Einde N-VA steeds dichter

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

09 mei 2018, 14:52

" "Over de PVDA zelf valt eigenlijk niet zoveel te vertellen nietwaar ,  vermits ze dezelfde vervelende hobby als jij
 hebben,  denk ik .. ?"

Het zijn de enigen die hun eigen weg gaan en niet zitten te kappen en zagen op en over anderen. Er zijn ook geen schandalen, leugenaars en graaiers te vinden. Vervelend he :wink:

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

09 mei 2018, 16:06

dejules schreef: 
De familie De Wever komt niet uit een nest woeste werkers, eerder een nest leeglopers, toch?
Ok, klopt, maar hij weet de kopstukken toch maar gezamenlijk op de foto te krijgen om naar de verkiezingen te trekken in Awerpen.

Afbeelding

Politieke tegenstanders vinden de lachjes ietwat gemaakt, en onzeker overkomen.
Verkrampt zelfs, immers, een kindercrèche runnen met z'n zevenen is gene... zever.
Dat maar 2 leden een das dragen, kan het plaatje ook niet echt pimpen.
Algemene indruk van het team is eerder gelaten, uitgeblust, fatalistisch, geen "dash" meer...

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

09 mei 2018, 19:33

Zou je wel willen hé, Pvda adept :evil:
Gast

09 mei 2018, 19:53

Horus1 schreef:Zou je wel willen hé, Pvda adept :evil:
Patrick gaat , Bart komt , Bart gaat , Kris komt , Kris gaat , Peter komt .... en allemaal mee eten. :D

https://www.youtube.com/watch?v=taPkaLphBPE
MaLoReg

10 mei 2018, 10:54

"Einde NV-A steeds dichterbij"...........
Vaak leest men hier veel onzin maar dit is echt een '(kwakkel'.
dejules

10 mei 2018, 12:30

MaLoReg schreef:"Einde NV-A steeds dichterbij"...........
Vaak leest men hier veel onzin maar dit is echt een '(kwakkel'.
Een partij zonder middenveld is niet levensvatbaar.
Kijk naar de racisten vh Vloms Blok.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

11 mei 2018, 14:01

The Spirit of Flanders schreef:
Wil. schreef:Ik dacht dat het irritatie, frustratie, ergernis, aanstootgevendheid en misnoegen was, maar toch niet 'boring', hé?
Die stadia ben ik al gepasseerd , daarna volgt onverschilligheid en verveling. Voor mij is de NV(A) een waardeloos verschijnsel geworden --- sans valeur. :)
YEP! Zòver moeten we jullie krijgen!!! Missie geslaagd en ik blijf lachen!!!  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

11 mei 2018, 18:38

The Spirit of Flanders schreef: Patrick gaat , Bart komt , Bart gaat , Kris komt , Kris gaat , Peter komt .... en allemaal mee eten. :D
D'er zijn er ook die het soort diepvries-eten wat op de partaaaikaart wordt aangeboden, een ranzige bijsmaak hebben. In zoverre zelfs dat Limburg dreigt zonder NV-A mandatarissen te vallen.
Indigesties veroorzaken nogal eens epidemieën...
Dat het rommelde in de lokale afdelingen, kon je nog begrijpen maar een epidemie kan zich plots verder uitbreiden.

Bart Schepens verlaat de partij, met hem vertrekt ook diens vrouwtje en tevens provinciaal kopstuk, Bianca Maas.
Het lag hem dus degelijk aan de rommelige spijskaart: het volledig gebrek aan democratisch gehalte vd partaai!
Beslissingen worden dus opgedrongen van bovenaf.

Maar niet getreurd Frieda Gijbels zal hem opvolgen.
Dat had dan ook weer als onmiddellijke gevolg dat een 10-tal  andere NV-A-leden hun partaaaikaart meteen inleverden...
Dat betekent, alle mandatarissen + de 2 stichters: Jef Donckers en Jee Gilles.

Voortaan een vleugellamme NV-A in Noord-Limburg?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

11 mei 2018, 21:05

NV-A, de een gaat de ander vertrekt....
Tsja.

Erger?
Ja, nu wordt BDW zelf al bedreigd uit onverwachte hoek nog wel.

Yep, een naam wordt pas genoemd in september, tegen dan hoopt de Islam-partij dat BDW het ondertussen uitschreeuwt van... nieuwsgierigheid en ongeduld...
Ook sommige makkers in de strijd laten het, nu al, compleet afweten...zoekend naar hun "dash"...

