Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 apr 2018, 19:42

Aaron Malinsky is nog door himself, BDW, indertijd heimelijk binnengesmokkeld bij "De slimste mens".
Zou Aaron zich nu toch nog laten strikken door Peeters?
Tsja, de NV-A-afgang verloopt met schokjes, maar of ze dergelijke snokken lang zal kunnen absorberen?
Pas op, financieel zijn ze buiten-categorie geklasseerd, dus dat geeft wat ruggesteun.
Het geeft sommige bange burgers toch wat meer moed.

Afbeelding

Sommige sennetters zullen er blij mee zijn, anderen dan weer niet.
Ook nooit content.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

09 apr 2018, 20:12

Hoe het mogelijk is dat in mijn oudere dag er nog steeds idioten zijn die de gelegenheid hebben de "mini habentes" te overtuigen dat een zogenaamde godsdienst (eender dewelke hoor!) het juiste pad kan aanduiden. My foot!!!
Het zou een nationale onderzoeking moeten zijn om uit te vlooien wie van de goedgelovigheid en onkunde van eerlijke burgers profiteert.
Wie nog altijd gelooft dat eender welke godsdienst niets meer is als oorspronkelijk wat hygiënische richtlijnen ... zit op de goede weg.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

09 apr 2018, 22:25

pcekspeer schreef:Niet eerlijk wat de 3 laatste posters doen: abracadabra-taaltje in volle verkiezingsstrijd !!
Gooi alles eens in 1 hoed, goed schudden.
Vervolgens decoderen en wat eruit komt in een verstaanbare taal posten.
Heb je dan nooit in de lagere school geleerd dat er maar één de laatste kan zijn, domoor?

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 apr 2018, 22:31

Jij bent  zelfs geslaagd in de lagere school?
Wauw!
Kan het nauwelijks geloven, zo'n uilskuiken als gij, zeg dat het niet waar is.
Hoeveel jaren heb je erover gedaan?
En je kan dus ook al meer dan ik, je kan zelfs je naam zonder vauden sgreife?
Wauw!
Ook nog  erelid vd nv-a geworden zeker?
Zijn dat daar allemaal van die geweldige kanjers?
Wauw!
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 apr 2018, 22:55

YouTube (eigendom van Google) doet het wéér: dit keer wordt de Canadese veiligheidsexpert Tom Quiggin gebannen. Quiggin was van plan om podcasts via YouTube beschikbaar te maken en nog vóór er één opname is uitgezonden, werd hij al geblokkeerd door YT.

De reden? In een aanloopbericht kwamen de woorden 'free speech, terrorisme, veiligheid, extremisme' voor en voor linkselaars is dat voldoende om in een kramp te schieten.

Tom Quiggin en anderen klagen de dubbele maatstaven aan waarmee YT meet. Enerzijds wordt een man als Yusuf Qaradawi alle vrijheid gegeven op YT, hoewel die kerel de hoofdinspirator is voor de moslimbroederschap, een organisatie die in de VS wordt omschreven als 'heeft banden met terreurnetwerken'. Anderzijds moet een man die de wet naleeft maar zorgen dat hij elders zijn boodschap verkocht krijgt.
Gelukkig is YT niet de enige plaats waar men geluidsopnames kan laten horen. iTunes en Soundcloud bestaan ook nog.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

10 apr 2018, 06:53

MichelN schreef:
pcekspeer schreef:Niet eerlijk wat de 3 laatste posters doen
Heb je dan nooit in de lagere school geleerd dat er maar één de laatste kan zijn, domoor?
:lol:
Ondank is 's werelds loon

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

10 apr 2018, 09:50

Gisterenavond nog laat, toevallig, contact gehad met een intiem lid, hobby van mij, uit de joodse lobby. Die wees mij er vriendelijk op dat Aaron Malinsky wel bevriend is met Bart, maar dat het eigenlijk Jean is die alles in het werk stelt hem alsnog binnen te rijven als stemmenkanon voor de NV-A.
Blijkbaar zei hij, voelt het hoofdkwartier de hete adem al in de nek vd op handen zijnde politieke afrekeningen bij de volgende verkiezingen, wat hun allerminst schijnt te plezieren.
Naja, de NV-A zal wel gedwongen worden uit hun comfortzone te stappen en dat zint niet.
Beter voorbereid, zullen ze denken, dan te laat, ook voor de NV-A een waarheid als een vlaamse koe.
De NV-A liet zich al rollen door de CD&V, toen ze meer dan gewone interesse toonde bij het ronselen van de stem- en publiekstrekker Nr1: Soufiane Amrani.
Geen geschikter persoon dan deze rasechte vlaming om de platendoos van Bart eens te updaten. En niet alleen dat, overtuigd als ze waren dat ook hun aanhang wild enthousiast zou reageren met deze onverwachte versterking. Immers, vreemd joelende lawaaimakers vallen daar al makkelijker in de belabberde smaak.
Dit had hem kunnen zijn, maar is het dus, jammer genoeg, niet geworden.

Afbeelding

In plaats van ban de islam wordt het dan shoppen bij de joden?
En wie beter dan Jeanke, vriend aan huis bij Indiase diamantairs, kent de joods wijk als zijn broekzak. 
Versta me niet verkeerd, in die broekzak van Jean, heeft zijn meid een extra stoffen zak ingenaaid, om voorbereid te zijn tijdens zijn wandelingen in de wijk. Joden zijn echt wel heel gul als ze denken dat het nodig is, en onze Jean kan er nu, goed uitgerust met volle zakken, van genieten.
Welke Jean, zeg je?
Jambon, natuurlijk, JJB, Jean Jambon Brulée.
Nadat hij eigenhandig en kordaat, bijna, alle terroristen verjaagd heeft, was hij aan zijn lange, verdiende, winterslaap begonnen, komt hem Bart toch niet storen zeker: vooruit, opstaan, uw wijk in en ronselen daar, kom niet terug met 2de of 3de keus. 
En als Bart zo tekeer gaat, dan is Jean direct bereid om zijn gouden oorringen aan te doen en de wijk onveilig te maken.

Diegenen, ook de aanhangsels vd partaai, die Jean kennen van vroeger, vragen die zich eigenlijk niet af wat zo'n vent nog te zoeken heeft in een moderne, hippe en vooral, fatsoenlijke partaai?
Waar heeft die gast ook weer zijn mosterd gehaald?
Eh?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Ice

10 apr 2018, 09:53

pcekspeer schreef:Jij bent  zelfs geslaagd in de lagere school?
Wauw!
Kan het nauwelijks geloven, zo'n uilskuiken als gij, zeg dat het niet waar is.
Hoeveel jaren heb je erover gedaan?
En je kan dus ook al meer dan ik, je kan zelfs je naam zonder vauden sgreife?
Wauw!
Ook nog  erelid vd nv-a geworden zeker?
Zijn dat daar allemaal van die geweldige kanjers?
Wauw!
Mag ik de moderator vragen hier in te grijpen?!!!!!!!!  :evil: :evil: :evil:
Dit wordt al te gortig!

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

10 apr 2018, 10:11

En weet Michel dan ook wat er moest staan i.p.v de drie laatste?
Ik wel.

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

10 apr 2018, 11:09

Dit topic wordt omzeggens nog enkel gebruikt - lees misbruikt - om te schelden en voor persoonlijke aanvallen. Ik denk trouwens dat dit niet de bedoeling was van topic starter. Daarom een tijdelijk slotje.

Misschien toch (nog) eens volgende en nog steeds geldende mededeling lezen?
Overigens geldend voor het ganse forum !

https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=103504

moderator mira