bewaking camera

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

20 dec 2017, 22:00

beste, is er iemand die ervaring heeft met bewakingscamera. Enkel de toegang tot een lokaal moet gefilmd worden. Privacy of camera wet is niet van toepassing.
Alvast bedankt voor een antwoord.
groeten
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

21 dec 2017, 11:54

marann schreef:beste, is er iemand die ervaring heeft met bewakingscamera. Enkel de toegang tot een lokaal moet gefilmd worden. Privacy of camera wet is niet van toepassing.
http://pro.comelitgroup.com/be-nl/produ ... R-50M-IP66

http://www.intercom-parlofoon-videofoon ... v-500-xcam

https://www.legrand.be/nl/producten/dom ... aking-cctv

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

23 dec 2017, 09:15

Ben ook op zoek naar een dergelijke bewakingscamera.
Wat ik weet na enig opzoekwerk op het net is dat ge door de bomen het bos niet meer ziet.
Ze gooien met de camera's naar uw kop.
Maar er zal veel goedkope Chinese rommel tussen zitten denk ik en dat vertrouw ik niet.
Ondank is 's werelds loon

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

23 dec 2017, 11:16

marann schreef:beste, is er iemand die ervaring heeft met bewakingscamera. Enkel de toegang tot een lokaal moet gefilmd worden. Privacy of camera wet is niet van toepassing.
Alvast bedankt voor een antwoord.
groeten
Marcel
Misschien ook nog melden of de camera binnen of buiten moet hangen, prijsverschil;
En een goede raad, koop geen draadloos systeem, (BigBrother is watching you),
een kennis heeft dit ervaren en is overgestapt naar bekabeling.  :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

23 dec 2017, 13:18

benq schreef: En een goede raad, koop geen draadloos systeem, (BigBrother is watching you),
een kennis heeft dit ervaren en is overgestapt naar bekabeling.  :lol:
Met bekabeling is altijd veiliger, ook voor alarmsystemen.
Heeft een professionele installateur me gezegd.
Daarom dat de alarmsystemen van Verisure (die ze van deur tot deur komen slijten) speelgoed zijn.
Ondank is 's werelds loon

LydiaMill
Lid geworden op: 29 jan 2018, 14:01

29 jan 2018, 14:05

marann schreef:beste, is er iemand die ervaring heeft met bewakingscamera. Enkel de toegang tot een lokaal moet gefilmd worden. Privacy of camera wet is niet van toepassing.
Alvast bedankt voor een antwoord.
groeten
Marcel
Misschien beter een professionele firma raadplegen. Zij moeten er altijd voor zorgen dat alles volledig wettelijk is (je weet zelf maar nooit) en moeten je ook op de hoogte houden van mogelijke hiaten in hun beveiliging (zoals problemen met draadloos en dergelijke). Probeer eens een firma als commerciële link verwijderd door moderator. Bij zulke firma's kan je gewoon kiezen wat je nodig hebt en zij installeren het dan ter plaatse.

Succes!