Ming

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 feb 2018, 17:32

Vandaag ben ik ook niet gaan wandelen hoor . Voor de oudjes is het zeker niet goed . En de twee andere kadetten gaan buiten spelen als ze zin hebben . Als ze het koud krijgen komen ze binnen . 
En de tuin is afgesloten dus een beetje minder wind dan in de open velden waar nu zeker de ijzige wind snijdt .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

25 mei 2018, 14:55

Ming op zijn piekebest 


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

27 mei 2018, 09:29

Als ik het goed voor heb is ming ondertussen ook al vijf jaar.
Wat vliegt de tijd toch snel.Maar het is een prachtig hondje,en ze laat zich precies graag portreteren.
Fotogeniek is ze wel.Maar ik kan me voorstellen dat aan die fotos wel wat werk vooraf gaat.
Maar voor wie zijn hond graag ziet,zal wel geen moeite te veel zijn.
Nog een prettige(en hete) zondag.
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

27 mei 2018, 17:03

Ming wordt in oktober vijf jaar . Niet te doen , de tijd gaat veel te vlug . 
Euuhhhhh en Ming is een echte " hij " met alles erop en eraan . 😂😂😂😂
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

27 mei 2018, 18:56

Ik ben zeker geen ezel,want die stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.
En ja ik herinner me vaag dat ik nog eens de fout gemaakt heb over het geslacht van ming.
Mijn vrouwtje kwam eens mee kijken naar de fotos,en spontaan riep ze ho ho dat is een mooi beestje,
maar wat een werk.Nu hoort ge het nog eens van iemand anders.Ge moogt oprecht fier zijn,het is 
werkelijk een prachtig verzorgt hondje.
 
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

28 mei 2018, 10:28

Heras , van jou is het de eerste maal dat je denkt dat Ming een teefje is . Pollemans heeft zich ooit nog eens vergist 😂😂😂.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

25 mei 2019, 21:20

Afbeelding

Onze Ming de grote vriend van Qasper
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

26 mei 2019, 10:16

Ja rebelle Ming ziet er nog altijd prachtig uit,en de tijd gaat snel hij is op weg naar zijn zesde jaar.
En ja het is een HIJ ik zal het nooit meer vergeten :D :D :D :D
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

27 mei 2019, 17:15

Het gaat allemaal veel te snel . Maar de hondjes brengen zoveel liefde en vriendschap in mijn leven .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?