incredimail
-
fonzie - Lid geworden op: 17 mar 2003, 18:52
- Locatie: deurne antwerpen
hallo vrienden
sinds gisteren krijg ik geen mails meer binnen van incre
mijn provider isproximus skynet
dank op voorhand fonzie
sinds gisteren krijg ik geen mails meer binnen van incre
mijn provider isproximus skynet
dank op voorhand fonzie
het leven is als een vallende ster ,licht een ogenblik op en verdwijnt dan voor altijd
desktop lenovo windows 10
desktop lenovo windows 10
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Hallo fonzie
Instellen voor Proximus, klik op onderstaande link en klik op Ander mailprogramma
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... #/section8
Sony
Instellen voor Proximus, klik op onderstaande link en klik op Ander mailprogramma
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... #/section8
Sony
I SeniorenNet
-
fonzie - Lid geworden op: 17 mar 2003, 18:52
- Locatie: deurne antwerpen
hallo sony heb alles gedaan wat in de link staat maar geen resultaat
kan wel versturen maar niet ontvangen mijn mailadres <mail>@skynet.be bestaat niet meer
nochtans in de brief van belgacom van 22 08 2003 staat zeeeeeeeeeeeer duidelijk
emailadres <mail>@skynet.be
bedankt voor de moeite en prettig weekend
fonzie
kan wel versturen maar niet ontvangen mijn mailadres <mail>@skynet.be bestaat niet meer
nochtans in de brief van belgacom van 22 08 2003 staat zeeeeeeeeeeeer duidelijk
emailadres <mail>@skynet.be
bedankt voor de moeite en prettig weekend
fonzie
het leven is als een vallende ster ,licht een ogenblik op en verdwijnt dan voor altijd
desktop lenovo windows 10
desktop lenovo windows 10
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
fonzie,
verwijder aub die mail adressen er komt al genoeg spam binnen vermoedelijk.
Probeer eens een ander e-mail programma Outlook.com of Gmail.
Is dat op een Windows 10 computer ? dan kan ken je ook mail van Windows
proberen. Incredimail daar zijn meer problemen mee.
Sony
verwijder aub die mail adressen er komt al genoeg spam binnen vermoedelijk.
Probeer eens een ander e-mail programma Outlook.com of Gmail.
Is dat op een Windows 10 computer ? dan kan ken je ook mail van Windows
proberen. Incredimail daar zijn meer problemen mee.
Sony
I SeniorenNet
-
fonzie - Lid geworden op: 17 mar 2003, 18:52
- Locatie: deurne antwerpen
hallo sony en vrienden
heb incredimail ver vangen door gmail ,maar hoe krijg ik mijn contacten van incredimail naar g mail
dank voor uw hulp en ook verhagen en et
grt fonzie
heb incredimail ver vangen door gmail ,maar hoe krijg ik mijn contacten van incredimail naar g mail
dank voor uw hulp en ook verhagen en et
grt fonzie
het leven is als een vallende ster ,licht een ogenblik op en verdwijnt dan voor altijd
desktop lenovo windows 10
desktop lenovo windows 10
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
- Locatie: Merksem-Antwerpen
@ fonzie ,
Ik werk ook met Incred.
Af en toe blokkeert ook mijn mailprogramma. Ik kan niets mailen en/of ontvangen.
De enige oplossing die voor mij helpt is naar hulpmiddelen gaan, dan naar e-mailaccounts en die één voor één verwijderen en daarna terug installeren.
De pc heropstarten en klaar is Kees.
Ik werk wel met Telenet en niet met Proximus.
Toch de moeite om het te proberen.
Scoob
Ik werk ook met Incred.
Af en toe blokkeert ook mijn mailprogramma. Ik kan niets mailen en/of ontvangen.
De enige oplossing die voor mij helpt is naar hulpmiddelen gaan, dan naar e-mailaccounts en die één voor één verwijderen en daarna terug installeren.
De pc heropstarten en klaar is Kees.
Ik werk wel met Telenet en niet met Proximus.
Toch de moeite om het te proberen.
