Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
MaLoReg

21 feb 2018, 10:09

Is zeker méér dan dégoutant maar tis in Duitsland-zou eens willen weten hoeveel van zulke
profiteurs wij hier ondersteunen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 feb 2018, 10:17

In 10 landen werd gepeild naar de mate waarin de immigratie uit moslimlanden dient gestopt te worden. Het gemiddelde ligt op 55% van de bevolking die zegt dat het nu welletjes is. België haalt 64% (bijna 2/3) met nog 15% (Groen balkje) Gutmenschen die het bordje 'Vluchtelingen Welkom' opsteken.
Bron

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 feb 2018, 10:28

In Australië hebben ze ook hun dosis idiote moslims rondlopen: een imam - die hoort het te weten - stelt dat het overslaan van het gebed de gelovige tot een ergere zondaar maakt dan een verkrachter of een moordenaar. Zelfs als die verkrachter en moordenaar dat dagelijks zou doen, dan is dat minder erg in de ogen van Allah dan één keer het gebed overslaan.

Bron: Zie de wijze man in actie hier
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

21 feb 2018, 10:42

En in Duitsland loopt een Syrische idioot rond die wil huwen met 4 vrouwen.
En voor hem geld alleen de Sharia.
Duits leren of gaan werken ziet hij niet zitten.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

21 feb 2018, 12:12

De speculanten, bankers en allerlei industrie plooien ons mooi naar het geld(nog te krijgen) in hun hand. 
Wacht maar tot die 't moeilijk krijgen, dan pas zal er wat veranderen.
Men zit daar maar oorlog te voeren, uitleg is daar steeds niet bij.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

21 feb 2018, 13:53

MaLoReg schreef:Die Syrische vluchteling daar in Duitsland-en dat is zeker niet den énigste-die doet toch waar hij mee weg komt, wat ze hem toelaten te doen. Hij moet dus niet gaan werken-hij krijgt een woonst en uitkering en
wat weet ik nog allemaal........wiens fout is dat? Niet van deze profiteur van wél van het beleid.
Dit is heus niet alleen in Duitsland zo maar overal waar je alle ondersteuning krijgt zonder ook maar
énen dag te werken. 
Inderdaad, dat is dan het wánbeleid en in heel euopa.
De vraag stelt zich dan: met welk doel verschuift de politiek onze welvaart van eigen volk naar moslims/economische vluchtelingen want daar gaat het over.

Vanuit het standpunt van moslims buigen de dhimmi's dan al voor de islam, worden zij bevoorrecht ten koste van de ongelovigen: het betalen van djizya, de belasting van niet-gelovigen omdat moslims zich superieur wanen aan de rest van de wereld.
Daarvoor worden zelfs de pensioenen afgepakt van degenen die zorgden voor de welvaart en uitgedeeld aan wie er geen recht op heeft door nooit een cent te hebben bijgedragen.
Hierdoor verzekert de politiek zich van de medewerking van moslims om zich gewillig voor hun politieke kar te laten spannen tegen hun autochtone bevolking.

Vanuit de politiek: verarming om machtscontrole te krijgen, de burger monddood maken, alle verworven rechten en middelen voor verzet ontnemen en er loonslaven van maken - en uiteraard ook hun eigen zakken te vullen...tenslotte moeten de gestolen belastingen die ontfutseld worden door drogredenen, toch ergens blijven naast het onderhoud van die 'sukkelaars' die onze strot willen oversnijden.
Opzettelijke eu-strategie, sinds járen, met medeplichtigheid van nationale politiek.

@boeffer: bankiers en de financiële wereld spartelen nu al, ze zijn als de dood voor de bitcoin en andere cryptovaluta want dan zijn ze voorgoed hun macht en controle kwijt en dat komt er ongetwijfeld aan....jp morgan heeft ook al reeds stiekum voor miljarden geïnvesteerd in bitcoin...
Ice

22 feb 2018, 01:24

Vrouw van vlucht gezet nadat ze klaagt over menstruatiekrampen.

