N-VA in vrije val

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

25 jun 2018, 12:21

frits1955 schreef:""Wat is dat nu weer een degenererende uitleg!"

:lol:  Wat is het Nederlands toch een moeilijke taal voor de echte Vlamingen - zeker als men eigenlijk "denigrerende" in gedachten had.
"degenereren" bestaat eigelijk ook. :) Dat is wat Vlamingen doen onder het huidige rechtse pestbewind. :D
MaLoReg

25 jun 2018, 12:27

Nog NOOIT een tikfoutje gemaakt zeker SOF? Bravo dan!
Gast

25 jun 2018, 12:33

MaLoReg schreef:Nog NOOIT een tikfoutje gemaakt zeker SOF? Bravo dan!
JIJ hebt geen tikfout gemaakt , ge hebt twee begrippen met mekaar verward.
Fazal

25 jun 2018, 12:41

Idefix schreef:Voor zover ik kan zien hier in de omtrek rijden ouders in lange jurken, die nooit een klop gewerkt hebben en veel kinderen hebben  toch met dikkere auto's (mijn buur Ahmed heeft juist een Mercedes Sprinter gekocht voor zijn kroostrijk gezin)  dan die ik kan kopen met 1 kind en een leven lang werken. Dus maak mij niet wijs dat die armoe hebben want ik zie hier dagelijks het tegendeel. En als ik eens een bezoekje breng aan de Ziekenkassen, zowel van de tjeven als van de roden, blijkt het daar toch vol te zitten van buitenlands volk dat verondersteld werd voor ons pensioen te werken.
Mij maken ze dat ook niet wijs! Ik passeer hier ook dagelijks wijken waar ik het tegendeel zie.
Je kan er niet naast kijken, want er staan er zelfs meer en meer in tweede geparkeerd, terwijl er parkeerplaats is een paar meter voor of achter hen! Ze blokkeren heel demonstratief ganse straten met hun laatste nieuwe BMW's, Mercedessen, Audi's enz... !
Zelfs de politie staat te wachten tot de heren zijn uitgepraat. Kom maar eens kijken in o.m. de Wondelgemstraat hier in Gent.
Er zijn wel uitzonderingen, maar het blijven uitzonderingen, zowel in armoede en rijkdom als in het verkeer- en- of parkeergedrag.
Gast

25 jun 2018, 12:44

Sommigen Turken boeren heel goed , beter dan onze "wittekes". En als ze in de politiek gaan , grabbelen ze lustig mee met de "gevestigde graaiorde" .

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

30 jun 2018, 11:45

dejules schreef:
The Spirit of Flanders schreef:Een versleten bak Mercedes Sprinter koopt men op de zwarte markt voor een paar honderd Euro ..... Heb je al ene met een Tesla S zien rijden ? :lol:
Ik denk dat wanneer uw buur Ahmed heet en hij een jurk draagt je niet in een villawijk woont, toch?
Volgens mij woont Idefix in een OCMW-appartement.
Moest ik je een foto laten zien van de woning van Ahmed, (en van de mijne)  je zou jaloers worden  :D . Ahmed werkt wel niet maar is een heel belangrijk man in de Moskeeën van de stad. Een grote Imam met 4 vrouwen en 18 kinderen, dus geen sukkelaar. En...……...die Mercedes was wel een splinternieuwe hoor. :D
De zon is gratis voor iedereen

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

30 jun 2018, 12:45

Idefix schreef: Moest ik je een foto laten zien van de woning van Ahmed, (en van de mijne)  je zou jaloers worden  :D . Ahmed werkt wel niet maar is een heel belangrijk man in de Moskeeën van de stad. Een grote Imam met 4 vrouwen en 18 kinderen, dus geen sukkelaar. En...……...die Mercedes was wel een splinternieuwe hoor. :D
Vlug, vlug, die foto's aub, je hebt er vast en zeker een album van gemaakt?
Wie b zegt moet ook a zeggen..
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

30 jun 2018, 14:59

pcekspeer schreef:
Idefix schreef: Moest ik je een foto laten zien van de woning van Ahmed, (en van de mijne)  je zou jaloers worden  :D . Ahmed werkt wel niet maar is een heel belangrijk man in de Moskeeën van de stad. Een grote Imam met 4 vrouwen en 18 kinderen, dus geen sukkelaar. En...……...die Mercedes was wel een splinternieuwe hoor. :D
Vlug, vlug, die foto's aub, je hebt er vast en zeker een album van gemaakt?
Wie b zegt moet ook a zeggen..
Sorry, maar er is een wet op de privacy en ik ben een "Law abiding citizen" dus ik moet je op je honger laten zitten. :D
De zon is gratis voor iedereen

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

30 jun 2018, 17:07

Je onkunde om te kunnen aantonen en verduidelijken wat je zomaar uit je mouw probeert te schudden, zal alleszins mijn honger naar dergelijke beweringen geenszins aanwakkeren...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/