rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

19 mar 2018, 19:52

Wil. schreef:
paullamb schreef:Maar de tendens op dit forum , om daarom Vranckx en de VRT als linkse rakkers te bestempelen? Daar moeten jullie toch eens over nadenken. Jullie weten toch dat vrijwel 65 procent van het bestuur nu NVa is. Zijn dat linkse rakkers? Dan stem ik ervoor!!!
Ik denk dat  je dubbel ziet. En zelfs dán kom je niet aan 65%. Dit is de raad van bestuur en ik tel 4 of 13 van N-VA signatuur: 31%.
 Afbeelding
Maar Wil, drie van die 13 zijn van linkse signatuur, de overige 10 zijn rechts tot centrum rechts.  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

19 mar 2018, 20:24

En uw conclusie is dan Links??

Al eens gekeken waar Vranckx voor staat?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 mar 2018, 20:25

Vz, toch .... tsss, tsss  :roll:

Ik heb gereageerd op de uitspraak van Paullamb (speciaal in een kleurtje gezet  voor de jongens die anders de belangrijke stukjes niet herkennen in een tekst).
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

19 mar 2018, 20:40

Dicksy schreef: Wie zijn gat verbrand............
Je weet met volle verstand wat je daar schrijft?

Eens 2 minuten luisteren naar zijn vrouwtje?
https://www.amnesty-international.be/djalali

Petitie tekenen?
https://www.amnesty-international.be/djalali
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Gast

19 mar 2018, 21:21

Zo, vrouwtje gehoord. Nu de feiten: Iran zegt dat hij ultrageheime documenten over het nucleaire programma heeft doorgespeeld aan vijandige buitenlandse geheime diensten wat verraad is en waar de doodstraf op staat. 

Is het waar of niet waar? Weet gij het? Gij niet, ik niet en zeker AI niet en hij alleen kan het weten welke rol hij hierin gespeeld heeft. 
Een petitie ondertekenen omdat hij wetten overtreden heeft waar de doodstraf op staat om hem onvoorwaardelijk vrij te krijgen, ik zou begot niet weten waarom. Om hem niet de doodstraf te geven tot daar toe nog. 

Ik ga niet mee in die emo-verhaaltjes waarin iedereen gemobiliseerd wordt als er iemand uit Belgie in den jail belandt in het buitenland. Dat bewijst Vranckx nu weer met zijn emo-reportage over die 2 islamlovers. 
Als hij inderdaad zo gehandeld heeft dan heeft hij zijn gat verbrandt en moet hij maar op de blaren zitten. Buitenlandse Zaken zal wel over genoeg materiaal beschikken of zijn arrestatie terecht is of niet en consulaire bijstand zal ook wel geleverd worden. 
De stilte die er nu al geruime tijd rond is kan een bewijs dat dat de machinerie op volle toeren draait en hij misschien voor Pasen terug hier is.
zo denk ik er over. Niet akkoord, jammer voor U.  :cry:

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

19 mar 2018, 21:48

Dicksy schreef:
Ik ga niet mee in die emo-verhaaltjes
Je eigen verzinsels en spinsels laten blijkbaar niet veel ruimte meer over voor enig inzicht...tsja,...
 
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Gast

19 mar 2018, 21:54

Je eigen verzinsels en spinsels laten blijkbaar niet veel ruimte meer over voor enig inzicht...tsja,... 
Zoals ik al schreef. Zo denk ik erover. Niet akkoord jammer voor U. Maar daarom bent U ook een kuddebeest en voelt U zich daar gerust en comfortabel, het is U van harte gegund. Als ik maar mee ben met de kudde en netjes tussen de lijntjes kleur ben ik goed bezig, het is ook een leven maar niet mijn ding.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

19 mar 2018, 22:03

pcekspeer schreef:
Dicksy schreef:
Ik ga niet mee in die emo-verhaaltjes
Je eigen verzinsels en spinsels laten blijkbaar niet veel ruimte meer over voor enig inzicht...tsja,...
 

Een paar jaar geleden stond het land op zijne kop: ze gingen daar toch zo nen brave leerling-loodgieter uitwijzen .... de "sukkelaar" moest terug naar zijn geboorteland.... 


 

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

19 mar 2018, 23:53

Rudi Vranckx? Laat dat ventje toch wat sprookjes vertellen ... laat hem wat geld neertellen om wat kadetten te laten schieten met hun AK of een zeldzame Stinger om "spectaculaire, ECHTE" beelden te maken.
Wie daarin trapt heeft nog niet veel in zijn leven meegemaakt.
Laat die rotwijven ginder, ze zullen wel een derde of vierde "echtgenoot" vinden om hen te onderhouden, het is gewoon een kwestie van "pussy grabbing" ... om het even met Trump te zeggen :roll:

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 08:27

Wil. schreef:Vz, toch .... tsss, tsss  :roll:

Ik heb gereageerd op de uitspraak van Paullamb (speciaal in een kleurtje gezet  voor de jongens die anders de belangrijke stukjes niet herkennen in een tekst).
Tja Wil ik weet het ! Het is pijnlijk te moeten vaststellen dat de LINKSE VRT in feite een RECHTSE VRT is !
Je foto van de raad van bestuur, met.....je mooie kleurtjes, is daar het beste bewijs voor.  :lol: :lol: :lol: 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
MaLoReg

20 mar 2018, 08:55

Ergerde me gisteren blauw aan het interview van Annelies Becq-ze moest en zou die 'kindertjes' terug naar hier halen en liefst met Moeders erbij. Hoe partijdig kun je zijn? (Canvas 19/3-Terzake)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 09:07

MaLoReg schreef:Ergerde me gisteren blauw aan het interview van Annelies Becq-ze moest en zou die 'kindertjes' terug naar hier halen en liefst met Moeders erbij. Hoe partijdig kun je zijn? (Canvas 19/3-Terzake)
Open VLD blauw of neoliberaal blauw ?  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen
MaLoReg

20 mar 2018, 09:35

Awél vrijzinnige ge zult het niet geloven maar ik wist dat jij daar zou op reageren en krak op deze manier.
Hoe voorspelbaar kun je zijn? (antwoord hierop mag je weglaten).

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

20 mar 2018, 09:38

MaLoReg schreef:Awél vrijzinnige ge zult het niet geloven maar ik wist dat jij daar zou op reageren en krak op deze manier.
Hoe voorspelbaar kun je zijn? (antwoord hierop mag je weglaten).
:lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

20 mar 2018, 11:30

Vrijzinnige schreef:Tja Wil ik weet het ! Het is pijnlijk te moeten vaststellen dat de LINKSE VRT in feite een RECHTSE VRT is !
Je foto van de raad van bestuur, met.....je mooie kleurtjes, is daar het beste bewijs voor.  :lol: :lol: :lol: 
Noem mij eens één (1) journalist van de nieuwsdienst - radio of tv - van wie je kan zeggen dat hij rechts of conservatieven genegen is? Het omgekeerde is anders kinderspel.
Hoe meer smileys je achter je berichten plaatst hoe belachelijker je jezelf maakt.