Het gaat niét om menstruatiepijnen of om bezorgdheid voor de gezondheid van de vrouw, maar omdat moslim werknemers vd emirates geen contact willen met menstruerende vrouwen, die als  'onrein' beschouwd worden!
Het publiek heeft récht op de waarheid.
Hln weigert, zoals gewoonlijk, elke reactie over deze waarheid te publiceren.
En hoe verdoezelt dat hypocriete soort het weer?
Een woordvoerder van Emirates laat weten dat “de passagier iemand van het cabinepersoneel inlichtte dat ze zich niet goed voelde en pijn had. Daarop nam de kapitein de beslissing om medische hulp aan te vragen en de vrouw van het vliegtuig te halen, zodat ze verzorgd kon worden. We wilden de vrouw niet in gevaar brengen door haar medische hulp te ontzeggen indien haar toestand tijdens de vlucht zou verslechteren.”
Hahahaha....beetje buikpijn van maandelijkse menstruatie, er is nog nooit een vrouw doodgegaan van de menstruatie.
Toch overduidelijk wat voor onzin ze weer uit hun duim zuigen om te verbloemen dat het weer onnozele, religieuze regeltjes zijn voor een normale functie van het menselijke lichaam!

Liegen ook weer: een stewardess hóórde de vrouw tegen haar vriend de pijn beschrijven als 1 op een schaal van 10, de passagier lichtte dus het cabinepersoneel NIET in, zij luisterde de passagier af en ging dan gauw klikken.
Dat commentaar werd opgevangen door een van de stewardessen, die vervolgens de rest van de crew waarschuwde....
 ..waarna de vrouw een kruisverhoor kreeg!

Tja, dat komt ervan als je met middeleeuwse idioten op een vliegtuig stapt om je in hun rijkeluis oliestaatje, dat zich 'modern' waant, op vakantie te gaan.....het geld van de ongelovige honden en hoeren lusten ze wel, alleen ben je als vrouw niet welkom als je in je 'onreine' periode van de maand zit.
Elke vrouw zou emirates als vliegtuigmaatschappij moeten boycotten want we zijn niet welkom omdat we menselijk zijn en onze vrouwelijke lichaamsfuncties werken!
Misschien kan emirates een aparte check van de onderbroeken doen, om menstruerende vrouwen op te sporen voor ze aan boord mogen.  :twisted:

Tot zover de poging van middeleeuwse olie-barbaren om zich te profileren als modern en beschaafd.......je ziet: een aap in een pak blijft altijd een aap.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

22 feb 2018, 04:56

Ice schreef:
Tot zover de poging van middeleeuwse olie-barbaren om zich te profileren als modern en beschaafd.......je ziet: een aap in een pak blijft altijd een aap.
Juist.

Maar "trouwen" met een zesjarige, daar zien ze dan weer geen graten in.
En liegen, dat kunnen ze als de beste.

Een zieke soort is het.

En het gaat zo maar door:

Chinezen verwijderen hondenbeelden, om de islamieten niet voor het hoofd te stoten:
"Malaysia has a growing Islamic population, with many Muslims observing the practise of ritually washing themselves if they come into contact with a dog."
https://www.express.co.uk/news/world/91 ... ala-lumpur
Ondank is 's werelds loon

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 08:36

""t gaat niét om menstruatiepijnen of om bezorgdheid voor de gezondheid van de vrouw, maar omdat moslim
werknemers vd emirates geen contact willen met menstruerende vrouwen,
die als  'onrein' beschouwd worden!
"


Ik heb het verhaal van die vrouw nu in 14 verschillende bronnen zitten lezen en nergens wordt er zelfs maar 1 keer verwezen naar "moslim werknemers" "onrein" of "menstruerende vrouwen" - enkel in deze topic is dat weer het geval. Veelbetekenend.
Dat vliegtuigmaatschappijen als de dood zijn voor passagiers die ziek zijn/worden en de eventuele complicaties die dat kan meebrengen qua schadeclaims - zeker in de Angelsaksische wereld - is waarschijnlijk weer te moeilijk om te begrijpen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

22 feb 2018, 10:10

Wow  , men moet  wel degelijk werkelijk écht geïnteresseerd zijn in het 'nieuws' gegeven op zich  , dat men zich de moeite getroost om  liefst veertien(!) verschillende bronnen te gaan opzoeken en lezen enkel om zich er toch te van vergewissen of die vrouw met maandelijks ongemak en  nodige tampons  niet anders dan  gewoon om reden van ziekte van de vlieger werd gezet !?

