Meeuws was volledig correct !!!!!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

22 jan 2018, 01:28

Charlie Maru schreef:
frits1955 schreef:""De man blijkt zich niet aan de administratieve regels te hebben gehouden "

Daar draait alles om. Er is geen sprake van fraude maar wel van een werknemer die zich niet weet te houden aan de interne voorschriften.
Zich niet aan de administratieve regels houden is toch ook een vorm van "fraude" :?:
m.a.w. den boel belazeren.
Aanzie het dan als "administratieve fraude".
Maar wie heeft die voorschriften opgesteld en goedgekeurd ?
In de raad van bestuur van de lijn, zetelt van IEDERE partij minstens 1 persoon

Nog even een voorbeeld :
Indertijd ging het financieel héél slecht met de BRT
commissaris GENERAAL van de BRT indertijd was Els Witte
commissaris GENERAAL van het Bloso was indertijd Carla Galle

Men kwam toen op het idee via het Bloso om manifestaties in te richten aan de kust en over gans Vlaanderen
Weet je nog - Als het kriebelt moet je sporten en ..Maak je natste dromen waar ?

Het Bloso plaatste zich op de 2* plaats en gaf alle iniatieven aan Radio 1 of 2
Alle kosten kwamen vanuit het Bloso en alle winst ging naar de BRT.

Zo kan ik blijven schrijven, maar iedere partij had dit allemaal goedgekeurd.

Bloso en het BOIC
Bloso huurde een boot voor een Olympische spelen ( dit was geen boot maar bijna een slagschip ) en waar het BOIC , elke dag voor hoog aanstaanden feestjes bouwden. ( allemaal met belastinggeld van de burger ) en liet uitschijnen dat het BOIC de inniatief nemer was.

De toenmalige voorzitter van het Bloso was een cvp senator en gans het schip werd ingepalmd door cvp senatoren en cvp mandatarissen .
Weet je wat deze senator door vertelde aan anderen ?
" Bij elk feestje, schoven we uit over de kaviaar "
BETAAL MAAR BELASTINGEN BESTE VRIENDEN

Zijn deze geschorst of wat dan ook ? NEEN, want in de jaren 90 was dit allemaal normaal
En dit is het spijtige aan Meeus, hij had er anderen bij moeten betrekken van een andere partij - Los den doofpot in.
Gast

23 jan 2018, 09:22

Misschien het eens langs deze kant bekijken, best interessant.  

https://doorbraak.be/positie-tom-meeus- ... nhoudbaar/


In het artikel spreekt men trouwens van Art.29 van het strafwetboek en de feiten zijn nog niet verjaard. Waar wacht Weyts, Tommelein en zelfs het parket op.  :roll:
Misschien kan het nuttig zijn om het bewuste artikel eens zelf naar de verschillende instanties te sturen om ze een beetje te porren en de slapende honden terug wakker te maken. Benieuwd welke reacties er gaan volgen.  :?
Gast

23 jan 2018, 09:36

Dicksy schreef:Misschien het eens langs deze kant bekijken, best interessant.  

https://doorbraak.be/positie-tom-meeus- ... nhoudbaar/


In het artikel spreekt men trouwens van Art.29 van het strafwetboek en de feiten zijn nog niet verjaard. Waar wacht Weyts, Tommelein en zelfs het parket op.  :roll:
Misschien kan het nuttig zijn om het bewuste artikel eens zelf naar de verschillende instanties te sturen om ze een beetje te porren en de slapende honden terug wakker te maken. Benieuwd welke reacties er gaan volgen.  :?
Wat Google Chrome  van doorbraak.be zal melden is :

This site can’t provide a secure connection . doorbraak.be uses an unsupported protocol.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH

details 

The client and server don't support a common SSL protocol version or cipher suite. This is likely to be caused when the server needs RC4, which is no longer considered secure.

