Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

22 mar 2018, 14:58

Silver Wolf schreef:LIBBY is het land van waaruit de verkiezing van voormalig Frans president Sarkozy werd gefinancierd.
Toen "Moemer Zjat-Kaffie" nog aan het roer stond in Libby.  8)

sw
Stil Silver, want straks zijn er al forumleden die beginnen twijfelen aan de rechtvaardigheid van de Franse bombardementen op Libië !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mar 2018, 15:19

Genoeg over Libby :lol: 
Nog eens wat nieuws uit Zweden.

N.a.v. het gescheiden onderwijs dat islamitische vrije scholen organiseren in het land, besluit de sociaal-democratische partij alle vrije scholen te willen verbieden. Zweden heeft hetzelfde type 'vrije scholen' als belgië. Elke godsdienstige club kan haar eigen scholen opstarten en ze worden gesubsidieerd door de staat, indien ze aan de Zweedse eisen voldoen.

"We moeten de segregatie afschaffen om Zweden te redden", zegt de minister die daarover gaat.
Maar Omar Abu Helal, de directeur van zo'n islamitische school, sabelt het voorstel al direct neer: het is een inbreuk op de Europese Overeenkomst van de mensenrechten en ook van de godsdienstvrijheid, aldus deze moslim.

Een aantal joodse scholen zouden buiten de plannen vallen van de sociaal-democraten omdat hun scholen geen typisch godsdienstige elementen bevatten in hun leerplannen. Ze komen enkel tegemoet aan de noden van een etnische minderheid.

Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mar 2018, 20:49

Ik krijg hier nog juist een berichtje binnen dat op onze MSM niet werd vermeld, voor zo ver ik weet:

in Kabul heeft een zelfontploffer 29 doden gemaakt tussen een groep 'polytheïsten' - lees: sjiieten. De moslimterrorist en lid van de 'juiste' moslimclub had het nu wel gehad met het nieuwjaarsfeest van die minder goede moslims. Gisteren waren er immers festiviteiten ivm het Nowruz-feest, het Perzische nieuwjaar.

Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 10:53

Samen met de instroom van (economische) migranten en vluchtelingen is ook het aantal kindhuwelijken in Europa toegenomen. Op de Palestijnse TV werd een man opgevoerd die in de jaren '40 onder Brits mandaat trouwde met een 'vrouw' van 12 jaar.
Niet alleen was ze nog kinderlijk jong, maar ze was bovendien zijn nicht. (Maar het zal wel een goed huwelijk geweest zijn, zeker, want ze zijn nog altijd samen... )

In de islamideologie zijn beide punten geen bezwaar: Mohammed - het absolute voorbeeld voor élke moslim - trouwde met Aisha toen ze 6 was een had penetratieve seks met haar op 9. (voordien enkel 'Van Gheluwe-sex') . Mohammed is ook getrouwd met zijn nicht .
Aangezien 1+1 = 2 , worden die praktijken ook vandaag nog getolereerd.

In het geval van onze vrolijke Palestijn Abu gaf een 'sheik', d.i. een kenner van de islamitische wet, de nodige leugenattesten om dat kind 5 jaar ouder te maken.
 Afbeelding

Bron 
Zou zoiets nu ook in dit land kunnen, denk ik dan bij mezelf.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

23 mar 2018, 15:43

Wat als het de dochter van een gewone werkman zou geweest zijn????

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201803 ... 4117395816
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mar 2018, 15:49

De techniek is dezelfde: liegen over de leeftijd.

Uit die link: "De dader bleek een Afghaanse asielzoeker te zijn. Minderjarig, zoals hij zelf beweerde, maar dat bleek gelogen, in de hoop om een lagere straf te krijgen. Die man werd nu veroordeeld tot levenslang.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

23 mar 2018, 15:59

Die man werd nu veroordeeld tot levenslang.
Dat wel, maar zou hij ook levenslang gekregen hebben als het een dochter van jan modaal geweest was......ik denk het niet, hoeveel verkrachtingen en mogelijk moorden zijn er al geweest in Duitsland,en wat kregen ze.... een opgestoken vingertje,en voorwaardelijk, klasse justitie .
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

24 mar 2018, 00:14

De mensen weten het niet zo maar er worden ettelijke bepalingen van leeftijd door tandheelkundigen (Proffen vooral) gedaan op aanvraag van politie of parket. Dat was 40 jaren geleden al zo en gebeurt nog steeds natuurlijk. Er bestaat niet voor niets zoiets als forensische/gerechtelijke tandheelkunde aan de unief.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

24 mar 2018, 10:02

Indien men dacht dat de dreiging die uitgaat van etterbakken van terroristen weggeëbt  was dan had men het toch mis .
Opnieuw een aantal mensen slachtoffer die 's morgens gezond opstonden , gingen sporten,  winkelen , naar het werk gingen en een aantal uren daarna die moordende lafaard in de ogen keken .
Dat hij gekend was bij de Inlichtingendiensten sinds 2014 maakt het alleen maar schrijnender.

Die 'gendarme' die zijn eigen leven veil hield voor een gegijzelde heeft het dan ook niet overleefd. Zou de Franse Staat hem , buiten 'post mortem ' eer van 'nous sommes tous gendarme!'  en medaille bovenop zijn kist zijn vrouw schadevergoeding toekennen ?

Wat gaan we doen , nog maar eens opstappen in een mars tegen racisme , voor verdraagzaamheid , voor solidariteit ? Kijken naar compassie gerichte uitzendingen over Syrie vrouwen van terroristen die toch zoveel spijt hebben ?