Dat een menstruerende vrouw bij moslims als 'onrein'  wordt beschouwd is eigenlijk geen 'nieuw' nieuws , toch ? 
Allez , toegegeven ,  ik heb wel niet direct de reflex gehad om meerdere bronnen op te zoeken , laat staan 14 ( ! ) , om bovenstaande te kunnen staven maar ik meen dit, in de loop  van  al die verrijkende tijden sinds dewelke wij in onze streken dagelijks van moslims horen en  er mee te maken hebben ,  toch  al gehoord  te hebben . :roll:
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 10:38

""Wow  , men moet  wel degelijk werkelijk écht geïnteresseerd zijn in het 'nieuws' gegeven op zich  "

Dat nieuws vermag me niet te boeien neen - ik weet al lang hoe bang luchtvaartmaatschappijen zijn voor passagiers die onwel worden tijdens een vlucht en vervolgens staan te zwaaien met gigantische schadeclaims. Wel gaat het me om het in deze bladzijden  voortdurend verspreiden van zuur ruikende insinuaties, verzinsels  en leugens  die op niets gebaseerd zijn behalve op  een niet aflatende moslimhaat.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 feb 2018, 10:57

frits1955 schreef: Wel gaat het me om het in deze bladzijden  voortdurend verspreiden van zuur ruikende insinuaties, verzinsels  en leugens  die op niets gebaseerd zijn behalve op  een niet aflatende moslimhaat.
Ja, frits, nu had ik toch wat méér van jou verwacht. Ik zou zeggen, terug naar school, schoolmeester ,want in minder dan 30 seconden vond ik een waslijst met websites van allerlei kranten die het nieuws hebben gebracht.

Jij stelt dat er nergens werd verwezen naar menstruerende vrouwen:

Een snelle (korte) selectie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wat denk je, frits? Leugens of feiten? Het gaat wel degelijk om een menstruerende vrouw.

Als je voor zoveel bewijs wegkijkt, wat zegt dat dan over jou? 
Zijn er voorbeelden van andere vliegmaatschappijen die vrouwen eveneens van het vliegtuig halen omwille van menstruatiepijnen? Is dit een eenmalig geval of past het in een breder verhaal waarin de islamideologie een belangrijke rol speelt?
Laatst gewijzigd door Wil. op 22 feb 2018, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 11:12

""ij stelt dat er nergens werd verwezen naar menstruerende vrouwen:"

Komaan manneke - ben je daar weer met je autistische kleuterlezing? Je moet alles vermelden he. Het ging mij om de combinatie "moslim werknemers" "onrein" en "menstruerende vrouwen" zoals een welbepaald forumlid hier suggereerde en zoals ik dan ook aanhaalde in mijn post.
Het is gewoon grotesk om te gaan suggereren dat een wereldspeler zoals Fly Emirates passagiers gaat boycotten omdat ze "onrein" zijn.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 feb 2018, 11:20

frits1955 schreef:""ij stelt dat er nergens werd verwezen naar menstruerende vrouwen:"

Komaan manneke - ben je daar weer met je autistische kleuterlezing? Je moet alles vermelden he. Het ging mij om de combinatie "moslim werknemers" "onrein" en "menstruerende vrouwen" zoals een welbepaald forumlid hier suggereerde en zoals ik dan ook aanhaalde in mijn post.
Het is gewoon grotesk om te gaan suggereren dat een wereldspeler zoals Fly Emirates passagiers gaat boycotten omdat ze "onrein" zijn.
Leer je gedachten correct onder woorden te brengen, frits.

Je schreef: 
moslim werknemers" "onrein" of "menstruerende vrouwen"
Het was niet én ... én , maar wel "of" . Wanneer we allemaal maar beginnen raak kletsen en dan achteraf gaan beweren dat we het anders bedoeld hebben, waarom schrijven we dan überhaupt iets op?

Als je vervolgens de lezer - die slechts kan lezen wat er staat - gaat betichten van 'autistische kleuterlezing' dan schort er iets aan degene die de tekst schreef. Niet aan de lezer.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

22 feb 2018, 11:46

Wil, negeren, jongen..discussies waarbij overduidelijk wordt bewezen dat moslims liegen en bedriegen zijn niet besteedt aan frits, die blijft spartelen en zometeen verdrinkt ie het onderwerp weer in persoonlijke scheldpartijen.
De indruk dat het een mol is wordt sterker, geen zinnig, rechtgeaard mens verdedigt de overduidelijke leugen van emirates dat het om de gezondheid van deze dame zou gaan ipv een 'onreine', menstruerende vrouw....nu worden we al moslimhaters genoemd ipv racisten om ons pogen de mond te snoeren over de discriminatie van menstruerende vrouwen door de achterlijke denkwijze van dat soort....tiens, wie bedient zich veelvuldig van zulke ziekelijke verdraaiingen om zijn grote gelijk te halen? :roll: