En het rode krapuul is weer bezig.....

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

04 apr 2018, 19:52

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:[quote="Wil."]Staat er bij dat eerste partijpunt van de N-VA ook een tijdlimiet? Als jij dat even kunt afdrukken, dan zou je ons een plezier doen.

Een renner die de tour de France wil winnen hoeft ook niet elke dag met volle kracht de aanval in te zetten. Hij kiest zijn meest geschikte terrein en het beste moment.

Het belgisch schip was zo goed als volgelopen. Indien er dan niet eerst gepompt wordt, dan verzuipen ook de Vlamingen, die nochtans niet degenen waren die de  boot hebben lek geslagen.
 'In naam van haar partij onthult Liesbeth Homans nu de einddatum van België: 2025'. Verrast is Fonck echter niet. 'Het einddoel van de N-VA was al langer bekend.'

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160106_02052332
De vraag was niet: 'is er een individueel N-VA-lid dat er een tijdlimiet op heeft geplakt?' 
Als dat mijn vraag was, dan zou je antwoord perfect geweest zijn. Maar dat was de vraag niet. Herlees die eens. Als er een woordje in staat dat je niet begrijpt, kom het dan maar vragen.[/quote]

M.a.w Wil, ENKEL de uitspraken van de grote leider zelf dienen ernstig genomen te worden ! Al de rest, zelfs zijn woordvoerder lullen maar uit hun nek ! Dat wil jij toch zeggen !  :lol: :lol: :lol:

Zelfs de Vlaamse minister president of een Vlaamse minister kan en mag je volgens jou niet meer ernstig nemen, want....hij is en blijft maar een individueel NVA lid.
Is dit in dictatoriaal regimes zoals Noord Korea ook niet van toepassing Wil ! 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 apr 2018, 20:35

Punt 1 van de statuten is niet tot stand gekomen onder BDW. De VU als voorloper van de N-VA had dat punt ook al in het programma staan.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

05 apr 2018, 00:48

Wil. schreef:Punt 1 van de statuten is niet tot stand gekomen onder BDW. De VU als voorloper van de N-VA had dat punt ook al in het programma staan.
Hahaha !
't Is weer een andere die het gedaan heeft, bij wind op de kop altijd achteruit kijken, waar kennen we dat van ?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 apr 2018, 00:56

Gewoon met een simpel bewijs efkes aantonen waar ik de bal compleet mis sla.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Vrijzinnige
Lid geworden op: 27 feb 2018, 13:45

05 apr 2018, 09:01

Wil. schreef:Punt 1 van de statuten is niet tot stand gekomen onder BDW. De VU als voorloper van de N-VA had dat punt ook al in het programma staan.
Maar de VU is dan ook uit elkaar gespat he Wil !

19-9-2016
Het was een weinig kameraadschappelijk debat tussen N-VA-Kamerfractieleider en voormalig voorzitter van de Vlaamse Volksbeweging (VVB) Peter De Roover en zijn VVB-opvolger Bart De Valck. Beiden waren zeer scherp voor elkaar in De Zevende Dag op Eén. Volgens De Valck heeft N-VA zijn streven naar een onafhankelijk Vlaanderen begraven. De Roover schoot met scherp terug: “Wie zich vandaag wil voeden aan de ideeën van de Vlaamse Volksbeweging, dreigt om te komen van de honger.”

https://www.gva.be/cnt/dmf20160919_0247 ... ire-totaal

Volgens andere niet bevestigde geruchten zouden De Rover en De Valck na de uitzending, op de vuist zijn gegaan, en Zuhal moest beide kemphanen van elkaar scheiden.  :lol: :lol: :lol: 
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 apr 2018, 09:50

Vrijzinnige schreef:Volgens andere niet bevestigde geruchten zouden De Rover en De Valck na de uitzending, op de vuist zijn gegaan, en Zuhal moest beide kemphanen van elkaar scheiden.  :lol: :lol: :lol: 
Neen, neen! Het waren Peter Mertens en Hedebouw die hen uiteindelijk bedwongen hebben en met  hun klikken en klakken hebben buiten gegooid. 8)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

01 mei 2018, 15:37

Het traditionele 1 mei gebral van de sossen was weer eens een hilarische spektakel, zoals altijd.

