Cursus website maken

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

23 mei 2018, 20:38

Beste fredeken,

Dat is zo een voorbeeld van een script om het gebrukers moeilijker te maken maar wat wel te omzeilen is.
Kijk maar eens met ...
- Internet Explorer -> Menu -> View  -> broncode of sneltoets Ctrl+u samen indrukken
- Firefox rechtermuisknop klikken -> broncode of sneltoets Ctrl+u samen indrukken
- Chrome ->  sneltoets Ctrl+u samen indrukken
...

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Papacharlie
Lid geworden op: 20 jan 2004, 13:25
Locatie: Boom

23 mei 2021, 14:44

Prachtig gedaan, proficiat daarvoor.
Toch heb ik een klein vraagje voor u, is het echt niet mogelijk om deze cursus af te printen ?
Op 1 juni word ik namelijk 81 jaar en zou dol graag mijn eigen webside willen maken over mijn oud beroep, namelijk "Typograaf-Letterzetter".
Ik vind het zo moeilijk voor mij om dit alles op de computer stuk voor stuk te moeten volgen en het zou veel gemakkelijker zijn voor mij als dit alles op papier zou staan.
Beste dank bij voorbaat.
Doe voor goed en kijk niet om

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

23 mei 2021, 20:48

Beste Papacharlie

Je kan de cursus downloaden
- of in pdf-format (Adobe Acrobat)
-> hier klikken om te downloaden <-

- of in doc-formaat (Word)
-> hier klikken om te downloaden <-

Houd er wel rekening mee dat het al een oude cursus is.

Succes
mvg
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Papacharlie
Lid geworden op: 20 jan 2004, 13:25
Locatie: Boom

24 mei 2021, 11:29

:D Hartelijk bedankt. Ga er mij zo vlug mogelijk aanzetten. :D
Doe voor goed en kijk niet om

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

24 mei 2021, 12:28

Beste Papacharlie,

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
bv. In de cursus spreekt men over Internet Explorer maar deze wordt niet meer ondersteund.

Succes.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Papacharlie
Lid geworden op: 20 jan 2004, 13:25
Locatie: Boom

24 mei 2021, 12:42

Tof voor dit te verwittigen, maar ik ben al overgeschakeld op Chrome 8)
Doe voor goed en kijk niet om