De Kracht van de Verandering.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 mei 2018, 13:12

dejules schreef:Jullie hebben ons zweet gestolen. Wij komen het terughalen.
Je bent er bijna. Volg de pijl.

 Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

12 mei 2018, 13:21

""Werewoef zat er 'boenk op' met "

Boenk op? 1 op 3 ja dat wel maar in de verste verten geen 2 miljoen stemmen he - 1.366.397 stemmen oogt helemaal anders. 

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 mei 2018, 13:31

frits1955 schreef:""Werewoef zat er 'boenk op' met "

Boenk op? 1 op 3 ja dat wel maar in de verste verten geen 2 miljoen stemmen he - 1.366.397 stemmen oogt helemaal anders. 
De Werewoef ging uit van het totaal aantal Vlamingen en nam daarvan 1/3,  alsof elke baby ook mag gaan stemmen. Het is de verhouding die juist is.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

12 mei 2018, 15:06

Wil. schreef: De Werewoef ging uit van het totaal aantal Vlamingen en nam daarvan 1/3,  alsof elke baby ook mag gaan stemmen. Het is de verhouding die juist is.
Hoeveel moslims heeft Vlaanderen?
Dat is uw vakgebied, toch?

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

12 mei 2018, 15:50

Wil. schreef:
Van de mensen die effectief een stem hebben uitgebracht, was in Vlaanderen 32,5% een voorstander van de N-VA. Werewoef zat er 'boenk op' met zijn 1 op 3.
Boenk hier maar eens:
https://www.seniorennet.be/forum/viewto ... 89#4668689
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 mei 2018, 17:46

dejules schreef:De kracht van zakken vullen.

De N-VA top komt uit Antwerpen, bij de blokkers is dat ook zo.
De rest is parking!
N-VA wil een vervoerbedrijf oprichten voor Antwerpen, dat verantwoordelijk wordt voor al het verkeer en openbaar vervoer in de regio. Dat meldt Gazet van Antwerpen woensdag.

https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 07729.html

Dan kan Bartje postjes creëren voor zijn vrouw, zus Karina en de kids.
Weet ge Dejules,ik ken een vakbondsafgevaardigde bij De Lijn. Ruim een jaar terug ging hij trachten om van de bussen naar den tram over te stappen,WANT! Europa ging de regels veranderen,en daardoor ging 'De Lijn' haar monopoly kwijtspelen wat betreft uitbating buslijnen. Voor 'den tram' hebben ze geen schrik,want dat zou niet zo makkelijk gebeuren dat daar een privaat firma zich op zou gaan werpen. NU Dejules gaan ze staken!Waarom? Waarom tegen 'De Stad'? Waarom staken wanneer een stad maatregelen gaat trachten te nemen tot behoud en gezondmaking van een bedrijf? ENKEL beste Dejules omdat zij er weerom een opportuniteit in zien om NVA te bashen. Weerom gebruikmaking van de argeloosheid van Jan met de Pet,dàt zijn de truuken van die rode & groene farizeeërs... Zum kotzen,(Als ik het ook eens in een andere taal mag zeggen...)
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
dejules

12 mei 2018, 18:04

Jockey schreef: Weet ge Dejules,ik ken een vakbondsafgevaardigde bij De Lijn.
1/ Kent hij U?
2/ Is hij statutair?

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 mei 2018, 18:09

dejules schreef:
Jockey schreef: Weet ge Dejules,ik ken een vakbondsafgevaardigde bij De Lijn.
1/ Kent hij U?
2/ Is hij statutair?
2xYep!
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

12 mei 2018, 19:28

Oei, Jockey! Vakbondsafgevaardigde? Waarschijnlijk dan bij de Tsjeven, wan NVa heeft er geen.
Die willen dat afschaffen. Is dat ook “ zum kotzen”?
jullie staken toch om de haverklap, en uw pree blijft doorlopen? Een echte NVa zou zeggen’;  foei foei foei, zum kotzen.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

12 mei 2018, 20:47

paullamb schreef:Oei, Jockey! Vakbondsafgevaardigde? Waarschijnlijk dan bij de Tsjeven, wan NVa heeft er geen.
Die willen dat afschaffen. Is dat ook “ zum kotzen”?
jullie staken toch om de haverklap, en uw pree blijft doorlopen? Een echte NVa zou zeggen’;  foei foei foei, zum kotzen.
:lol: Bewijs van mijn (passief)pluralisme. Waarom zou ik niet kunnen praten met redelijke mensen van een andere strekking? Tja,en zelfs respect hebben voor hun mening hebben. 'tIs trouwens 'ne rooie'! :wink:En wat men pree betreft, die komt van de FOD hé makker! Justekes getrokken,mét verlofgeld!!!  :lol: :lol: :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...