Afbeelding

Het beeld dat deze flinke donkerblauwe dame mogelijk als scheidsrechter en als scherpschutter zal uitgespeeld worden na de verkiezingen, door de andere partaaaaien, maken hem meer dan... wild razend...

Algemeen wordt aangenomen dat haar enig minpuntje zou kunnen zijn...dat ze te perfect NL en Frans spreekt.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pa ... ~aa110afc/

Afwachten?
Terugslaan?
Berustend nadenken?


De grote roerganger reageerde al op zijn gekende, door sommige vreemde sujetten zelfs gesmaakte toontje:  arrogant, denigrerend,belasterend, onbeschoft...
Bart De Wever reageert laconiek op het campagnebeeld.-:

“In Antwerpen valt carnaval precies wat later dit jaar.”

 
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

12 mei 2018, 13:39

BDW ziet het spook vd uitdrijving, desnoods manu militari, boven zijn burgemeesterstoel hem grijnslachend aankijken.

Helemaal begrijpelijk als je een sierlijke verschijning, bovendien zijn opvolgster, botweg  zo schoffeert:

"In Antwerpen valt carnaval precies wat later dit jaar.".

Tsja, dan vraag je er, veel te nadrukkelijk om.

Nu, eigenlijk komt het allemaal goed gelegen, alles lijkt hiermee ook weer in de juiste plooi te vallen...

Immers, samen met de verbouwing van zijn eigen stadhuis, zal ook hij "ontmanteld" worden.

Afbeelding

Arbeiders ve plaatselijk kantoor vrijwilligers "Islam GoGo" zijn alvast de afbraakwerkzaamheden van zijn bureel gestart.

Persoonlijke spulletjes van BDW, voornamelijk dus kledij van vóór zijn vermageringskuur en nog wat lege bakken bier uit een vorig leven.
Wie interesse heeft, ook voor het meubilair, kan terecht op de website 
https://rotordc.com 
in Anderlecht, dit in overeenstemming met zijn voorkeur voor mooie belgische steden.

De partij Islam, heeft al een titel voor de kaskraker die na de verkiezingen zal uitgebracht worden:
"a'jee'zene kak ingetrokke"

Een voorsmaakje, de tekst wordt aangepast aan de titel.
https://www.youtube.com/watch?v=6cKFiSomVDA

Deze ploat wacht een mooie toekomst, wat niet gezegd kan worden van de ploaten van BDW zelf, temeer daar BDW er ook eentje meekrijgt als aandenken aan 5 jaren nutteloosheid op het schoon verdiep.

:wink:


PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

12 mei 2018, 13:52

pcekspeer schreef:
The Spirit of Flanders schreef: Patrick gaat , Bart komt , Bart gaat , Kris komt , Kris gaat , Peter komt .... en allemaal mee eten. :D

Maar niet getreurd Frieda Gijbels zal hem opvolgen.
Dat had dan ook weer als onmiddellijke gevolg dat een 10-tal  andere NV-A-leden hun partaaaikaart meteen inleverden...
Dat betekent, alle mandatarissen + de 2 stichters: Jef Donckers en Jee Gilles.

Voortaan een vleugellamme NV-A in Noord-Limburg?
Ik vermoed dat dit mijn nicht en haar man is.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 mei 2018, 13:56

pcekspeer schreef:begrijpelijk als je een sierlijke verschijning, bovendien zijn opvolgster, botweg  zo schoffeert:
"In Antwerpen valt carnaval precies wat later dit jaar.".
Sierlijke verschijning? Dat valt af te wachten. Het gebeurt geregeld dat iemand zodanig van zijn melk is wanneer hij de vrouw voor het eerst écht ziet, dat hij op de loop gaat.
bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

25 mei 2018, 10:54

Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >


Interne ruzies bij N-VA: “Plots krijg ik te horen dat ik niet meer op de lijst sta”


https://www.gva.be/cnt/dmf20180524_0352 ... -lijst-sta

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

26 mei 2018, 07:13

dejules schreef:Dit exclusieve artikel lezen? Doe het gratis >


Interne ruzies bij N-VA: “Plots krijg ik te horen dat ik niet meer op de lijst sta”


https://www.gva.be/cnt/dmf20180524_0352 ... -lijst-sta
Diene mens staande helemaal rechts op de foto,die mag ook net als zijn grote roerganger BDW  eens op dieet.
Die man heeft kenmerken van obesitas.