Online boek aankopen

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

21 apr 2018, 07:48

Ik had graag info gehad over de uitgeverij Polemos Bvba uit 2000 Antwerpen. Het lijkt me een eerder bescheiden bedrijf met een Vlaams Nationalistische inslag.
Nu ja, an sich is dat helemaal niet verkeerd - elk zijn mening - en wat maakt het eigenlijk uit dat deze uitgeverij het boek heeft waar je naar zocht ?

Maar er lijkt meer aan de hand.

Het boek is besteld, betaald (gelukkig een gering bedrag), al anderhalve maand geleden en reactie : nul.
Mails voor verdere info worden eenvoudigweg niet beantwoord en that's it.
 
Zijn er nog forumleden bekend met dit probleem en in het bijzonder met Uitgeverij Polemos ? Zijn er soms mensen die hier info over kwijt willen ? Ik lees het graag alvorens ergens klacht neer te leggen.

Tenminste als dat laatste iet uithaalt.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 apr 2018, 11:12

Toby;
Er is niets foutiefs te vinden over die uitgeverij integendeel.
Op de website kun je een formulier invullen veronderstel dat je dat hebt gedaan, denk dat daar het schoentje wringt dit wordt verwerkt via een computer.
Zou nog éénmaal proberen een e-mail te sturen rechtstreeks hieronder het adres:

E-mail: [url=mailto:info@polemos.be]info@polemos.be[/url]

er is ook nergens een telefoonnr te vinden waar je rechtstreeks u in verbinding kunt stellen , als je een bewijs hebt van bestelling, de levering is normaal standaard 30 dagen.
Geef de verkoper een (redelijke) nieuwe leveringstermijn. Doe dit best via e-mail.(telt als bewijs) Slaat de handelaar die nieuwe leveringstermijn in de wind? Dan kunt u het contract beëindigen en hem een volledige terugbetaling vragen.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

08 mei 2018, 07:28

Hartelijk dank voor je medewerking hoor.

Intussen liet de uitgeverij weten dat er vrij grote problemen waren met de layout van het boek en dat zodoende de uitgiftedatum sterk vertraagd is. Ook zou een en ander aan de top van het bedrijf gewijzigd zijn, hetgeen ook bepaalde moeilijkheden veroorzaakte.

Men liet mij weten dat er enkel wat geduld aan te pas kwam om bovenstaande onvoorziene hindernissen weg te werken en kreeg ik de garantie van levering asap.

Nu ja, even afwachten dan maar.  :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !