Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

15 feb 2018, 15:40

Hier nog een olijk mannetje met losse handjes en riempjes:
https://www.youtube.com/verify_age?next ... %26t%3D88s

https://www.geenstijl.nl/2760081/meisje ... _pappa_gr/

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... bench.html

https://forum.politics.be/archive/index ... 62597.html

Is, wat dacht je, vrijgesproken door de rechtbank...

Waarvoor dienen riemen anders... in sommige landen en ook  in  grote delen van Amerika?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Jeroen_3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 08:38

19 feb 2018, 09:14

Losse hand? Liegen en bedriegen? Agressiviteit? Crimineel gedrag? Mishandelingen? Onmenselijkheid? Grensoverschrijdend gedrag? --> enkel door moslims?

In dit forum wordt de pers wel heel selectief gelezen ! 

Ik lees:
- "James Hill jr. zou volgens de Amerikaanse media zijn dochtertje verkracht hebben in het ouderlijke huis in Ocean Springs. Zijn vrouw Tasha en zijn ouders James sr. en Pamela zouden van de gruwelijke daad op de hoogte geweest zijn, maar verwittigden de politie niet."
- "De organisatie Oxfam ligt op dit moment zwaar onder vuur. Haïti voert namelijk onderzoek naar het mogelijke wangedrag van onder andere Roland Van Hauwermeiren (68). De Vlaming had toen de leiding van Oxfam UK toen daar sprake was van seksfeestjes."
- "Marc Dutroux (Elsene6 november 1956) is een Belgische misdadiger, veroordeeld tot levenslang voor ontvoeringgijzelingverkrachtingmoord en illegale handel. Hij werd in 1996 opgepakt voor de ontvoering van zes meisjes, van wie slechts twee overleefden, bekend als de zaak-Dutroux."
- "De zaak-Fritzl is een incestzaak die zich jarenlang heeft afgespeeld in het Oostenrijkse Amstetten. De dader was Josef Fritzl (Amstetten, 9 april 1935), een Oostenrijkse man die op 27 april 2008 op 73-jarige leeftijd in zijn woonplaats Amstetten werd opgepakt. Hij bekende zijn dochter Elisabeth sinds haar elfde seksueel te hebben misbruikt. Sinds augustus 1984 – Elisabeth was toen 18 jaar – had hij haar in een speciaal voor dat doel aangelegde kelder onder zijn huis gevangengehouden."
- "In 2017 moedigde de Amerikaanse actrice Alyssa Milano op Twitter vrouwen aan om met de hashtag #MeToo hun ervaringen met seksueel overschrijdend gedrag te delen. Dit om aan te tonen dat misogyn gedrag wijdverbreid is in de samenleving. Aanleiding voor de actie waren de beschuldigingen van verschillende vrouwen, onder wie actrice Ashley Judd, aan het adres van Harvey Weinstein. The New York Times bracht de beschuldigingen aan het licht en schreef dat Weinstein sinds het begin van de jaren 1990 minstens acht keer tot een minnelijke schikking gekomen was met vrouwen die hem beschuldigd hadden van seksueel grensoverschrijdend gedrag"
- "Er zijn diverse golven in de Westerse media geweest waarin seksueel misbruik aan de kaak werd gesteld: in de jaren 90 van de 20ste eeuw waren er bijvoorbeeld diverse schandalen rondom incest, in de jaren 10 van de 21ste eeuw was er het seksueel misbruik binnen de Rooms-Katholieke Kerk. Ook heeft misbruik in leger, onderwijs, gezondheidsinstellingen en sportwereld regelmatig aandacht gekregen."
- De bekendste Jodenvervolging is de Holocaust, de systematische vervolging en moord op Joden door de nazi's in Duitsland en bezet Europa voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog

En de lijst is nog heel lang....

Crimineel gedrag is dus niet cultureel of religieus gerelateerd maar persoonsgebonden. Het is onjuist een hele gemeenschap/cultuur/religie hiervoor verantwoordelijk te stellen!

De zangeres Menel Ibtissam heeft een fout gemaakt die ze heeft rechtgezet. Het feit dat enkel zij onmiddellijk gescreend werd getuigt dat vooral haar verschijning en geloof als basis dienden om haar te beoordelen. Ik vraag me af wat ze allemaal zouden ontdekken als ze de andere kandidaten hun sociale media zou doorzoeken. Het meisje heeft zich verontschuldigd en verdient dus een tweede kans. Zij is volledig geïntegreerd in de westerse maatschappij. Zij is een artieste en leerkracht Engels die wilt strijden voor vrede en verzoening. Er zijn weinigen op dit forum die deze strijd kunnen/willen voeren omdat ze blind zijn voor andere hun mening. Wij leven in de 21e eeuw verdomme. Het is tijd dat we stoppen om mensen met een andere mening in een hoek te duwen. In een echt verlichte samenleving is plaats voor alle meningen en overtuigingen. Atheisten moeten zichzelf kunnen zijn maar ook gelovigen. Dit allemaal in een sfeer van wederzijds respect. En ja, nu ze door heel deze commotie haar job is kwijtgeraakt zal er weer gezegd worden dat ze leeft op de kap van de maatschappij. Deze mensen kunnen nooit goed doen.
Ik heb het gevoel dat er hier op het forum veel gefrustreerde mensen zitten. Get a life. 
MaLoReg

