Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
TaniaZavoloko

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 19 Feb 2018, 17:04  Onderwerp: Nieuw televisieprogramma zoekt zangers met een jaartje meer
Voor een nieuw televisieprogramma is Fremantlemedia op zoeknaar mensen die een graag en goed kunnen zingen én iets bijzonders te vertellen hebben. Met behulp van een professionele coach en producer krijg je de kans om in een studio de plaat van je leven op te nemen.

Even voor alle duidelijkheid dit gaat over een cover. Een liedje dat je zelf uitkiest maar wel al bestaat. We zijn vooral op zoek naar de boeiende verhalen achter de nummers.Welke emotionele, persoonlijke of leuke link heb je met het lied dat je wilt opnemen? En last but not least  aan wie wil je jouw plaat schenken? En om
welke reden? Dit is dus absoluut geen wedstrijd.

Zoals in de meeste producties zijn de kandidaten met wat meer levenservaring. Lees: de senioren. Ondervertegenwoordigd. Daarom doe ik een warme oproep aan alle zangers met een jaartje meer.  Ik ben effectief nog op zoek naar ietwat oudere kandidaten die graag een plaat willen opnemen voor hun geliefde, voor hun kleinkinderen, voor iets of iemand in hun leven waar ze nog sorry tegen willen zeggen, voor …. De mogelijkheden zijn legio.

Kennen jullie iemand die mogelijk geïnteresseerd is in wat meer uitleg? Je kan
me via mijn e-mailadres: tania.zavoloko@fremantlemedia.beof het nummer 0497/64 41 90 bereiken.

Met vriendelijke groeten
Tania

Als redacteur ben ik op zoek naar mensen met meer levenservaring die kunnen zingen!

Ga naar: