Wat doe ik nu weer verkeerd ?

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

syrietje
Lid geworden op: 04 okt 2007, 21:08

26 jun 2018, 10:26

Ik had een simpele gsm maar wou stoer doen door iPhone-6 aan te schaffen. In het begin ging dat nog een beetje, maar ja de mogelijkheden zijn eindeloos op zoiets, dus ja, stilaan begonnen de problemen hé !
Ik trek enorm graag foto's en daarvoor heb ik een digitaal toestel maar gebruik ook vaak mijn iPhone. Gemakkelijk. 
Maar de foto's moeten dan nog op mijn pc geraken. In het begin geen probleem : kabeltje aan iPhone, in de pc, "vertrouw toestel" okay, onderaan op de balk icoon van fototoestel, foto's opladen naar map "afbeeldingen" en alles 100% okay. Wat ik verkeerd gedaan heb, ik weet het écht niet, maar ik wou onlangs de 200 foto's van mijn verlof op dezelfde manier op mijn pc laden, maar niks daarvan !! Na het berichtje "vertrouw toestel" aan te klikken gebeurt er niets (!) meer !!  Orange-cloud, of i-cloud of hoe het allemaal noemt, wil ik dat niet. Ik wil de foto's gewoon in "mijn afbeeldingen". Dus heb ik stukje per stukje de foto's doorgestuurd (in 25x of meer) naar mijn e-mail, dan ze gedownload en in mijn afbeeldingen gezet. De grootste ramp was dan nog dat alle foto's gewoon kris-kras door elkaar stonden. Ander verhaal.
Wat heb ik toch verkeerd gedaan, of uitgeschakeld, of ingeschakeld dat ik de eerste simpele handeling (voor mij dan toch) niet meer kan uitvoeren ???
ASUS K75VM-T2118V-BE, laptop, Intel Core i7 - 36100M, 2.3GHz, Memory 8GB, HDD 750GB, IE11 WIN7 Premium

fendtje
Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30

26 jun 2018, 14:15

Wat heb ik toch verkeerd gedaan, of uitgeschakeld, of ingeschakeld dat ik de eerste simpele handeling (voor mij dan toch) niet meer kan uitvoeren ???[/quote]

Los zomaar iets op we kunnen het lezen ,oplossen ?
Wel in onderschrift  win7    waarom nog geen 10 ?  van 7 naar 10 mag geen probleem zijn.
Wel ie 11     waarom geen firefox ?

Wie weet zijn dan uw problemen opgelost.
Blijft natuurlijk nog een goede back up .
Een cloud lijk on drive te simpel  , foto's van iphone naar one drive.
One drive op pc en daar zijn uw foto's.
Echter one drive standaard maar 5 gb.
Google drive   15 gb per account. 4 accounts is dan al 60 gb.
Mega 50 gb.
En het grote voordeel in binnen of buitenland alles binnen handbereik als wifi of data.
Het bovenstaande is wel een nieuwe manier van werken , maar denk dat ge heel snel heel tevreden gaat zijn.
Laptop Toshiba, terug de flybox, Ci+ telenet, Sat via protek 9920lx.
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen

syrietje
Lid geworden op: 04 okt 2007, 21:08

26 jun 2018, 16:02

Bedankt voor de reactie.
Ik heb al zo veel negatiefs gehoord over die Windows 10, dat ik het altijd maar heb uitgesteld. 
Maar als het moet, dan moet het hé !
Ik wacht nog even of er nog andere reacties komen. Zo niet, dan wordt het Windows 10.
ASUS K75VM-T2118V-BE, laptop, Intel Core i7 - 36100M, 2.3GHz, Memory 8GB, HDD 750GB, IE11 WIN7 Premium

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

26 jun 2018, 18:07

Een iPhone heb ik niet, wel een iPad en ik werk met Windows 10.
Soms gebruik ik ook het kabeltje om foto's of een video te kopiëren.

Is je iPhone geactiveerd nadat je hem aan de pc hebt aangesloten?
Je kan ook eens proberen via 'Mijn PC' of 'Mijn computer' naar je iPhone te gaan en langs deze weg de map met afbeeldingen openen.

Succes :)
"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

fendtje
Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30

26 jun 2018, 18:32

syrietje schreef:Bedankt voor de reactie.
Ik heb al zo veel negatiefs gehoord over die Windows 10, dat ik het altijd maar heb uitgesteld. 
Maar als het moet, dan moet het hé !
Ik wacht nog even of er nog andere reacties komen. Zo niet, dan wordt het Windows 10.

Negatiefs over 10.
Is inderdaad iets anders als win 7.
Via classic shel is win 10 juist het zelfde als win 7.
Is een gratis soft om van die nieuwe start lay out af te raken.

succes
Laptop Toshiba, terug de flybox, Ci+ telenet, Sat via protek 9920lx.
Philips Android tv's als kijkkastjes.
Mobile Viking voor mobiel internet + bellen

deklusser
Lid geworden op: 22 sep 2017, 00:36

12 jul 2018, 23:13

sommige mensen blijven liever in het verleden ! kijk uit naar de dag van morgen !   :roll: