Een vraagje....

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

30 mei 2018, 09:24

Goede morgen allemaal, mijn vraagje gaat wel over mijn blogje, maar het heeft er totaal niets mee te maken, ik zit dus met een soft ware probleem. ( Denk ik toch....)
Onlangs heeft Sennet in de gastenboekjes van de blogs, een nieuwe code ingevoerd, namelijk de RECAPTCHA code.
Nou krijgen wij zo'n groot venster te zien met b.v. auto's op te zien, en zelf moet je aanklikken in welk vierkantje zo'n auto staat en dan lukt het.... :roll:

Maar of ik nou 5 keren of 35 keren klik, ik krijg NOOIT een groen vinkje, dat ik dus mijn berichtje kan plaatsen.... :evil:
Nu krijg ik telkens dit bericht te zien, na meer dan 25 keren te klikken op die stomme auto's...


Afbeelding

Dus persoonlijk (denk) ik dat ik zit met een software probleem ergens, want de meesten kunnen WEL een bericht zetten via die code in de boekjes.
En GEEN enkele blogger zal al die blogs gaan bezoeken, door telkens overal meer dan 30 keren te moeten klikken, zie me dat van hier....
Daarom is mijn vraagje, weet daar iemand soms raad op AUB ? Ik werk wel nog met een Win 7, maar er zijn er toch nog hé...
Vriendelijk dank namens Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

31 mei 2018, 08:30

Goede morgen allemaal....
Tja, ik heb geen antwoordje gekregen, dus ben ik ervan overtuigd dat er niemand is die mij kan helpen.
Ik weet bijna 100 % zeker dat er ergens iets niet juist staat ingesteld op mijn pc, maar waar hé ????????
Véél dank voor jullie hulp, want ik zie hier dat er velen mijn vraagje hebben gelezen.
HOPELIJK steekt Sennet die speciale code NOOIT bij "reageer" op onze blogjes, of ik mag na 10.5 jaar
bloggen mijn mooiste hobby verwijderen..... :cry: :cry:
Nogmaals bedankt en aan iedereen wens ik zeker nog een fijne dag namens Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

31 mei 2018, 08:44

verwijder al je cookies eens van je computer
welke antivirusscanner staat er op de computer ?
met welke browser heb je dat ? (en versie , klik op help in de browser)

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

02 jun 2018, 18:03

Dag beste Verhaegen, mijn excuses dat ik hier niet heb op gereageerd, maar ik heb GEEN mail gekregen van je antwoordje, en vermits eerst niemand had geantwoord, dacht ik dat er ook niemand mij kon helpen.

Maar nu kwam ik net zeggen dat ik het gevonden heb hoor. :lol:
Zoals altijd heb je gelijk beste Verhaegen, het ligt aan de browser zelf, NIET aan mijn blogje.
Ik werk altijd met de IE 11, en deze namiddag viel mijn € om het eens te proberen met mijn Firefox.
En ja hoor, het lukt dus wel met Firefox, maar had eerst zover nog niet nagedacht. :roll:

En dus nu pas lees ik hier je antwoordje, want ik kwam dus zeggen dat ik het gevonden had, je weet
maar nooit dat er anderen zijn die ook zo'n probleem hebben met die Captchacode.

Héél vriendelijk dank voor al je hulp, alsook aan alle anderen, die er mss. ook naar gezocht hebben.
Groetjes van Rebecca. 
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.