Bij sommige uitspraken van de rooie rakkers krijg je een lachkramp.
Onkelinkx 'stelde een nieuw sociaal pact voor, met een werkduurvermindering zonder salarisvermindering'.

De hangmatcultuur leeft nog volop bij Laurette.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

01 mei 2018, 16:13

frits1955 schreef:""100 miljoen overschot op Vlaamse begroting."

Als de doorsnee Vlaming de afbetaling van zijn hypotheek, zijn auto en links en rechts nog wat uitgaven buiten de gezinsbegroting mag houden heeft die doorsnee Vlaming elke maand een hoop geld over.
Zeg Frits,die 100 miljoen is er intussen +200 geworden. Zélfs die rode calimero bevestigd dat. Goe gewerkt hé man!? Maar men maag draait wel om wanneer ik hen hoor brallen dat die 200 miljoen dan vlug vlug aan sociale werken e.d. moet besteed worden. 1/ Zij hebben niets te willen,want ze zitten in de oppositie 2/Deze regering draagt al het dubbele bij aan de gehandicaptenzorg als de vorige rode regering 3/Er zijn nog andere pijnpunten te financieren hoor,neem nog maar ondersteuning van de economie,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
Gast

01 mei 2018, 16:33

Jockey schreef:......,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Gaat ge er een beetje mee lachen , ja ? :evil:

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

01 mei 2018, 16:52

The Spirit of Flanders schreef:
Jockey schreef:......,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Gaat ge er een beetje mee lachen , ja ? :evil:
SOF jong,mijn broer is 6 jaar geleden overleden.  Daarvoor was hij door een klontervorming tijdens een operatie aan de halsslagader 15 jaar halfzijdig verlamd. Jà ik lach met die eis tot verhoging van de tegemoetkoming voor gehandicapten,WAAROM hebben die clowns daar over 20 jaar geen werk van gemaakt? Hoeveel geld is er van Agusta aan de rode pollekes blijven plakken? Hoe hypocriet kunnen jullie zijn? Geloven jullie die mijnheer de leeuw, die notoire notionele intrest genieter nu nog steeds? Of een Meeuws met zijn feestjes op onze kosten? Ge weet wel,da's die zot die poeslief kond staat te doen dat het toch zo positief is dat er onderzoek naar zijn malversaties wordt verricht,maar tijdterwijl de stenen uit zijne gang staat te vloeken. Of komt Beels voorbeeldiger over? Ambras bij de politie in Antwerpen,ambras bij de politie in Mechelen,partijloos en nu rekeningskes willen komen vereffenen in het Antwerpse korps. Kom toch aub met jullie twee voeten op de grond voor het te laat is,en herinner je wat ik je reeds jàààren terug heb gezegd,JA ik blijf lachen... ;-) 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

01 mei 2018, 17:21

Phoebe schreef:

Laat ik de volgertjes van deze 'koekentienen'  het dan zèlf maar invullen of benoemen wat ze vinden van  die Peraïta ( Samusocial -  uit de stal van de PS) die nu zo maar efkes 280.000 Euro 'schadevergoeding' wil recupereren via de Arbeidsrechtbank , dit  in de nasleep van de schandalen  die aan het licht kwamen waarbij zij en haar even illustere kameraad Y.Mayeur hun zakken jarenlang schaamteloos vulden met  geld  bestemd voor de allerarmsten .
Welk juiste benaming is er voor dergelijke mensen en hun  gedrag ?
Zeg het ons !
OPLICHTERS
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
Gast

01 mei 2018, 17:32

Jockey schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
Jockey schreef:......,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Gaat ge er een beetje mee lachen , ja ? :evil:
SOF jong,mijn broer is 6 jaar geleden overleden.  Daarvoor was hij door een klontervorming tijdens een operatie aan de halsslagader 15 jaar halfzijdig verlamd. Jà ik lach met die eis tot verhoging van de tegemoetkoming voor gehandicapten,WAAROM hebben die clowns daar over 20 jaar geen werk van gemaakt? Hoeveel geld is er van Agusta aan de rode pollekes blijven plakken? Hoe hypocriet kunnen jullie zijn? Geloven jullie die mijnheer de leeuw, die notoire notionele intrest genieter nu nog steeds? Of een Meeuws met zijn feestjes op onze kosten? Ge weet wel,da's die zot die poeslief kond staat te doen dat het toch zo positief is dat er onderzoek naar zijn malversaties wordt verricht,maar tijdterwijl de stenen uit zijne gang staat te vloeken. Of komt Beels voorbeeldiger over? Ambras bij de politie in Antwerpen,ambras bij de politie in Mechelen,partijloos en nu rekeningskes willen komen vereffenen in het Antwerpse korps. Kom toch aub met jullie twee voeten op de grond voor het te laat is,en herinner je wat ik je reeds jàààren terug heb gezegd,JA ik blijf lachen... ;-) 
Ah bon , vloeken op de sossen , maar 35 miljard uitgeven voor speelgoed dat we niet nodig hebben , dat mag omdat die door jouw "Partei" wordt verdedigd.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