't Is maar dat ge 't allemaal weet vooraleer het je PC of laptop vol virussen steekt of jouw gegevens steelt.   8)
Gast

23 jan 2018, 09:49

't Is maar dat ge 't allemaal weet vooraleer het je PC of laptop vol virussen steekt of jouw gegevens steelt. 8)  
Geen probleem hier met Chrome en doorbraak. Zou het niet eerder bij U liggen want heb al verschillende reactie's van U hier gelezen waar ik dezelfde melding van Google bij kreeg.( grapje )  :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Toch bedankt voor de melding. :wink: 

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

23 jan 2018, 09:53

The Spirit of Flanders schreef:
Dicksy schreef:Misschien het eens langs deze kant bekijken, best interessant.  

https://doorbraak.be/positie-tom-meeus- ... nhoudbaar/


In het artikel spreekt men trouwens van Art.29 van het strafwetboek en de feiten zijn nog niet verjaard. Waar wacht Weyts, Tommelein en zelfs het parket op.  :roll:
Misschien kan het nuttig zijn om het bewuste artikel eens zelf naar de verschillende instanties te sturen om ze een beetje te porren en de slapende honden terug wakker te maken. Benieuwd welke reacties er gaan volgen.  :?
Wat Google Chrome  van doorbraak.be zal melden is :

This site can’t provide a secure connection . doorbraak.be uses an unsupported protocol.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH

details 

The client and server don't support a common SSL protocol version or cipher suite. This is likely to be caused when the server needs RC4, which is no longer considered secure.

't Is maar dat ge 't allemaal weet vooraleer het je PC of laptop vol virussen steekt of jouw gegevens steelt.   8)

 edge/google chrome/Firefox/Opera doen het allemaal hier!
Gast

23 jan 2018, 09:58

Dicksy schreef:
't Is maar dat ge 't allemaal weet vooraleer het je PC of laptop vol virussen steekt of jouw gegevens steelt. 8)  
Geen probleem hier met Chrome en doorbraak. Zou het niet eerder bij U liggen want heb al verschillende reactie's van U hier gelezen waar ik dezelfde melding van Google bij kreeg.( grapje )  :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Toch bedankt voor de melding. :wink: 
Dan zal uwen Chrome niet zo streng geconfigureerd zijn als de mijne , nietwaar :)

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

29 mar 2018, 11:13

Verheug ik me er bij dat de  capriolen van Meeuws nog een staartje krijgen ?  Neen , niet echt maar wat  'is' dat 'is ' .  Ik kijk er  eigenlijk niet eens van op .
Ik denk wel dat men bij Groen ondertussen wel méér dan duizend zuchten van verlichting slaakt dat hun  'Samen'spel gestopt werd bij de eerste gelegenheid, een paar maanden terug ,  toen de onfrisse dingen naar boven  kwamen gedreven ..

Maar , is die Meeuws echt zo naïef zelfverzekerd  dat hij met zijn kop in zand , het nagelaten heeft om zich met stille  trom uit de spotlights  van de Antwerpse lijst te verwijderen of is het zuiver bloedarmoede in Antwerpen die gemaakt heeft dat hij 'moest' blijven ?
Ik vermoed het tweede want , mensen toch , een ,volledig politiek onervaren, inwijkeling uit Mechelen die dan nog geen partijkaart wil hebben op nummer 1 zetten , op nummer 2 een ietwat 'verbrande'  en wat verder op de lijst een aantal allochtonen .
In elk geval, men maakt er bij Sp.a geen geheim van op welke doelgroep men mikt om de stemmetjes binnen te halen .
Op zich is daar niks mis mee hé , de Antwerpenaar weet eerlijk en vooraf  waar hij aan toe is wanneer hij op Sp.a stemt.

 Jinnih Beels dan , bwa ,ze is als persoon niet onsympathiek maar mensen toch , ik heb ze gisteren in Terzake nog maar eens aangehoord en verder dan haar riedeltje, hetwelke ze stilaan  krèk van buiten kent vermoed ik ,  heeft ze niet veel te vertellen . Enige kritischere vraag wordt ontweken en ik vind dat men merkt dat ze echt, buiten wat ze geleerd heeft bij de politie,  politiek gezien niet veel marge heeft, om niet te zeggen geen. Dat zal nog vonken geven wanneer ze uit haar comfortzone moet komen . Ze zal niet altijd hetzelfde kunnen blijven vertellen  ' dat ze er is voor  alle mensen ' . Het zal wat méér moeten worden en vooral zijn .
Wat ik onthouden heb uit een van de vroegere interviews die ze gaf is dat ze niet haar goesting zal mogen doen binnen de partij maar dat ze wel met ideeën naar voor mag komen  .. Goh, ik denk niet dat dat voldoende is om een metropool zoals Antwerpen te besturen en te leiden ! . Misschien had ze beter eerst een geoefend in een of ander klein Sp.a  stadje . Ik kijk met interesse uit naar de dag dat haar onervaren enthousiasme een opdoffer krijgt  wanneer ze intern of extern op muren botst , wanneer het  om de knikkers gaat en niet om  enkele bijeengesprokkelde mooie zinnetjes . 
 Ik denk, eerlijk gezegd  dat ze niet ten gronde  beseft waar ze aan begint en zich nu laat 'surfen' op een  ietwat kunstmatig breeduit lachend  'wij zijn  allemaal toffe jongens ondereen,  samen op de foto'  gevoel .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