19 feb 2018, 09:31

Joepie!!! We hebben er een Moslimlover bij-goed voor het evenwicht.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

19 feb 2018, 09:43

Wel wel wel .. als er iets als een tang op een  varken staat dan is het wel geleuter over verlichte samenleving die naar mijn gevoel eenrichtingverkeer is .
Ik zou deze pleiter ook een ding aanraden : Get glasses !
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Jeroen_3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 08:38

19 feb 2018, 09:45

Je bedoelt een justice-lover. Wiskundig gezien wordt geen evenwicht bereikt als er 1 persoon tegenover minstens 10 personen staat, maar je hebt gelijk dat er evenwicht is als die ene persoon weegt voor 10 personen.
MaLoReg

19 feb 2018, 09:46

..glasses or another pair of brains

Jeroen_3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 08:38

19 feb 2018, 09:47

Behoren volgens jou dan al die aantijgingen als verkrachtingen, jodenvervolging ... dan in een verlichte samenleving?
MaLoReg

19 feb 2018, 09:48

Jeroen_3 schreef:Je bedoelt een justice-lover. Wiskundig gezien wordt geen evenwicht bereikt als er 1 persoon tegenover minstens 10 personen staat, maar je hebt gelijk dat er evenwicht is als die ene persoon weegt voor 10 personen.
Spreken we hier over 'overschatting'?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 09:50

Jeroen_3 schreef:(...)
Wij leven in de 21e eeuw verdomme. Het is tijd dat we stoppen om mensen met een andere mening in een hoek te duwen. In een echt verlichte samenleving is plaats voor alle meningen en overtuigingen. Atheisten moeten zichzelf kunnen zijn maar ook gelovigen. Dit allemaal in een sfeer van wederzijds respect.  
'plaats voor alle meningen' .  Dus ook voor een neo-nazistische, Jeroen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jeroen_3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 08:38

19 feb 2018, 09:50

Jij bent degene die mijn aanwezigheid ziet als een totstandkomen van evenwicht.

Jeroen_3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 08:38

19 feb 2018, 09:51

deze zin heb ik erachter gezet, die moet je ook lezen: "Dit allemaal in een sfeer van wederzijds respect.  "

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 09:56

Jeroen_3 schreef:deze zin heb ik erachter gezet, die moet je ook lezen: "Dit allemaal in een sfeer van wederzijds respect.  "
Hoe kun je weten of een neo-nazi al dan niet respect heeft voor anderen? Wanneer hij op café gaat is hij misschien een joviale type en is de sfeer heel prettig?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Jeroen_3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 08:38

19 feb 2018, 10:02

Zolang iemand het bij gedachten houdt en deze voor zichzelf houdt is er geen probleem. Als de persoon zijn gedachte uitdrukt dan moet dat kunnen maar zonder dat hij de andere hierbij schaadt. Racistische uitspraken zoals ik hier op dit forum lees kunnen niet door de beugel. Worden deze uitdrukkingen in daden omgezet dan wordt dat crimineel.
Voor de rest is er  niets mis om orthodox te denken of te zijn. Als de andere maar niet geschaad wordt.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 feb 2018, 10:06

Jeroen_3 schreef:Zolang iemand het bij gedachten houdt en deze voor zichzelf houdt is er geen probleem. Als de persoon zijn gedachte uitdrukt dan moet dat kunnen maar zonder dat hij de andere hierbij schaadt. Racistische uitspraken zoals ik hier op dit forum lees kunnen niet door de beugel. Worden deze uitdrukkingen in daden omgezet dan wordt dat crimineel.
Voor de rest is er  niets mis om orthodox te denken of te zijn. Als de andere maar niet geschaad wordt.
Een gedachte uiten heeft nog nooit iemand fysiek geschaad. Ja, mentale pijn wel, maar dat is nu typisch voor een verdraagzame maatschappij: we moeten accepteren dat anderen onze mening niet aanvaarden en er zelfs mee lachen. Een cartoon van Mohammed moet toch kunnen, of niet?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

19 feb 2018, 10:08

Héhé , deze topic draait van 's morgens vroeg al heet .... :lol: ( wellicht tot hij gesloten wordt )