01 mei 2018, 19:59

Heerlijk Petrol . Zoals u nu nog eens uw Gal kunt spuwen op de Sossen en het ABVV.
Maar zoals ik een paar keer aangehaald heb, u heeft jarenlang met de rode vlag voorop gelopen! Wat is er gebeurd? Promotie gemist? En toen zag u in  het NVa uw uitlaatklep!!

Wat u ook beweert, uw woorden van zeiken op een dode, vergeef ik u nooit!!
Ik wens u niets slecht toe, maar eerder medelijden in uw denken!!

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

01 mei 2018, 20:27

The Spirit of Flanders schreef:
Jockey schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
Jockey schreef:......,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Gaat ge er een beetje mee lachen , ja ? :evil:
SOF jong,mijn broer is 6 jaar geleden overleden.  Daarvoor was hij door een klontervorming tijdens een operatie aan de halsslagader 15 jaar halfzijdig verlamd. Jà ik lach met die eis tot verhoging van de tegemoetkoming voor gehandicapten,WAAROM hebben die clowns daar over 20 jaar geen werk van gemaakt? Hoeveel geld is er van Agusta aan de rode pollekes blijven plakken? Hoe hypocriet kunnen jullie zijn? Geloven jullie die mijnheer de leeuw, die notoire notionele intrest genieter nu nog steeds? Of een Meeuws met zijn feestjes op onze kosten? Ge weet wel,da's die zot die poeslief kond staat te doen dat het toch zo positief is dat er onderzoek naar zijn malversaties wordt verricht,maar tijdterwijl de stenen uit zijne gang staat te vloeken. Of komt Beels voorbeeldiger over? Ambras bij de politie in Antwerpen,ambras bij de politie in Mechelen,partijloos en nu rekeningskes willen komen vereffenen in het Antwerpse korps. Kom toch aub met jullie twee voeten op de grond voor het te laat is,en herinner je wat ik je reeds jàààren terug heb gezegd,JA ik blijf lachen... ;-) 
Ah bon , vloeken op de sossen , maar 35 miljard uitgeven voor speelgoed dat we niet nodig hebben , dat mag omdat die door jouw "Partei" wordt verdedigd.
Yep,negeer al men opmerkingen maar,praat er maar gewoon naast. Maar wees dan niet kwaad wanneer ik lach,wat zeg ik Schaterlach!!! [/b][/color]
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

01 mei 2018, 20:41

Jockey schreef: Zeg Frits,die 100 miljoen is er intussen +200 geworden. Zélfs die rode calimero bevestigd dat. Goe gewerkt hé man!? Maar men maag draait wel om wanneer ik hen hoor brallen dat die 200 miljoen dan vlug vlug aan sociale werken e.d. moet besteed worden. 1/ Zij hebben niets te willen,want ze zitten in de oppositie 2/Deze regering draagt al het dubbele bij aan de gehandicaptenzorg als de vorige rode regering 3/Er zijn nog andere pijnpunten te financieren hoor,neem nog maar ondersteuning van de economie,onze verbintenis naar andere NATO landen toe naleven enz...
Nu blijkt ook dat de federale ongeveer 900 miljoen belastingsgeld terugkrijgt van de multinatonals. Dat vanwege de EU die het niet neemt dat Belgiê die belastingvermindering toekende aan die multinationals.
Ik ben nieuwsgierig wat de regering nu zal doen, want die multinatonals zullen het er niet bij laten als er geen ander middel gevonden wordt die het hen interessant maakt om in België te blijven investeren.

Zoniet 14.000 jobs in het gedrang. Misschien hebben de rooie daar een oplossing voor.
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.