Scoob
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
dan moet je die contacten exporteren best dus opslagen in cvs indeling
en je kunt het dan ook nog ens doen in v-card indeling dan heb je ze zeker
en dan
https://support.google.com/contacts/ans ... 9522?hl=nl
in filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=JUI4LQYOLGc
en je kunt het dan ook nog ens doen in v-card indeling dan heb je ze zeker
en dan
https://support.google.com/contacts/ans ... 9522?hl=nl
in filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=JUI4LQYOLGc
-
fonzie - Lid geworden op: 17 mar 2003, 18:52
- Locatie: deurne antwerpen
scobido
dank voor de reactie,maar ik werk al 15jaar met de zelfde account en nu ineens zegt men bij proximus
dat dit account nooit bestaan heeft (half uur gechat met een medewerker)
die blijft bij zijn standpunt DIT ACCOUNT HEEFT NOOIT BESTAAN
heb alles toegegooid en vol coleire mijn muis op degrond gesmeten ,kapot natuurlijk
heb reserve muis ,ik weet dat het officeel document 15 jaar oud is ,maar ik heb er toch 15 jaar mee gewerkt
bah internet had beter nooit bestaan ,heb slaappil genomen en ben gaan slapen
nogmaals dank voor de reactie
grt van mij fonzie
dank voor de reactie,maar ik werk al 15jaar met de zelfde account en nu ineens zegt men bij proximus
dat dit account nooit bestaan heeft (half uur gechat met een medewerker)
die blijft bij zijn standpunt DIT ACCOUNT HEEFT NOOIT BESTAAN
heb alles toegegooid en vol coleire mijn muis op degrond gesmeten ,kapot natuurlijk
heb reserve muis ,ik weet dat het officeel document 15 jaar oud is ,maar ik heb er toch 15 jaar mee gewerkt
bah internet had beter nooit bestaan ,heb slaappil genomen en ben gaan slapen
nogmaals dank voor de reactie
grt van mij fonzie
het leven is als een vallende ster ,licht een ogenblik op en verdwijnt dan voor altijd
desktop lenovo windows 10
desktop lenovo windows 10
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Eigenlijk begrijp ik de mensen toch niet goed dat ze met zo'n prutsen blijven werken.
Heb twee kameraden die dat vroeger ook tijd hebben gebruikt .... meer miserie mee gehad dan goed werken
en hebben dat onding van hunne pc gegooid en gene last meer gehad.
Heb twee kameraden die dat vroeger ook tijd hebben gebruikt .... meer miserie mee gehad dan goed werken
en hebben dat onding van hunne pc gegooid en gene last meer gehad.
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
- Locatie: Merksem-Antwerpen
Ik begrijp u, fonzie.
Waarom denkt ge dat ik einde 2007 van Proximus naar Telenet ben gegaan ?
Ik ben al 10 jaar bezig met rechtszaken en andere dingen tegen Proximus-Belgacom.
Als ik u zeg dat ik meerdere keren in de bak heb gezeten, een enkelband heb gedragen en nog jarenlang bezig ben met klachten en processen tegen Proximus dan gelooft ge me niet....... Alles is toen volledig uit de hand gelopen.
Ik ben 8 jaar met ziekenverlof thuis geweest. Zover hebben die bandieten mij gekregen.
Op 1 mei ga ik op pensioen en kan ik rustig verder doen met hun wanpraktijken aan de man te brengen. Dat is nu mijn hobby en levensdoel.
Waarom denkt ge dat ik einde 2007 van Proximus naar Telenet ben gegaan ?
Ik ben al 10 jaar bezig met rechtszaken en andere dingen tegen Proximus-Belgacom.
Als ik u zeg dat ik meerdere keren in de bak heb gezeten, een enkelband heb gedragen en nog jarenlang bezig ben met klachten en processen tegen Proximus dan gelooft ge me niet....... Alles is toen volledig uit de hand gelopen.
Ik ben 8 jaar met ziekenverlof thuis geweest. Zover hebben die bandieten mij gekregen.
Op 1 mei ga ik op pensioen en kan ik rustig verder doen met hun wanpraktijken aan de man te brengen. Dat is nu mijn hobby en levensdoel.
-
fonzie - Lid geworden op: 17 mar 2003, 18:52
- Locatie: deurne antwerpen
ik begrijp u goed scobidoo
maar u moet ook begrijpen als ge bijna 86 bent dat ik niet meer de vitaliteit van een een 20 ger heb
ben wat bang voor overstappen naar andere provider
in alle geval geniet met volle teugen van uw pensioen en van uw internet en vanseniorennet
zij doen wat ze kunnen maar het zijn helaas geen goden
nog een prettige zondagavond en geloof mij geniet nu van elke moment
grt van de fonzie
maar u moet ook begrijpen als ge bijna 86 bent dat ik niet meer de vitaliteit van een een 20 ger heb
ben wat bang voor overstappen naar andere provider
in alle geval geniet met volle teugen van uw pensioen en van uw internet en vanseniorennet
zij doen wat ze kunnen maar het zijn helaas geen goden
nog een prettige zondagavond en geloof mij geniet nu van elke moment
grt van de fonzie
het leven is als een vallende ster ,licht een ogenblik op en verdwijnt dan voor altijd
desktop lenovo windows 10
desktop lenovo windows 10