29 mar 2018, 17:25

Volgens Crombez is er geen reden om de Antwerpse voorzitter aan de kant , aangezien het niet duidelijk is waarover de beschuldigingen gaan.
Gans Vlaanderen  weet het , Crombez niet (k'zou beschaamd zijn van dat te zeggen als partijvoorzitter).
Bij de SPA is men blijkbaar heel tevreden met de fraudeurs en oplichters in hun midden.
Blijkbaar is dat een vereiste om lid te worden.
Hij wijst met het vingertje naar de NVA , Crombez zou toch moeten weten dat er iets is van scheiding der machten, Nva kan het gerecht niet zeggen wat ze moeten doen, bovendien is Geens minister van justitie .
Crombez zou beter eens in eigen boezem kijken, de grootste vijanden zitten soms in je eigen partij.
Maar hij is nog jong, ouwe bonzen zoals Tobback en Claes zouden daar niet in trappen.
Als hij nog enkele malen met z'n hoofd tegen een muur loopt ,zal hij wel weten wanneer hij moet stoppen.
Ge kunt maar ne groten worden in de politiek met vallen en opstaan.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 18:33

wardje schreef:Volgens Crombez is er geen reden om de Antwerpse voorzitter aan de kant , aangezien het niet duidelijk is waarover de beschuldigingen gaan.
Gans Vlaanderen  weet het , Crombez niet (k'zou beschaamd zijn van dat te zeggen als partijvoorzitter).
Bij de SPA is men blijkbaar heel tevreden met de fraudeurs en oplichters in hun midden.
Blijkbaar is dat een vereiste om lid te worden.
Hij wijst met het vingertje naar de NVA , Crombez zou toch moeten weten dat er iets is van scheiding der machten, Nva kan het gerecht niet zeggen wat ze moeten doen, bovendien is Geens minister van justitie .
Crombez zou beter eens in eigen boezem kijken, de grootste vijanden zitten soms in je eigen partij.
Maar hij is nog jong, ouwe bonzen zoals Tobback en Claes zouden daar niet in trappen.
Als hij nog enkele malen met z'n hoofd tegen een muur loopt ,zal hij wel weten wanneer hij moet stoppen.
Ge kunt maar ne groten worden in de politiek met vallen en opstaan.
Ben jij dan op de hoogte van de geheime deal, die Tom Meeuws en de lijn hebben gesloten Wardje ?
Of beter....ben jij het lek waar Tom Meeuws nu op zijn beurt klacht gaat tegen neerleggen bij het parket ?
En Wardje, als GANS Vlaanderen weet waarover het gaat.....waarom moet er dan nog een duur gerechtelijk  onderzoek plaatsvinden ?

28-3-2018
Het parket opende in februari al een onderzoek naar de zaak. Dat gebeurde na aangifte van De Lijn, bevestigt de woordvoerder van de openbaarvervoersmaatschappij Tom Van de Vreken, maar hij ontkende dat dat gebeurde op basis van nieuwe feiten. "Het gaat om mogelijk strafbare feiten zoals ze in 2015 bekend waren, waarbij ik de nadruk leg op 'mogelijk'. Het is aan het parket om uit te maken hoe of wat."