 Ik krijg er langzaam om méér om méér moeite mee.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
MaLoReg

24 mar 2018, 10:43

Ik durf te wedden dat die 'kinderen' (ze spraken over leeftijden tot 10jaar-maar frauderen met leeftijd dat kennen we al) terug naar hier zullen gebracht worden en men dan iets zal uitvinden om toch die Moeders achterna te sturen -kwestie van een kind hoort bij de Moeder. Zo blijven we bezig tegen alle verstandelijk
vermogen in want wie garandeert dat die kinderen het moorden niet in zich hebben, ze zagen niets anders?
Remember: kleine kinderen worden groot!

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 mar 2018, 10:52

Wil. schreef:Genoeg over Libby :lol: 
Nog eens wat nieuws uit Zweden.

N.a.v. het gescheiden onderwijs dat islamitische vrije scholen organiseren in het land, besluit de sociaal-democratische partij alle vrije scholen te willen verbieden. Zweden heeft hetzelfde type 'vrije scholen' als belgië. Elke godsdienstige club kan haar eigen scholen opstarten en ze worden gesubsidieerd door de staat, indien ze aan de Zweedse eisen voldoen.

"We moeten de segregatie afschaffen om Zweden te redden", zegt de minister die daarover gaat.
Maar Omar Abu Helal, de directeur van zo'n islamitische school, sabelt het voorstel al direct neer: het is een inbreuk op de Europese Overeenkomst van de mensenrechten en ook van de godsdienstvrijheid, aldus deze moslim.

Een aantal joodse scholen zouden buiten de plannen vallen van de sociaal-democraten omdat hun scholen geen typisch godsdienstige elementen bevatten in hun leerplannen. Ze komen enkel tegemoet aan de noden van een etnische minderheid.

Bron
Zoal reeds vroeger gezegd. Ze gaan er ons onder krijgen op basis van onze eigen democratische wetten, die ze wel zelf verwerpen maar die wel voor ons van toepassing zijn.
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 mar 2018, 10:54

Phoebe schreef:Indien men dacht dat de dreiging die uitgaat van etterbakken van terroristen weggeëbt  was dan had men het toch mis .
Opnieuw een aantal mensen slachtoffer die 's morgens gezond opstonden , gingen sporten,  winkelen , naar het werk gingen en een aantal uren daarna die moordende lafaard in de ogen keken .
Dat hij gekend was bij de Inlichtingendiensten sinds 2014 maakt het alleen maar schrijnender.

Die 'gendarme' die zijn eigen leven veil hield voor een gegijzelde heeft het dan ook niet overleefd. Zou de Franse Staat hem , buiten 'post mortem ' eer van 'nous sommes tous gendarme!'  en medaille bovenop zijn kist zijn vrouw schadevergoeding toekennen ?

Wat gaan we doen , nog maar eens opstappen in een mars tegen racisme , voor verdraagzaamheid , voor solidariteit ? Kijken naar compassie gerichte uitzendingen over Syrie vrouwen van terroristen die toch zoveel spijt hebben ?

 Ik krijg er langzaam om méér om méér moeite mee.
Je hoort het iedere Islamiet zeggen.............ISLAM IS VREDE;;;;;;;;;;;;;;
De zon is gratis voor iedereen
Gast

24 mar 2018, 11:00

Hadden de Amerikanen de boel ginder destijds niet in de fik gestoken , dan ging er nooit een Al Quada of IS bestaan hebben .... Als de Israeli's met steun van Trump en zijn haviken ook nog eens Iran gaat aanvallen gaat het hek helemaal van de dam.  

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

24 mar 2018, 18:04

Hadden de Amerikanen de boel ginder destijds niet in de fik gestoken , dan ging er nooit een Al Quada of IS bestaan
hebben .... Als de Israeli's met steun van Trump en zijn haviken ook nog
eens Iran gaat aanvallen gaat het hek helemaal van de dam.
Ze zijn allemaal vuurtje aan het stoken Spirit,de grootmachten hebben allemaal de vinger op de knop,en daar de islam al volledig geïnfiltreerd is in Europa,gaan we nog rapper bezet worden dan dat den dolf het gedaan heeft.
Zij die zich leiders van Europa noemen zijn steke blind,ze doen niet anders dan die soort pamperen,en dat krijgt er zo ene de kolder in zijn kop en vallen er terug slachtoffer,kunnen ze opnieuw zeggen dat ze een held hebben,en dat het maar een lone wolf was, maar zo zitten er veel van die gekken hier, allemaal bekent maar ze staan er bij en ze doen NIKS.
Maar natuurlijk is de islam "vrede"
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/sl ... ~af37d826/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 mar 2018, 18:37

Samira Hajji 'getuigde'  aan VTM:  “Het is vreselijk. Dit is niet de islam. Dit is niet onze religie. Het zijn mensen die niets van de islam afweten. Ons geloof zegt nooit om iemand anders te doden.”

Maar .... een top-imam uit Indonesië - Yahya Cholil Staquf - zegt dit:

Afbeelding
TIME: http://time.com/4930742/islam-terrorism ... a-violence

En in Australië: N.a.v. het feit dat een bekeerde Australiër geradicaliseerd was → Tearful Muslim imam blames religion for radicalization
"“I can’t blame him — it’s my religion. I can’t blame it on education, because he’s had the best education. So I have to blame it on religion,"
Bron


Weet ons Samira het beter dan de twee mannen die de islam hebben bestudeerd? Wie is hier de onwetende?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.