Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

10 jul 2018, 15:45

tokkio schreef:
Het kwalijke en gevaarlijke zit er feitelijk  in dat linkse partijen HIER in België het 'moslimstatement' qua kleding goedkeuren en  ondersteunen
en aldus meewerken aan de onderdrukking van  moslimvrouwen en meisjes
en ondertussen meteen  ook hun moeizame strijd  om vanonder die
(alles)verhullende stoffen te kunnen kruipen  ,teneinde zich ook vrij en
fris gekleed  te kunnen bewegen,   tegenwerken. Deze strijd  wordt
aldus gewoon gefnuikt door links die zich in éénzelfde adem wel
 'progressief' durven  te noemen ! .  Een schande is het !! Dit is
terug kruipen in de tijd voor eigenbelang  ,  voor wat  méér stemmen  bij
verkiezingen en macht !
Ondertussen vechten de vrouwen in het zo strenge Iran voor de vrijheid van dansen en tegen het hoofddoek verbod,ondanks gevangenis straffen.......en hier heulen politiekers mee met de moslims om dat verbod er door te krijgen.....begrijpen wie kan.

https://www.elsevierweekblad.nl/buitenl ... an-594001/
Dan durven ze hier beweren dat ze die hoofddoek 'uit vrije wil' dragen en 'dat er geen enkele druk gezet wordt om hem te dragen'. Hier zijn ze even goedgelovig als de Turken aan wie Erdogan kan wijsmaken dat ze in een democratie leven.
De zon is gratis voor iedereen
Ice

11 jul 2018, 03:13

Idefix schreef: Dan durven ze hier beweren dat ze die hoofddoek 'uit vrije wil' dragen en 'dat er geen enkele druk gezet wordt om hem te dragen'. Hier zijn ze even goedgelovig als de Turken aan wie Erdogan kan wijsmaken dat ze in een democratie leven.
Of die hoofddoek uit vrije wil gedragen wordt of niet, zijn onze zaken niet, dat is náást de hele kwestie.
De sociale en familiale druk vanuit moslimgemeenschappen werd trouwens al talloze keren bewezen door getuigenissen van moslima's tot moord uit eerwraak toe!
Dát ontkennen is het zonlicht ontkennen en duidelijke drógredenen van linkiewinkies en extremistische moslims.

Wat wél onze zaken zijn, is dat die hoofddoek respectloos en discriminerend is voor élke ongesluierde vrouw, de helft van onze populatie schoffeert, segregatie promoot, integratie verhindert én religie zich bemoeit met het maatschappelijke leven, de grondwet dus schendt.

moslims eísen altijd gelijkheid maar onderscheiden zichzelf (religieus) van de rest van onze maatschappij door de hoofddoek en creëeren zo dus zélf de ONgelijkheid waarvoor ze óns dan van discriminatie beschuldigen.

Dat is een rode draad geworden: anderen verwijten wat ze zelf doen - ons beschuldigen van discriminatie terwijl zijzélf degenen zijn die óns discrimineren door het zich onderscheiden en het dragen van de hoofddoek.Daar is geen goedgelovigheid mee gemoeid maar opportunisme en kwaadaardigheid.

Trouwens: heel dat aanslepende gezeur over hoofddoeken is totaal overbodig: bij integratie en gelijk willen zijn zouden hoofddoeken vanzelf niet meer gedragen worden, uit respect voor onze cultuur alleen al...maw: aanpassen en zich voegen naar de geldende normen en gebruiken, dan wás er helemaal geen discussie over hoofddoeken want dan is iedereen GELIJK.  :evil:

Wat het geval van die hond betreft: honden zijn niet voor te liegen, die voelen de intenties en ware inborst van de mens aan en reageren daarop. 
Daar werd een mouw aangepast door hen als 'onrein' te bestempelen om zeker de honden uit de weg te kunnen gaan en de angst voor ontmaskering van leugens te verdoezelen...daarom zijn hypocrieten allemaal doodsbang voor honden...en terecht: zij kunnen honden niet om de tuin leiden zoals met mensen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

