Werklozen worden vervangen door goedkope buitenlanders

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2018, 09:57

dejules schreef:
MaLoReg schreef:Vacatures worden niet ingevuld?????
40% vd vacatures betreft deeltijdse jobs en die worden ingenomen door statutaire ambtenaren.
Die kunnen belastingvrij bijklussen en hun loon optrekken tot 4.000 Euro netto/maand.

Ideaal voor statutaire leeglopers die 20u/week werken (1u = 50 min) en 4 maanden verlof hebben.
Tot € 4.000 netto!  En dan zijn er nog te weinig leeglopers om de open plaatsen in te vullen. Komaan, juleke, uit die hangmat, gabber!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

12 jun 2018, 09:58

Horus1 schreef:Werklozen worden vervangen? Hoe kan dat nu 1 zoals Dejules die niet wil werken vervangen? Iets wat er niet is, een leegganger waarom moet je die vervangen?  En door wat? Een andere luiaard?
Niet te geloven eigenlijk, Julleke zit dag in dag uit van acht uur in de morgen tot middernacht aan z'n pc-schermpje vastgekluisterd. Man, man, wat een leven! Geen wonder dat hij niet van de straat geraakt.
MaLoReg

12 jun 2018, 10:04

Een quote neerpoten die slechts deels is van de inhoud heeft geen nut.
dejules

12 jun 2018, 10:07

MichelN schreef: Julleke zit dag in dag uit van acht uur in de morgen tot middernacht aan z'n pc-schermpje vastgekluisterd.
Misschien lig ik vastgekluisterd op de palliatieve eenheid Gasthuisberg, toch?
Zoals Pastoor, vandaag op het forum en daarna werd het stil.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2018, 10:11

Gasthuisberg? Dat is toch daar waar honderden leeglopers ganse dagen bezig zijn met patiënten? Dat moet de uiterste kwelling zijn om compleet afhankelijk te worden van die parasitaire leeglopers.


Toch? :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

12 jun 2018, 10:13

Wil. schreef:  En dan zijn er nog te weinig leeglopers om de open plaatsen in te vullen.
Biedt elke werkloze een statutaire job aan met een goed loon, dubbel pensioen, … en alle plaatsen zijn ingevuld. Er blijven wel meer dan 2.000.000 mensen op actieve leeftijd over die niet werken.
Laatst gewijzigd door dejules op 12 jun 2018, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
dejules

12 jun 2018, 10:14

Wil. schreef:Gasthuisberg? Dat is toch daar waar honderden leeglopers ganse dagen bezig zijn met patiënten? Dat moet de uiterste kwelling zijn om compleet afhankelijk te worden van die parasitaire leeglopers.


Toch? :wink:
Die hebben geen statutair leeglopersstatuut.
U en uw vrouw komen beiden uit de statutaire leegloperij, toch?
Jullie zijn noch werknemer noch contactueel ambtenaar, toch?

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

12 jun 2018, 10:45

Dejules, een vraagske. Wordt gij soms door iemand betaald om te posten??? Aan het aantal postings te zien heb ik de indruk dat je de hele dag niets anders doet voor de kost. :lol:
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 jun 2018, 12:23

dejules schreef:
Wil. schreef:Gasthuisberg? Dat is toch daar waar honderden leeglopers ganse dagen bezig zijn met patiënten? Dat moet de uiterste kwelling zijn om compleet afhankelijk te worden van die parasitaire leeglopers.


Toch? :wink:
Die hebben geen statutair leeglopersstatuut.
Welk bedrijf betaalt hen? Is dat de privé of is dat de overheid?  Het zijn dus parasieten en leeglopers, juleke, die alleen maar belastingvreters zijn. "Afschaffen die zooi" - dixit dejules.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

12 jun 2018, 13:52

Op de palliatieve eenheid Dejules? Dan moeten we eigenlijk gewoon afwachten,  het lost zichzelf op!
Fazal

17 jun 2018, 20:55

Werklozen vervangen door goedkope buitenlanders?

Afbeelding

En dat hier kan er ook nog bij: Toch ongelooflijk hoe één woord veranderen wonderen kan doen!

Ik had een bouwvergunning aangevraagd, voor de bouw van een nieuw huis.
Het zou 40 meter breed en 100 meter Hoog worden.
Ik had 9 torens en torentjes van verschillende hoogte gepland.
Ook rondom ramen over het hele gebouw.
Het zou pastelgroen van kleur worden.
Buiten wilde ik een luid "entertainment sound systeem" laten aanleggen.
Er was een parkeerplaats voor 200 auto's naast het gebouw gepland.
De gemeente weigerde de bouwvergunning.
Ze vroegen of ik wel goed bij mijn hoofd was.

Ik heb de aanvraag opnieuw ingediend.
Maar deze keer heb ik het woord "huis', veranderd in "Moskee".
Maandag beginnen ze met de bouw!   :wink:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

18 jun 2018, 16:51

:D :D :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Fazal

18 jun 2018, 17:15

Dat laatste moest ik eigenlijk op 'This is Belgium' hebben geplaatst.  :oops:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

18 jun 2018, 17:24

Fazal schreef:Werklozen vervangen door goedkope buitenlanders?

Afbeelding


Deze mag op de verkiezing plakkaten geplakt worden.... :D :D :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

24 jun 2018, 17:36

dejules schreef:
MaLoReg schreef:Vacatures worden niet ingevuld?????
40% vd vacatures betreft deeltijdse jobs en die worden ingenomen door statutaire ambtenaren.
Die kunnen belastingvrij bijklussen en hun loon optrekken tot 4.000 Euro netto/maand.


opvallend veel leerkrachten klussen bij tijdens examenperiode

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/bl ... ~a715b5a7/

Ideaal voor statutaire leeglopers die 20u/week werken (1u = 50 min) en 4 maanden verlof hebben, dat belastingvrij bijklussen.
Zeg Dejules, voor iemand die blijkbaar volgens dit forum, nooit anders gedaan heeft dan profiteren van de sociale zekerheid, ben je blijkbaar toch vreselijk jaloers op mensen die werken, al is het in uw bijziende ogen dan maar 20 uur. :D :D :D :D
De zon is gratis voor iedereen