De minst risicovolle beroepen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

22 mei 2018, 09:32

De minst risicovolle beroepen zijn zowel bij mannen als bij vrouwen overheidspersoneel en leerkrachten.

'Het verschil tussen de beroepen is te groot', klinkt het dinsdag in Het Nieuwsblad en De Standaard.Bij de mannen scoren vooral schoonmakers, vuilnismannen en portiers slecht, bij de vrouwen vooral bestuurders van treinen, trucks en bussen.

http://www.knack.be/nieuws/gezondheid/r ... 49377.html

Waarom krijgt de leegloperij dan dubbele pensioenen.
Van leeg te lopen wordt je niet moe!

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mei 2018, 10:09

Nu begrijp ik waar je de energie vandaan haalt om dagelijks een nieuw ambtenarendraadje op te stellen. :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

22 mei 2018, 10:22

Wil. schreef:Nu begrijp ik waar je de energie vandaan haalt om dagelijks een nieuw ambtenarendraadje op te stellen. :wink:
Ik begrijp nog steeds niet hoe je 8 u aan één stuk kunt leeglopen. Kreeg je daarbij hulp of deed je dat in uw ééntje?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 mei 2018, 11:09

Je geeft toe dat je begripsvermogen beperkt is. Het pakje van A naar B verleggen, vraagt niet veel inzicht. Ieder op zijn plaats.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

22 mei 2018, 11:20

Wil. schreef:Het pakje van A naar B verleggen.
En U moest dat tot uw 50ste doen? 
Gelukkig kan je in de leegloperij reeds vanaf 50 jaar op vervroegd pensioen.
Er bestaan 57 stelsels om als statutair leegloper vervroegd met pensioen te kunnen gaan.
Bron : website N-VA

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

26 mei 2018, 11:49

Dat is jou functie momenteel, functionele swt leegloper. Gevaar daarin is dat je mogelijk uit je zetel, stoel of bed valt! :D

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 mei 2018, 08:43

Wil. schreef:Nu begrijp ik waar je de energie vandaan haalt om dagelijks een nieuw ambtenarendraadje op te stellen. :wink:
Mooi,en direct weer met de twee voeten erin.
Zielig om te zien hoe je steeds weer in juleke zijnen drek trapt.
Tot over uw oren staat ge al in juleke zijne stront.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

27 mei 2018, 11:54

Mooi gezegd  over juleke's drek! 
Gast

27 mei 2018, 16:57

Lullen en zagen over de islam en over asielzoekers/transmigranten is ook ploeteren in de drek , maar van die drek is men blijkbaar dan weer niet vies van.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 mei 2018, 17:48

Ja, 't is waar, Sof, want met de islam is er helemaal niks aan de hand (12 dagen ramadan en meer dan 200 doden), waar klagen we over.

En met de transmigranten hebben we ook al geen probleem: die mensen reizen zeer zeker door en ondertussen kopen ze hier nog een friet-mayonaise: iedereen tevreden, zeker?

Dan moet het wel 'lullen' zijn dat we doen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 jun 2018, 18:23

Ik heb me vergist: ik had durven wedden dat er ook dit jaar minstens 1000 doden zouden vallen ten gevolge van islamterreur tijdens de ramadan. Met een kleine 200 moslimaanslagen zijn we toch blijven hangen op zowat 850 doden (over de vele gewonden spreken we niet). En ondertussen hebben de andere religies zo goed als niets gepresteerd.

'Wij houden meer van de dood, dan jullie van het leven' is een slogan die door moslims geregeld wordt geroepen. En ze lijken nog gelijk te hebben ook, te oordelen naar de cijfers.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.