Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

24 mei 2018, 20:55

Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 mei 2018, 00:19

Zouden er ook imams zijn die een niet-orthodoxe islam verspreiden? De Saoedische jongens zijn nog een beetje stricter in de leer, maar er is maar één islam (wel veel verschillende islamieten).
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

25 mei 2018, 01:58

francken (Niet-Voor-Autochtonen) doet al meteen VOLOP MEE aan de islamisering, afgesproken in marrakesh, door conservatieve imams binnen te halen die élke verwestering van islam in de kiem moeten smoren, het extremisme onder moslims moeten aanwakkeren om een (europese) jihad te starten eenmaal de afrikaanse moslims de gelederen versterkt hebben en de kaap van 20% moslims onder de (europese) bevolking bereikt hebben.

Mogelijk bevinden zich reeds besmette afrikanen met het ebola-virus onder ons?
Oops, dan vindt de politiek vást een zondebok onder de douanebeambten die niet opgelet hebben...zíj wassen dan het bloed van hun handen en vinden dat er een gereguleerde instroom van afrikanen moet komen om onze volksgezondheid te beschermen......hey, dat hebben we nu nét afgesproken in marrakesh: zie je wel dat het noodzakelijk is? Snappie??Je moet van niks meer verwonderd zijn....dan verloopt de europese genocide ook nog wat sneller...een verzwakt en angstig volk is gemakkelijk manipuleerbaar... 
Lees en huiver hoe de eu- en nationale, politieke ratten heel europa OPENLIJK verraden en verkopen:

Actieplan marrakesh

En uiteraard, hoe kan het ook anders, met de DROGREDENEN van 'mensenrechten' voor de hele horde 'arme' (moslim!) afrikaantjes die ze ons in de maag willen splitsen terwijl ónze mensenrechten worden geschonden, wij worden verarmd, onderdrukt, gediscrimineerd en gewoon kapot gemaakt door ónze politieke 'volksverraders' die wij ook nog eens vét (moeten!) overbetalen voor onze eigen ondergang.

Dit plan, alhoewel hypocriet verborgen achter 'menselijkheid', is duidelijk hoogverraad aan hun eigen bevolking en niet minder dan een oorlogsverklaring van de eu- en nationale politiek aan de héle europese bevolking!  :evil:
Het koude water in de pot met de kikker begint stilaan te koken!!!!!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 mei 2018, 11:54

De islamideologie heeft het moeilijk met het Westen, maar niet alleen met ons: álle andere levensbeschouwingen moeten het ontgelden:
 Afbeelding bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mei 2018, 10:36

Alice Weidel, topvrouw bij de AFD in Duitsland, heeft in de Bundestag in bijtende bewoordingen kritiek gegeven op de mainstream partijen . Ze voerde aan dat de hoofddoekendraagsters er niet zullen voor zorgen dat de sociale zekerheid in Duitsland overeind blijft.

Dat is in het verkeerde keelgat geschoten van alle Gutmenschen. Weidel heeft op een neerbuigende en beledigende manier gesproken over alle vrouwen met een hoofddoek, zo klinkt het. Ook Wolfgang Sedlmeier, pastoor in een Pinkstergemeenschap was in het diepst van zijn gemoed geraakt. Hij heeft zich dan ook in zijn kerk getooid met een hoofddoek. Kwestie van zijn solidariteit met de moslims te laten blijken, zeker? Nochtans staat een christelijke pastoor op de lijst van de uit te schakelen of te  onderwerpen personen eens de moslims aan de macht zouden komen. Dat lees ik toch in de koran, maar dat zal wel uit de context getrokken zijn, zeker?

Afbeeldingbron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

26 mei 2018, 11:55

Het is een feit dat de Islam Europa gaat overheersen, punt. Dit gaan ze doen door middel van "de zwangere buiken van hun vruchtbare vrouwen"  zoals ze zelf gezegd hebben  na hun verlies bij Wenen in 1683 .Ze werken op de manier van de Javaanse steenhouwer die met een klein hamertje en een klein beiteltje continu kleine brokjes van de rots afhakte tot er uiteindelijk niets meer overschoot dan puin. Zo gaat ook de Islam tewerk. Steeds kleine dingen , die op het eerste zicht weinig om het lijk hebben eisen en bekomen . Vele kleintjes maken echter een groot en op den duur gaat onze levenswijze totaal verloren. Zie maar hoe ze het doen in de ong. 55 landen waar ze volop bezig zijn en in sommigen al in en ver gevorderd stadium zitten. Hier is het begonnen met de kuisen moeten weg, dan de hoofddoeken moeten gedragen worden, dan de vrouwen moeten in lange kleren lopen, dan halal maaltijden in de scholen, dan apart zwemmen en turnen, nu al afzonderlijke scholen voor moslims (waar ook anderen toegelaten worden), dan op de lijst gaan staan, daarna verkozen worden en wegen om het bestuur,  dan...…stilaan geweld beginnen gebruiken met kleine aanslagen (de grote gaan nog komen) dan een eigen partij oprichten, dan het bestuur zelf bepalen; Uiteindelijk de hele zaak overnemen en ons volledig onderwerpen of uitmoorden. Dit gaat gebeuren ten laatste tegen 2050...…………………..zeg dat ik het gezegd heb en ik ben niet alleen;
http://www.franklinterhorst.nl/Europa%2 ... 0islam.htm
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mei 2018, 10:59

Waarschijnlijk zijn Frankrijk, het VK en Zweden de top-3 landen waar de islamisering het verst gevorderd is. Dat mag aan de oppervlakte voor de reiziger die bv. op weg is naar het zuiden (tijdelijk 'transmigrant') misschien nog niet zo duidelijk zijn, maar onderhuids is er meer aan de gang.

