het stémrécht - kwestie om zo snel mogelijk van de autochtone meerderheid af te geraken en de islamisering te kunnen doorzetten.
Vooreerst moeten ze nog een leugen verzinnen dat het 'voor ons eigen welzijn' zal zijn...zowat gelijk het boerenbedrog dat (analfabete!) vluchtelingen nodig zijn om voor onze pensioenen te zorgen door de vergrijzing....
We zien wat ze ervan gemaakt hebben: onze pensioenen worden afgepakt om die hordes gratis te onderhouden die voor onze pensioenen zouden zorgen.. :evil:
Tut , tut , Fernandske Huts gaat ze allemaal gratis werk bezorgen. 

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

26 jan 2018, 17:05

Een pluim voor de speciale eenheden van de politie ,nu nog afwachten wat een wereldvreemde rechter, dixit advocaten gaan ondernemen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/be ... n~a45bdc2c

Want anders is het dweilen met de kraan open. :(

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/op ... t~a7e52976
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

26 jan 2018, 19:01

The Spirit of Flanders schreef:
Ice schreef:Als ze maar een voet op engelse bodem zetten, dan krijgen die allemaal dezelfde rechten als autochtone engelsen, inclusief elke denkbare 'hulp en steun' zonder het risico op uitwijzing, daarom willen die allemaal naar UK.
En ze spreken nog allemaal een mondje engels op de koop toe. Ik zou in hun plaats hier ook niet willen blijven in een land van lullende azijnpissers en een Antwerpse dictator.   :twisted:



 
Ik begrijp niet hoe jij het met uw karakter hier tussen de anderen nog kunt uithouden. Dat moet een echte marteling voor u zijn.............Ik zou zeggen, ga ook naar Engeland en pak er een paar mee??????????
De zon is gratis voor iedereen

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

26 jan 2018, 20:34

Normaal kunt ge hier niet bellen zonder registratie , of doen ze dat via cb, morsecode via een pillicht? (tenzij buitenlandse een uitzondering hebben)
Bij elke mast geeft de phone een seintje, via snijpunten weet men waar je zit. En die overvallers horen denkelijk bij dezelfde bende(internationaal).  
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

27 jan 2018, 11:48

Ice schreef:
flupke2 schreef:Als de britten die mannen/vrouwen/kinderen gewoon binnenlaten, oppakken en dan terugsturen  moeten zij dat betalen ( want de migranten hebben daarvoor geen geld).
Als ze daarentegen de chauffeur van de vrachtwagen die , al dan niet bewust, illegalen binnensmokkelt beschuldigen van mensenhandel en zwaar beboeten, dan verdienen ze eraan. Want de boetes liggen véél hoger dan de kost om die mensen terug te sturen. 
En dáár zit het  verschil .  :lol:
Intussen slikken afrikanen tot 25.000 dollar in kleine pakjes met plakband in, om in europa te geraken, alwaar ze het weer uitsch**ten...volgens een reportage van vranckx....de arme zwartjes hebben immers geen geld, nietwaar? :roll:

En dé mensensmokkelaars zijn inderdaad alleen degenen die onwetend verstekelingen in hun vrachtwagens meevoeren in europa naar engeland, niet het vreemde crapuul dat de oversteek regelt van afrika naar europa, ngo's inbegrepen.. 8O
Zouden we geen NGO's kunnen overtuigen om ze direct in Engeland af te zetten? :lol:
De zon is gratis voor iedereen
Gast

27 jan 2018, 11:56

Zouden we geen NGO's kunnen overtuigen om ze direct in Engeland af te zetten?  Afbeelding
Die moet men daar niet van overtuigen, als ze de mogelijkheid hadden deden ze het direct. Nog zo’n natte droom van die ngo’s.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

27 jan 2018, 14:53

Dicksy schreef:
Zouden we geen NGO's kunnen overtuigen om ze direct in Engeland af te zetten?  Afbeelding
Die moet men daar niet van overtuigen, als ze de mogelijkheid hadden deden ze het direct. Nog zo’n natte droom van die ngo’s.
En op onze kosten welteverstaan !
Ondank is 's werelds loon

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 jan 2018, 17:14

De Croo junior heeft begrepen dat Congo afgegleden is in zelfbediening......dat is niet alleen daar maar in heel Afrika,en toch blijven ze maar geld storten aan die dictators ,wel van het belasting geld,ik denk dat ze advertenties plaatsen in Afrika om te laten weten hoe goed het hier is en welke kansen ze krijgen.
Maar het zal eigenbelang zijn, daar er nog voor miljarden aan grondstoffen, goud en diamant zit,willen ze connecties met dictators hebben om een schep graan mee te pikken,en dat er daardoor een volksverhuizing van komt zal hun worst wezen ,en heel Europa speelt daar in mee.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/de ... d#comments
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.