11 jul 2018, 09:41

Dat klopt gelijk ne verzworen vinger Ice. Een hond ziet aan je lichaamstaal en ruikt aan je geur wat er in u omgaat en wat uw bedoelingen zijn en reageert daar navenant op. Hem om de tuin leiden gaat niet, daarvoor is hij te eerlijk in zijn reactie's. Ik heb al lang geleerd dat ik mensen die honden mijden ook beter uit de weg ga.
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 jul 2018, 20:18

Vandaag dag op dag 2 jaar geleden: Nice, Frankrijk: een moslimterreuraanslag met een vrachtwagen op een menigte burgers.
Nooit vergeten!

"Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood" -  Koran hfst. 9, vers 111.
 
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

15 jul 2018, 12:34

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ge ... /#comments 
Of Termont nog commentaar had op de boerkini-heisa die vandaag in Gent ontstaan is? “Ik stel vast dat dat niemand interesseert. Maar het college heeft alvast beslist op teambuilding te gaan naar Burkina Faso.”
Pure minachting voor zijn autochtone kiezers en hun bezorgdheid als burger over schending van gelijkheid en democratie door religieuze bedreiging van de boerkini.

 Snoepreisjes op kap van zijn kiezers is duidelijk belangrijker voor onnodig team building, want het woord samenwerking kent geen enkele politicus. Termont bekent openlijk waar zijn prioriteiten liggen en dat is níet bij bestuur en de Gentenaars.

Termont lacht de Gentenaars vierkant uit, daagt hen openlijk uit, zij tellen niet voor hem, ze dienen alleen om zijn snoepreisjes en gegraai te financieren.
Benieuwd of de Gentenaars nu nog steeds kiezen om zoiets als burgemeester te blijven dulden?  :roll:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

15 jul 2018, 14:58

Termont lacht de Gentenaars vierkant uit, daagt hen openlijk uit, zij tellen niet voor hem, ze dienen alleen om zijn
snoepreisjes en gegraai te financieren.

Benieuwd of de Gentenaars nu nog steeds kiezen om zoiets als burgemeester te blijven dulden? 
Den termont gaat er toch mee stoppen, hij zou toch op pensioen gaan, en hij weet ook al dat de volgende burgemeester gene rooie zal zijn,dus kan hij zijn stok in het Gentse kiekekot werpen :Ddat is een vorm van burgers pesten.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

02 aug 2018, 13:34

De Palestijnen hebben een school gebouwd. Dat is gebeurd met belgisch geld. Die school draagt de naam van een terrorist die 37 Israëli's heeft vermoord, waaronder 12 kinderen.

Zou onze Didier Reynders, die zich in de media erg bekommert om de Poolse rechtstaat, hier ook iets over te zeggen hebben voor de camera's? Het geld blijft ondertussen wel naar de vreedzame Palestijnen stromen …


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

02 aug 2018, 23:55

Als de Palestijnen hun gat wat zouden oplichten zouden ze hun poten niet moeten uitsteken om een school op te richten.
Er is echter meer!!! WIE, behalve de Palestijnse "sukkelaars", heeft zich weer eens verrijkt met een vzw op te richten?

Wanneer gaat men eindelijk begrijpen dat het merendeel van vzw's/ngo's enkel opgericht worden om het eigen bestuur een vast jobje te geven?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 aug 2018, 09:43

 Er zijn filmpjes opgedoken waarin Jeremy Corbyn, de Britse lekker-linkse labour leider, de actieve leden van Hamas - een moslimterreurorganisatie - zijn 'brothers' noemt. Hij deed dit ter gelegenheid van de gevangenenruil waarbij Israël 1.000 islamitische terroristen weer vrijliet. Die 1000 mensen hadden samen bijna 600 Israëli's vermoord. Corbyn noemde hen zijn 'broeders'  en dit werd uitgezonden op de Iraanse staatszender.

Met dat soort onderkruipers zitten we in de EU opgescheept.

Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 aug 2018, 14:47

Nu zijn de rapen écht wel gaar!

Een Britse agent belt naar een lokale liefdadigheidsinstelling om te vragen of  een 'relatie' tussen een kind van 12 jaar en een man van 26 jaar binnen de normale intermenselijke verhouding valt in "hun cultuur" - waarmee hij de Iraakse moslimcultuur bedoelt. 
De agent had de 26-jarige man gearresteerd op verdenking van pedofilie, maar omdat hij 'culturally sensitive' wou zijn, ging hij toch maar eerst zijn licht opsteken bij een vereniging die er meer van wist, zo dacht hij.

In Groot-Brittannië is pedofilie, pedofilie. Punt . Geen gezever over hun cultuur. Waar zijn we in godsnaam mee bezig, zeg? Dit is waartoe het 'begrijpende' gedoe van de westerse mens leidt. Eruit gooien die twee: de Irakees terug naar Irak en de agent uit het corps.

Bron: The Times
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 aug 2018, 20:00

AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

27 aug 2018, 02:30

Ocharme, er wordt eens een incorrecte passage uit onze bijbel geciteerd en de politiek correcte wereld en de media staan weeral op stelten.
Nu ben ik zeker geen bijbelpromotor,
maar als we eens moesten weten wat voor vuiligheid er dagelijks in bepaalde moskeeën verkondigd wordt...
Dat wordt echter met de mantel der liefde bedekt!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-v ... ~a8330fc6/
Ondank is 's werelds loon
Ice

27 aug 2018, 03:35

Belachelijk, MD, om dit zo op te blazen, weer verkiezingskoorts en de aanzet om énkel ONZE erediensten op tv af te schaffen?!!

En gatz, de kontkruiper moet er dan weer een imam bijsleuren (mocht een imam dat vertellen dan was het kot te klein) om met zn lelijke kop op tv te komen met een sneer naar racisme.
De slijmbal begint dan ook nog te zeveren over de 'redactionele verantwoordelijkheid' van de openbare omroep, de redactie heeft níks te maken met het 'filteren' van rechtstreekse uitzendingen van een eredienst of gaan ze imams en rabbijnen ook opleggen wat ze mogen vertellen?

Behalve hoogbejaarden die uit gewoonte naar de mis gaan of kijken, is er geen kat meer die zijn/haar leven laat bepalen door die leugenaars en gelukkig maar.
Zieke en slecht ter been ouderen hebben echter récht op het blijven volgen van hún katholieke misviering op tv zonder CENSUUR!

(In NL maken ze zelfs al van leegstaande kerken moskeeën.  :evil:)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 aug 2018, 13:52

In het Engelse Nottingham predikt Imam Muhammad Yasir Ayub de onverdraagzaamheid tegenover de Ahmadiyya. Dat is een kleine sekte binnen de grote sekte van de islam. De soennieten beschouwen hen als afvalligen. Mohammed - hét voorbeeld voor élke moslim - zou hen dus bevechten en doden als het moet.

De imam noemt de Ahmadiyya niet bij hun naam. He spreekt over Qadiyanis, en dat is een beledigende term voor die mensen. Maar nog veel erger is het gebruik van het woord kafir; dat woord draagt in het Arabisch en in de ganse moslimwereld alle negativiteit in zich die het Engelse woord 'nigger' (niet 'negro' - neger) bezit. 
Afbeelding
En de volgers zijn het ermee eens, zoals je merkt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 sep 2018, 10:14

Door alle heisa rond S&V is de recentste moslimterreuraanslag in Nederland weer wat ondergesneeuwd geraakt: een tiental dagen geleden heeft een Afghaanse moslim twee Amerikanen proberen te vermoorden in Amsterdam.

De reden? Te veel beledigingen aan de profeet en de islam in Nederland..

Om die inbreuk tegen de wetten van Allah recht te zetten, was hij vanuit Duitsland (waar hij asielzoeker is) naar Nederland afgereisd.

Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.