Neem nu Zweden. Lang voorgesteld als hét voorbeeld om na te volgen, maar de laatste 5 jaar is het allerminst een plaats waar je wil leven. En dat is bewust het werk van de politiek die elke vorm van 'Zweed zijn' wil uitroeien. De complete multiculti-maatschappij is daar het doel. Zweden heeft ook zowat het hoogste aantal immigranten opgenomen (procentueel) van gans Europa. De meesten van hen zijn moslims.
De gevolgen blijven niet uit:
Meisjes doen hun verhaal over aanranding, bepoteling, bedreiging

Zweedse politie zegt: 'Er gaan heel wat verkrachtingen gebeuren deze zomer. Vrouwen blijven best binnen'

Misdaad met zwaar geweld neemt hand over hand toe in Zweden

En nog altijd hebben we maar te maken met hooguit 9% tot 10% vreemdelingen en Zweden met roots in die landen (vanuit de islamwereld) in Zweden. Wat gebeurt er wanneer het percentage verdubbelt?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 mei 2018, 17:51

Mogelijk bevinden zich reeds besmette afrikanen met het ebola-virus onder ons?
In Oostenrijk is er toch al 1 slimme die het gevaar zie,want die oude roestbakken in het EU parlement zin een beetje debiel en denken dat die Afrikaanse moslims met goede bedoelingen naar hier willen komen.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/oo ... ~a83467d8/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 mei 2018, 09:52

In Zwitserland wordt een onderzoek gestart tegen een vrouw die een extremistische islamprediker met woorden aanvalt. De openbare aanklager heeft een onderzoek naar haar geopend. De vrouw is Saïda Keller-Messahli en de klacht gaat over besmeuren van de goede naam van iemand.

De prediker die zij op de korrel neemt is imam Abu Ramadan. De vrouw beticht hem er o.a. van dat hij God aangeroepen zou hebben om ISIS en Al Qaeda te beschermen. Die Ramadan leeft al jaren van een uitkering als asielaanvrager maar heeft sedert enige tijd de status van permanente resident in Zwitserland.

De vrouw kreeg in 2016 de Mensenrechtenprijs van de Zwitserse afdeling van de International Society for Human Rights. Zij geeft onverholen kritiek op politici van de linkerzijde omdat zij het probleem van de radicale imams negeren omdat ze de prioriteit geven aan 'de bescherming  van minderheden'....

bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

29 mei 2018, 11:37

Allez vooruit   , ik lees dat  politie  een man 'Allah Akbar' heeft horen roepen terwijl hij ondertussen huishouden hield in het centrum van Luik .
In een  Franstalige krant schrijft men  : 2 overleden agenten ,  gewonde en 1 burger die toevallig passeerde in zijn auto, tijdens zijn terreur 'optreden' ook dood.
Daarna heeft de man zich naar een school begeven , de poetsvrouw gegijzeld waarna hij 'geneutraliseerd' werd door de politie..

Wiens fout is het nu   ?  Man die ' psychische' problemen heeft   , een onbegrepene , een wanhopige , een gediscrimineerde ?

  Zeg het snel hé   ,  zodat linkse en aanverwante  verenigingen en groeperingen voor hem op straat kunnen komen en onze politiediensten/ politiek  in vraag stellen .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 mei 2018, 13:12

Benieuwd of de bewoordingen 'islamterreur', 'moslimterrorist' zullen gebruikt worden door onze mainstream media...  Maar misschien mogen die vragen nog niet gesteld worden zolang de agenten nog niet begraven zijn?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 mei 2018, 15:49

Het federaal parket heeft de zaak in handen genomen, lees ik om 12.14u. Dat zou een aanwijzing zijn dat de moordpartij als terrorisme wordt bezien.
Elders worden berichten gepost dat het niet  om terrorisme gaat. Dat is dus nog afwachten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Gast

29 mei 2018, 16:12

Wil. schreef:Het federaal parket heeft de zaak in handen genomen, lees ik om 12.14u. Dat zou een aanwijzing zijn dat de moordpartij als terrorisme wordt bezien.
Elders worden berichten gepost dat het niet  om terrorisme gaat. Dat is dus nog afwachten.
Het federaal parket neemt dat in handen omdat specifiek politieagenten het slachtoffer zijn. De moordenaar heet "Benjamin" , nogal christelijk als ge het mij vraagt .... Zouden die nu ook al Allah Akbar gaan roepen ?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

29 mei 2018, 16:50

Kan een labiel persoon geen imitatie gedrag vertonen als hij in aanraking komt met radicalen in de gevangenis?
Gast

29 mei 2018, 16:59

voorn schreef:Kan een labiel persoon geen imitatie gedrag vertonen als hij in aanraking komt met radicalen in de gevangenis?
Jawel , zelfs zonder dat hij er in aanraking mee komt. Er zitten hier ook veel personen die nog graag "Heilfie !" zouden roepen zonder ooit in contact geweest te zijn met het verleden. :lol: