rudi vranckx

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

21 mar 2018, 15:47

Wil. schreef:Paullamb, hier een stukje dat in de Morgen is verschenen. Het komt uit een gesprek tussen Bart Eeckhout en S. Bracke, toen al kamervoorzitter. Bracke zegt dit over zijn voormalige werkplaats:

De VRT is een fabriekske waar linkse uitgangspunten niet gecontesteerd worden.  Ik heb het ooit nog zelf als hoofdredacteur meegemaakt. .....

Als er iemand kan liegen en fantaseren tegen de sterren op is het wel S. Bracke !  Dat is iemand die zijn eigen indrukken als de echte waarheid de wereld instuurt ,  Clinton met zijn "no sex with that woman" en Trump kunnen het amper beter.  

Marcel3371
Lid geworden op: 16 mar 2018, 13:10
Locatie: Oost Vlaanderen

21 mar 2018, 16:11

frits1955 schreef:""Dat is wel laag onder de gordel hoor Marcel."

Of iets waar is of niet speelt bij sommigen hier volstrekt geen rol meer - men kwaakt wat in het wilde weg en dat is het dan.
Sommigen reageren hier zonder kennis van zaken,dom hoor Frits je mag anders op onderstaande link eens kijken.

http://www.habitos.be/nl/bouwen/de-favo ... nckx-9112/

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

21 mar 2018, 16:29

Wil. schreef:1. Wanneer men 10 keer een links standpunt laat verwoorden door een gast en 2 keer een rechts standpunt laat aan de orde komen, dan zal men zeggen dat men 'objectief' heeft gehandeld.

2. Nogmaals objectieve berichtgeving, dit keer op ITV (de Britse VTM): Pierce Morgan - een heel bekende figuur in het VK (Danny Verstraeten) met een 'proper accent' noemt Tommy Robinson een 'bigoted lunatic' - een vooringenomen gek - hoewel die man met feiten kwam en een duidelijk onderscheid maakt tussen moslims en islamideologie

De UK heeft een lange traditie van debatten op het scherp van de snee, zowel in de geschreven als audiovisuele pers. De Zeverende Dag en aanverwanten daarentegen is een theekransje van oudewijvenpraat waar ze algauw overschakelen naar de sport als het ook maar even dreigt interessant te worden.
Piers Morgan had een personality show op CNN waar ze hem na een paar jaar tijd ook buiten gebonjourd hebben, hij werd ei zo na het land uitgezet na zijn aanhoudende kritiek op de wapenwet. Nu heeft hij nog steeds een vaste stek bij de Daily Mail en een ochtendshow bij ITV.
Te lang om er nog veel over uit te wijden, Google is your friend, maar eentje wil ik zeker aankaarten aansluitend op Wil's betoog:
https://www.youtube.com/watch?v=Mbjl-bqzn9A
3. De BBC krijgt graag het etiket 'objectief' op zichzelf geplakt.[...]
Peter Sissons, veteraan newscaster in 2009 over zijn voormalige werkgever naar aanleiding van zijn pensioen bij de Beeb:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... egret.html

Marcel3371
Lid geworden op: 16 mar 2018, 13:10
Locatie: Oost Vlaanderen

21 mar 2018, 17:11

paullamb schreef:Dat is wel laag onder de gordel hoor Marcel.
Dat zou  u eens moeten verklaren. Waar in   Italie?

Zijn huisadres heeft geen zwembad hoor.
Graag uw reactie hier op 
http://www.habitos.be/nl/bouwen/de-favo ... nckx-9112/
Gast

21 mar 2018, 17:16

Marcel3371 schreef:
frits1955 schreef:""Dat is wel laag onder de gordel hoor Marcel."

Of iets waar is of niet speelt bij sommigen hier volstrekt geen rol meer - men kwaakt wat in het wilde weg en dat is het dan.
Sommigen reageren hier zonder kennis van zaken,dom hoor Frits je mag anders op onderstaande link eens kijken.

http://www.habitos.be/nl/bouwen/de-favo ... nckx-9112/
Och god , als hij er 80.000 Euro voor betaald heeft zal het veel zijn.   Hij heeft geen vrouw die hij moeten verwennen , nietwaar :lol:, en dus kon hij sparen.  

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 mar 2018, 17:29

""Zijn huisadres heeft geen zwembad hoor."


Voor zover ik kan zien en lezen is er geen zwembad neen  :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 mar 2018, 18:40

juister: .... was er in 2013 nog geen zwembad (maar het stond naar zijn eigen zeggen op de planning). Die mens mag ook iets hebben, hé?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

21 mar 2018, 18:42

ik heb de brave man zéér recent gezien en gehoord in een CC in de buurt en hij heeft niks gezegd van een zwembad  :wink:  Wel iets over een vervallen boerderij of zo - maar toen stond ik aan de toog.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

21 mar 2018, 19:02

Soms vraag ik me wel af waarom de doemdenkers naar VRT blijven kijken.
om negatieve reacties te geven? Kijk dan toch naar Vtm!!

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

21 mar 2018, 19:17

Vraag ik me ook af, kijk dan naar een andere post! Ard is een aanrader evenals A2. :D

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

21 mar 2018, 19:23

VRT.
Twaalf leden van de Raad van Bestuur worden aangewezen door de Vlaamse Regering. Daarbij houdt ze rekening met de evenredige vertegenwoordiging van de politieke fracties

https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/organ ... -mandaten/

Ge vraagt u soms af wat een harde werkers dat allemaal moeten zijn en hoe ze al die mandaten maar onder de knie krijgen, en dat dan allemaal voor een paar kreuten...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Marcel3371
Lid geworden op: 16 mar 2018, 13:10
Locatie: Oost Vlaanderen

21 mar 2018, 19:37

frits1955 schreef:""Zijn huisadres heeft geen zwembad hoor."


Voor zover ik kan zien en lezen is er geen zwembad neen  :wink:
Onlangs een reportage op TV waar hij geintervieuwd werd aan zijn zwembad en inderdaad die mens mag ook iets hebben.Het is maar als Bracke in de beheerraad van telenet zeteld en er geen euro voor ontvangen heeft dat het kot te klein is.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

21 mar 2018, 19:41

De Politieke Partijen beslissen over de postjes in het bestuur
De NVa heeft op dit moment de meerderheid in het beleid.
Benoem dus aub de VRT niet als links.
A Becks en Linda de Win kan men nog beschouwen als oude Sos.
Delen zij de lakens uit?  
Maar niettemin, ik ben gewoon fan van VRT   Links of rechts, Zijnhebben goede programma s Of heeft er iemand kritiek op Taboe of All the Road ?? Te links waarschijnlijk!:

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

21 mar 2018, 19:45

Oei Marcel, dat was zijn huis en zeker zijn zwembad niet hoor!
zet gewoon de TV op een andere post als er een reportage Vranckx is, dan ergert u zich niet.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 mar 2018, 20:23

paullamb schreef:De Politieke Partijen beslissen over de postjes in het bestuur
De NVa heeft op dit moment de meerderheid in het beleid.
De meerderheid, Paul?  Jij was ook niet de beste in de les wiskunde, neem ik aan? 4 op 13 zijn N-VA mensen.

En jij schreef dan zonet nog dit:
Iedereen weet dat bepaald ministers uit een TOP partij niet echt kunnen tellen,  zelfs met een telmachine zijn er mis.
 Heilige Mozes!! 8O 

Als de rest van jouw informatie van hetzelfde niveau is ... :roll: 
Laatst gewijzigd door Wil. op 21 mar 2018, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.