Nieuwe laptop

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

15 feb 2018, 20:47

Heb nog nooit een laptop in mijn bezit gehad , steeds maar met pc , nu komt straks in aanbieding deze op de markt , voor een doorsnee gebruiker , ik bewerk wel veel foto's , mijn software foto bewerking van Canon moet erop en dan nog een paar software pakketjes. Absoluut niet gamen . is die goed voor mijn gebruik ? ik doe ook nog krantjes lezen en emailen .  :) :arrow: mvg

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

16 feb 2018, 08:46

Als je veel fotos bewerkt, dan zou ik deze niet nemen: de processor is slechts een dual core (dubbele) en met 4Gb geheugen ga je niet echt opschieten. Het zal allemaal wel werken, daar niet van, maar echt snel zal het niet zijn vrees ik.
Overigens wil ik geen kwaad woord zeggen over Medion in het algemeen.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

16 feb 2018, 08:59

als je de data (foto's en dergelijke op de 1terrabyte schijf opslaat ) en alleen de programma's instaleerd op de ssd moet dat kunnen , alhoewel der maar 4 GB aan geheugen inzit , ik weet niet of der nog een vrij geheugenslot beschikbaar is
en het scherm zou niet echt de juiste kleuren weergeven (en dat is nu juist het .......)

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

16 feb 2018, 16:01

#hviaene  #verhaegen bedankt , ik laat die liggen ! ik zoek wel in webwinkel met het blauwe doosje !   :D zonnig weekend!