WK voetbal 2018

Dit is de plaats waar je vragen kan stellen en/of discussiëren over alle mogelijke soorten van sporten: watersport, voetbal, basketbal, golf, tennis, enz.

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

16 jun 2018, 22:27

Bij de weigering van Naingolan heeft Martinez de gemakkelijkste oplossing gekozen (voor hem).
Nu met het naar huis sturen van Ciman Kiest hij weer voor de gemakkelijkste oplossing.
Ik denk dat die een goede politieker zou zijn.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

17 jun 2018, 05:59

Ciman terug naar huis.
Begrijp Martinez niet , ( 2 twijfelachtige spelers) kwa blessures bijhouden, wetende dat bij een erge confrontatie Kompany hoogst waarschijnlijk weer out kan zijn, Kompany kan niet gemist worden is Martinez oordeel , maar van in de boeg van gekwetsten maak je geen doelpunten.
Je kan in  zo'n toernooi alleen maar ver geraken met 23, 100% fitte spelers.
Dat Kompany een voorkeursbehandeling krijgt bij de nationale ploeg is nooit goed te praten. Dat hij tegen Engeland een paar minuten zal mogen meedoen wordt een probleem.
Wat ik niet begrijp , je zit met een overvloed aan middenvelders , laat Ciman dan blijven en neem iemand anders , want het is een groot risico met 2 spelers die nog niet op het oefenveld gestaan hebben.
Nu iedere match moet gespeeld worden, Messi miste ook een penalty , het blijven in de fond ook mensen en dat wordt soms vergeten, ze zijn niet allemaal Ronaldo die op zijn eentje een ganse ploeg recht houdt en zich laat gelden op het veld, dat is een patron ( al heeft hij soms ook streken , t'is een supertalent)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

18 jun 2018, 13:25

Vandaag maandag 18 juni 2018.

Zweden wint met 4-1
België wint met 6-0
England wint met 3-1

Of iets heel anders natuurlijk...

Afbeelding
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 jun 2018, 13:48

ik moet niet zoveel hebben van martini
die weet zelf niet met welke opstelling hij het best
zou starten,het is gissen. en hopen dat het plannetje lukt.
ik zie die geen 3 a 4jaar bij de belgen 8)
waarom ciman naar huis gestuurd werd ??
men had beter kompany  thuis gelaten,is bijna elke match gekwetst.
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

18 jun 2018, 14:57

hoshinkido schreef:ik moet niet zoveel hebben van martini.
Hou het dan bij Cinzano of pastis hè.
James B. was er nochtans verzot op: shaken, not stirred.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

18 jun 2018, 20:00

Oef, de kop is eraf.
Weet niet wat jullie van de eerste helft vonden, maar voor mij was het huilen met de pet op, MAAR de tweede helft heeft veel goed gemaakt.
Prachtgoal van Dries , en dan zag je het spelbeeld veranderen, met nog 2 goals van Lukaku.
We moeten nog niet te eufories doen , maar match per match, en we zien wel.
Zou nog Courtois vergeten , t'is echt een slot op de deur ,veel werk heeft hij niet gehad maar als het nodig was stond hij er wel, liet zich niet in slaap wiegen.
:)

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

19 jun 2018, 04:12

wardje schreef:Oef, de kop is eraf.
Weet niet wat jullie van de eerste helft vonden, maar voor mij was het huilen met de pet op, MAAR de tweede helft heeft veel goed gemaakt.
Prachtgoal van Dries , en dan zag je het spelbeeld veranderen, met nog 2 goals van Lukaku.
We moeten nog niet te eufories doen , maar match per match, en we zien wel.
Zou nog Courtois vergeten , t'is echt een slot op de deur ,veel werk heeft hij niet gehad maar als het nodig was stond hij er wel, liet zich niet in slaap wiegen.
:)
Iedereen heeft de Panamezen onderschat.
Gelukkig kunnen zij hun spel maar 45 min volhouden en geen 90
De eerste helft was inderdaad een drama.
Wat ook iedereen aan het schrikken bracht, wij dachten dat zij zich gingen ingraven als de IJslanders, tegendeel, in 1* helft vele aanvallen.
Toch verdiend gewonnen 

