equalizer

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

21 feb 2018, 18:05

PC Equalizer geinstalleerd  op HP computer deze werkt niet!
HP equalizer ook geinstalleerd op pc werkt ook niet
Wat doe ik mis?
Met een equalizer kunt U het geluid veranderen bv wat meer hoge of lage tonen enz
is leuk om mee te werken.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

22 feb 2018, 14:37

--Waarom plaats je geen link vanaf waar je het progje hebt afgehaald en met welke browser doe je dat: Chrome of IE of...?
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 22 feb 2018, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

22 feb 2018, 16:55

Vroeger heeft dit gewerkt op oude pc met windows 10
Toen was de geluidskaart voorzien van SRS equalizer en werkte perfekt.
Nu nieuwe pc(HP) een der welke equalizer werkt niet met windows10 zelfs de HP equalizer
Een technieker lukt er ook niet in een equalizer aan de praat te krijgen!

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

22 feb 2018, 16:58

pcekspeer schreef:--Waarom plaats je geen link vanaf waar je het progje hebt afgehaald en met welke browser doe je dat: Chrome of IE of...?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

27 feb 2018, 10:20

Ik ben een leek op pc gebied.
Om de equalizer te installeren doe ik het volgende.
Ik zoek via google equalizer voor windows10
Ik vind de voorgeschreven equalizer voor windows 10 namelijk APO
Ik download de voorgeschreven APO equalizer
Al goed het icoontje van APO  staat in de browser
Wanneer ik daarop klik verschijnt de equalizer op het scherm  ik verschuif de regelingen doch de muziek verandert niet! dus de regelingen werken maar geen geluidsveranderingen.
Hoe is dit op te lossen?

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

27 feb 2018, 11:19

Macrotech601 schreef:Ik ben een leek op pc gebied.
Om de equalizer te installeren doe ik het volgende.
Ik zoek via google equalizer voor windows10
Ik vind de voorgeschreven equalizer voor windows 10 namelijk APO
Ik download de voorgeschreven APO equalizer
Al goed het icoontje van APO  staat in de browser
Wanneer ik daarop klik verschijnt de equalizer op het scherm  ik verschuif de regelingen doch de muziek verandert niet! dus de regelingen werken maar geen geluidsveranderingen.
Hoe is dit op te lossen?
"Voorgeschreven equalizer"????? : er zit in Win10 standaard een equalizer in. Als er al een "voorgeschreven" is , dan zou het voor Win in de eerste plaats deze zijn.
Als je geluidstoestel aangeduid staat als "Realtek", dan zit er zeer waarschijnlijk al de "Realtek HD audio manager op je PC, die moet het ook doen.
Als geen van die twee doet wat je wil, dan kun je inderdaad die APO equalizer nemen, maar dan van https://sourceforge.net/projects/equali ... files/1.2/  , liever niet van een andere site.
En tot slot moet je bekijken (geldt ook voor de vorige programma's), of je equalizer wel het juiste toestel gebruikt. Dat die bijv. niet staat ingesteld op de interne luidsprekers, terwijl jij de eksterne gebruikt.
Je kunt een en ander nalezen op https://windowsreport.com/add-sound-equalizer-pc/  maar sla step 1 maar over, dat is publiciteit voor iets wat je meer nadeel dan voordeel kan berokkenen.

Macrotech601
Lid geworden op: 11 sep 2014, 16:14
Locatie: Zomergem

28 feb 2018, 10:09

Graag een deftige uitleg hoe het moet aub
Van alles uitgeprobeerd niets lukt!!!!!!!!!!!