Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 11:59

"
"De indruk dat het een mol is wordt sterker, geen zinnig, rechtgeaard mens verdedigt de overduidelijke leugen van emirates
dat het om de gezondheid van deze dame zou gaan ipv een 'onreine',
menstruerende vrouw."


Waar staat er ergens geschreven in al die berichten dat deze vrouw door de verantwoordelijken van "Fly Emirates" van het vliegtuig gehaald is  omdat ze menstrueert,  onrein is en dat het moslimpersoneel zich daar dus aan stoort. Waar staat dat ergens?
Het gaat mij volstrekt niet om moslims - het gaat om de verderfelijke manier van het insinueren van zaken die nergens vermeld werden in de berichtgeving omtrent die vrouw.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 12:04

""geen zinnig, rechtgeaard mens "

Bedoel je daar jezelf mee? Moet ik nog eens je historische prietpraatjes naar boven halen die jij hier zit te posten als " FEITEN"? Een beetje administrator had je al lang van dit publieke  forum moeten flikkeren vanwege het verspreiden van revisionistische leugens en haatpraat.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 feb 2018, 12:14

Indien deze  manier van omgaan met vrouwelijke passagiers die menstruatiepijnen hebben de standaardprocedure is bij veel vliegmaatschappijen, dan is het raar dat dit voorval wereldnieuws wordt. De Washington Post zou dit niet brengen indien het niet om één of andere reden zwaarwichtig kan genoemd worden. En die gazet is dan nog tamelijk 'liberal' - zeg maar links - volgens Amerikaanse normen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 12:22

Waar staat er ergens geschreven in al die berichten dat deze vrouw door de verantwoordelijken van "Fly Emirates" van het vliegtuig gehaald is  omdat ze menstrueert,  onrein is en dat het moslimpersoneel zich daar dus aan stoort. Waar staat dat ergens?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 feb 2018, 12:31

Zoeken, hé, frits. Ik heb daarop niet gereageerd.

Waarom is dit voorval wereldnieuws, frits? Zowel in de VS als in Australië als in het VK wordt dit in de kranten gebracht? Jij laat doorschemeren dat vliegmaatschappijen altijd zo reageren om geen schadeclaims op hun nek te krijgen. Dit geval lijkt nogal wat mensen te verbazen. Hoe zou dat komen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

22 feb 2018, 12:44

Wil. schreef:......

Jij stelt dat er nergens werd verwezen naar menstruerende vrouwen:

Een snelle (korte) selectie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wat denk je, frits? Leugens of feiten? Het gaat wel degelijk om een menstruerende vrouw.

.....
Menstruerend ? Wie beweert dat ?  Men kan evengoed van de veronderstelling uitgaan dat die "pijn" iets heel anders was , en dat de vrouw "dacht" dat het menstruatiepijn was.  Als verantwoordelijke zou ik ook die vrouw niet hebben laten meevliegen , zelfs niet met Brussels Airlines of een andere peanuts luchtvaartmaatschappij.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 feb 2018, 12:48

Juist, Sof. Het was kanker in de buik. :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

22 feb 2018, 12:57

Wil. schreef:Juist, Sof. Het was kanker in de buik. :roll:
Is dat uw tegenargument ?  Proficiat ! 

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 13:25

Deze discussie is dus begonnen met de bewering van een welbepaald forumlid dat postte:" "Het gaat niét om menstruatiepijnen of om bezorgdheid voor de gezondheid van de vrouw, maar omdat moslim werknemers vd emirates geen contact willen met menstruerende vrouwen, die als  'onrein' beschouwd worden!
Het publiek heeft récht op de waarheid."

Waar staat er dus  ergens geschreven in al die berichten in al die kranten  dat deze vrouw door de verantwoordelijken van "Fly Emirates" van het vliegtuig gehaald is  omdat ze menstrueert,  onrein is en dat het moslimpersoneel zich daar dus aan stoort. Waar staat dat ergens?
Ik wacht.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 22 feb 2018, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

22 feb 2018, 13:29

frits1955 schreef:Waar staat er ergens geschreven in al die berichten dat deze vrouw door de verantwoordelijken van "Fly Emirates"
van het vliegtuig gehaald is  omdat ze menstrueert,  onrein is en dat
.......
En hoe zouden ze dat trouwens kunnen weten. Schakelen ze hiervoor snuffelhonden in ? :lol: Ah sorry , honden kan niet , die zijn op zich ook al onrein , het zullen snuffelkatten moeten worden. :lol:


Eigelijk denken de moslimhaters al even stupied als de Allah believers .... :roll:

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

22 feb 2018, 15:08

frits1955 schreef:Waar staat er dus  ergens geschreven in al die berichten in al die kranten  dat deze vrouw door de verantwoordelijken van "Fly Emirates" van het vliegtuig gehaald is  omdat ze menstrueert,  onrein is en dat het moslimpersoneel zich daar dus aan stoort. Waar staat dat ergens?
Ik wacht.
De hele heisa lijkt mij ook ferm overtrokken, zeker als ook The Sun en andere tabloids er zich mee gaan bemoeien.
Uit The Independant (oké, da's een linkse krant, maar wel eentje met een zekere reputatie inzake kwaliteit) : "Beth Evans, 24, told her boyfriend that she had period pains before the plane left Birmingham Airport, describing them as a “one out of
10”. However, when flight crew overheard her, she was told that as there wasn’t a doctor on board to provide medical attention, she would need to
be removed from the flight." Company policy dus (MN)
Al blijft natuurlijk de vraag of een air hostess zomaar out of the blue over de medische conditie van een passagier kan oordelen.
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 20836.html
Mijn jongste vliegt begin maart met dezelfde carrier naar Melbourne via Abu Dhabi, ik zal haar tegen dan eens vragen hoe het afgelopen is. :-)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

22 feb 2018, 16:06


frits1955 schreef: Waar staat er dus  ergens geschreven in al die berichten in al die kranten 
dat deze vrouw door de verantwoordelijken van "Fly Emirates" van het
vliegtuig gehaald is  omdat ze menstrueert,  onrein is en dat het
moslimpersoneel zich daar dus aan stoort. Waar staat dat ergens?

Ik wacht.
Ze geven het gewoon een andere naam,maar er staat wel degelijk menstruatiepijn,en het emirate's personeel zal wel moslim zijn, dus denken ze onrein, ni moeilijk doen he.

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -vliegtuig
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

22 feb 2018, 17:30

tokkio schreef:Ze geven het gewoon een andere naam,maar er staat wel degelijk menstruatiepijn,en het emirate's personeel zal wel moslim zijn, dus denken ze onrein, ni moeilijk doen he.
If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck then it most probably is a duck.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 feb 2018, 18:44

""e geven het gewoon een andere naam,maar er staat wel degelijk menstruatiepijn,en het emirate's personeel zal wel moslim
zijn, dus denken ze onrein, ni moeilijk doen he."

Voor zo'n kromdenken  pas ik. Waar slaat dan nu op?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 feb 2018, 21:03

In de VS loopt een imam rond die waarschuwt dat homofiele leraars hun  'typisch gedrag' van homo's (hoe ze praten, hoe ze wandelen enz.)   zullen overdragen op hun leerlingen. Het is besmettelijk!

Afbeelding

Bron (1 minuut)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.