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

19 jun 2018, 10:48

Pas op voor de vlag die ge buiten  hangt.
Als daar reclame op staat. Kunt u belasting voor reclame betalen als de burgemeester de wet toepast.
Waar gaan we naar toe a.u.b

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

19 jun 2018, 11:14

Straks dubbele prijs voor een pintje , als je je pint drinkt op het terras en er een voetballer op je glas staat gedrukt.
(portretrechten).
De lui die de reclame op de vlaggen laten drukken moeten maar de belasting betalen, Jan Modaal moet betalen voor een ander zijn reclame.
Dat is Belgie ten voeten uit :twisted:

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

19 jun 2018, 23:28

WK-Voetbal kijken is er voor iedereen:
https://www.youtube.com/watch?v=ejKl1FQxeAI

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

20 jun 2018, 14:54

Wat mij tot nu toe opvalt: in tegenstelling tot alle onheilsberichten in de vaderlandse en buitenlandse pers vooraf verloopt de organisatie vlekkeloos, zijn er quasi geen incidenten, zitten de stadions behoorlijk vol, is de tv-captatie van de wedstrijden van uitstekende kwaliteit (oké, dank zij Belgische technologie) en zijn de wedstrijden van een meer dan redelijk niveau, al moet je de eerste speelhelft dikwijls buiten beschouwing laten..

Al moet iemand de leukste importbelg Jan Mulder toch wel af en toe op z'n plaats zetten: Ronaldo heeft heus wel meer dan één keer  gescoord uit een vrije trap.
Blij weerzien met de grootste stilist ooit op een Belgisch voetbalveld: Luc Nilis die zijn leven, afgekickt van z'n gokverslaving, uiteindelijk weer op orde gekregen heeft. Gut, wat was dat toch een onvoorstelbaar genoegen om de twee weken getuige te mogen geweest zijn van die weergaloze traptechniek. In de vaderlandse competitie zit er geen enkele speler die Luc's veters zou mogen knopen.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

22 jun 2018, 20:47

MichelN schreef:
hoshinkido schreef:ik moet niet zoveel hebben van martini.
Hou het dan bij Cinzano of pastis hè.
James B. was er nochtans verzot op: shaken, not stirred.
:lol: :lol: :lol: ha ha, ik drink liever een rood porto'ke!

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

23 jun 2018, 16:25

Waarmee nogmaals bewezen is: de chef ("martini") heeft altijd gelijk, zelfs als hij in zijn ondergoed staat. Hoor ik nog iemand zeuren om Nainggolan? Neen toch? Speelden Carasco en Meunier een dijk van een wedstrijd of niet?
Zelfs bij Lineker en co vielen de monden open tijdens de rust.

Valium
Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15

27 jun 2018, 00:30

Weet er iemand of de gele kaarten vervallen na deze voorronde ?
Vorig WK was dit zo - ik hoor er niemand iets over zeggen.

En dan die VAR, dat is gewoon een politieke bedoening en de FIFA zal wel beslissen wie kampioen wordt.

Die VAR moet anders aangepakt worden

( Ik wist niet dat Nilis met een gokverslaving zat ) was inderdaad een reus van een voetballer.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

27 jun 2018, 15:07

Valium schreef:Weet er iemand of de gele kaarten vervallen na deze voorronde ?
Vorig WK was dit zo - ik hoor er niemand iets over zeggen.

En dan die VAR, dat is gewoon een politieke bedoening en de FIFA zal wel beslissen wie kampioen wordt.

Die VAR moet anders aangepakt worden

( Ik wist niet dat Nilis met een gokverslaving zat ) was inderdaad een reus van een voetballer.

Gele kaarten worden geschrapt NA de kwartfinales