En nu misschien eens iets over ambtenaren ...?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Fazal

26 feb 2018, 15:22

Dejules mag beginnen.  :P  :wink:
Gast

26 feb 2018, 15:52

Niet overdrijven , er bestaat al een topic "België is een ambtenarenland " , de moderator mag voor mijn part dit verwijderen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 feb 2018, 16:15

Inderdaad, een overbodig topic, maar wel om andere redenen dan hier al vermeld: ik daag iedereen uit om een politiek onderwerp te starten en 5 blz. te kunnen doorgaan zonder over de ambtenaren te horen jeremiëren door de klager van dienst: dejules.

Ik denk zelfs dat je geen kookrubriek kunt beginnen of iets over bloemschikken kunt posten zonder dat onze frustraatzanger de ambtenaren erbij sleurt.

Bovendien is het onmogelijk om vanuit diezelfde bron nog een nieuwe invalshoek te lezen: herkauwen en nog eens herkauwen. Ik beperk me tot wat glimlachen om al die duimzuigerij en  tot geregeld eens wat tegengas geven. Dat is naar 't schijnt goed als therapie.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

26 feb 2018, 19:14

Wil. schreef:Inderdaad, een overbodig topic, maar wel om andere redenen dan hier al vermeld: ik daag iedereen uit om een politiek onderwerp te starten en 5 blz. te kunnen doorgaan zonder over de ambtenaren te horen jeremiëren door de klager van dienst: dejules.

Ik denk zelfs dat je geen kookrubriek kunt beginnen of iets over bloemschikken kunt posten zonder dat onze frustraatzanger de ambtenaren erbij sleurt.

Bovendien is het onmogelijk om vanuit diezelfde bron nog een nieuwe invalshoek te lezen: herkauwen en nog eens herkauwen. Ik beperk me tot wat glimlachen om al die duimzuigerij en  tot geregeld eens wat tegengas geven. Dat is naar 't schijnt goed als therapie.
Willy, kijk, daar loopt een moslim!

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

26 feb 2018, 19:18

:D En die noemt?
Fazal

26 feb 2018, 20:09

The Spirit of Flanders schreef:Niet overdrijven , er bestaat al een topic "België is een ambtenarenland " , de moderator mag voor mijn part dit verwijderen.
Het gaat hier overal over ambtenaren Sof ..., nog niet opgemerkt?  :roll: :wink:
Laatst gewijzigd door Fazal op 26 feb 2018, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazal

26 feb 2018, 20:12

dejules schreef:
Wil. schreef:Inderdaad, een overbodig topic, maar wel om andere redenen dan hier al vermeld: ik daag iedereen uit om een politiek onderwerp te starten en 5 blz. te kunnen doorgaan zonder over de ambtenaren te horen jeremiëren door de klager van dienst: dejules.

Ik denk zelfs dat je geen kookrubriek kunt beginnen of iets over bloemschikken kunt posten zonder dat onze frustraatzanger de ambtenaren erbij sleurt.

Bovendien is het onmogelijk om vanuit diezelfde bron nog een nieuwe invalshoek te lezen: herkauwen en nog eens herkauwen. Ik beperk me tot wat glimlachen om al die duimzuigerij en  tot geregeld eens wat tegengas geven. Dat is naar 't schijnt goed als therapie.
Willy, kijk, daar loopt een moslim!
Ja, maar als je goed kijkt, is 't ook nen ambtenaar hoor.  :wink:
Fazal

26 feb 2018, 20:15

Horus1 schreef::D En die noemt?
Mohamed!  :D

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

26 feb 2018, 20:33

Fazal schreef:
Horus1 schreef::D En die noemt?
Mohamed!  :D
Ja, dan is hij dus door de ambtenaar (*) van de burgerlijke stand, aldus ingeschreven in de registers van de burgerlijke stand. 

En zo zijn we beland waar de vraagsteller om verzocht. Bij de ambtenaren

Laten we het plezant houden. Ik geef bij deze een "voorzet". -->
Veel inwoners van het Brussels Gewest heten ook Mohamed.

Dat de volgende antwoorder er nu maar eens opnieuw een "ambtenaar" bij sleept. 
Enz enz.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

26 feb 2018, 22:23

Horus  1 :Afbeelding En die noemt?

Dat is koeterwaals  !

http://www.blijvendrijven.be/noemen-of- ... -te-weten/
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
Gast

26 feb 2018, 22:30

procman4 schreef:....

Dat de volgende antwoorder er nu maar eens opnieuw een "ambtenaar" bij sleept. 
Wilhamed , das er ene. :)
Fazal

26 feb 2018, 23:39

sibarita schreef:Horus  1 :Afbeelding En die noemt?

Dat is koeterwaals  !

http://www.blijvendrijven.be/noemen-of- ... -te-weten/
Hij heet Mo ..., maar men noemt hem 'den hete'.  8)
(Maar dat is waarschijnlijk omdat hij zich zo snel op zijn teentjes voelt getrapt.  :wink:)

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

27 feb 2018, 00:27

U bedoelde "le chaud lapin"? :wink:

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

27 feb 2018, 10:37

:D