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03/28 ... eknoei-me/
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

29 mar 2018, 18:50

Vzg;
Ben jij wereldvreemd ofzo, dat het gerecht nog onderzoek moet doen zal wel, als ze NIETS vermoeden hebben ze ook geen aanleiding tot onderzoek.
Waar rook is vuur!!
En NEEN ik ben niet het lek, heb zopas onder mijn stoel gekeken alles is nog droog !
Gelukkig maar! :P

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

29 mar 2018, 19:07

wardje schreef:Vzg;
Ben jij wereldvreemd ofzo, dat het gerecht nog onderzoek moet doen zal wel, als ze NIETS vermoeden hebben ze ook geen aanleiding tot onderzoek.
Waar rook is vuur!!
En NEEN ik ben niet het lek, heb zopas onder mijn stoel gekeken alles is nog droog !
Gelukkig maar! :P
Beweer jij nu dat het etentje van het Antwerps stadsbestuur met Erik Van der Paal niet zo onschuldig is als De Wever en het Antwerpse Integriteitsbureau  laat uitschijnen ! En dat het Antwerpse parket hierover best ook een onderzoek opstart Wardje ?  :lol: :lol: :lol:

Het is niet de eerste keer dat Land Invest Group in troebel politiek water terecht kwam. In 2013 brengt de nieuwssite Apache aan het licht dat Joeri Dillen, toenmalig kabinetschef van Bart De Wever in Antwerpen, in een vorig leven zowel heeft gewerkt voor Ogeo als voor Land Invest Group. Nu zou hij dus moeten als kabinetschef de projecten van Land Invest Group mee controleren. Dillen is ondertussen geen kabinetschef meer en verdween naar de achtergrond.

http://derijkstebelgen.be/nieuws/merkwa ... est-group/
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

29 mar 2018, 19:25

""En NEEN ik ben niet het lek"

Het is nogal duidelijk wie hier lekt als een zeef: de voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn - NVA'er De Scheemaecker.
Meeuws had al lang moeten opstappen en verdwijnen maar het bekend maken van gerechterlijke procedures tegen Meeuws op dezelfde dag als de voorstelling van de Spa lijst voor de verkiezingen? Maak dat de ganzen wijs dat zoiets "toeval" is.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

29 mar 2018, 19:36

""Dillen is ondertussen geen kabinetschef meer en verdween naar de achtergrond."

Van der Paal en Land Invest zijn ook bliksemsnel van het toneel verdwenen in Antwerpen. Big brother was watching en heeft direct ingegrepen.
Het is overigens niet slim van te focussen op etentjes  met een cola zero. Veel belangrijker is:

a. Van der Paal was/is een dikke vriend van De Wever.
b.De familie van Van der Paal is al decennia de geldschieter van al wat rechts is in A'pen - eerst het Blok en daarna de NVA.
c. Voor het vergunnen van allerlei hoge bouwsels in de stad aan Land Invest werd de bevoegde administratie gewoon kalt gestellt en de stadsbouwmeester buiten gesmeten nadat hij kritiek had op die bouwsels.
d. De contracten voor het grootste bouwsel tot dan toe - de woontorens op de  Slachthuissite - werden  de dag na het etentje bij Van der Paal  getekend  en toegekend aan ..Van der Paal en Land Invest.
Allemaal toeval uiteraard.
Gast

29 mar 2018, 20:20

Vrijzinnige schreef:
wardje schreef:Vzg;
Ben jij wereldvreemd ofzo, dat het gerecht nog onderzoek moet doen zal wel, als ze NIETS vermoeden hebben ze ook geen aanleiding tot onderzoek.
Waar rook is vuur!!
En NEEN ik ben niet het lek, heb zopas onder mijn stoel gekeken alles is nog droog !
Gelukkig maar! :P
Beweer jij nu dat het etentje van het Antwerps stadsbestuur met Erik Van der Paal niet zo onschuldig is als De Wever en het Antwerpse Integriteitsbureau  laat uitschijnen ! En dat het Antwerpse parket hierover best ook een onderzoek opstart Wardje ?  :lol: :lol: :lol:

.....
Het Antwerpse parket iets opstarten tegen de partijbonzen van De Wever ?  Kom , kom zeg ,  ...  Dat parket wordt geboend door zijn SchutzArmee .... :twisted: 

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

29 mar 2018, 20:50

frits1955 schreef:... Maak dat de ganzen wijs dat zoiets "toeval" is.
De naam Homans is ook al gevallen vandaag ... een afgesprongen relatie met sos Meeuws heeft danig veel kwaad bloed gezet in N-VA kringen !
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-s ... ~a6392df9/
ps
iemand die begrijpend lezen kan zal opmerken dat Liesbeth beweert dat de relatie die liep van 2013 tot 2015 al 4 (vier) jaar geleden is. Die verdomde rekenmachine toch ! :lol:
Het kan natuurlijk altijd dat ze de de klok geen uur vooruit heeft gezet maar per vergissing het jaartal ....  :lol: