Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

17 jul 2018, 09:40

Hallo,

Goede morgen, Yvette, bedankt voor de mooie foto's, ja echt om bij weg te dromen ... en jij hebt er van genoten met je familie en vrienden, dat maakt me ook blij ! Geniet maar van de mooie herinneringen !

Rietjes, ook van jouw verhalen geniet ik altijd, je bent altijd zo actief, houden zo !

Voor alle andere maatjes hier, al vind ik het jammer dat er door  dee één of andere reden, steeds minder maatjes zijn in dit hoekje....

Geniet nog van deze zonnige dag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

17 jul 2018, 10:28

goeie morgen allemaal
poetske is hier

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

17 jul 2018, 11:25

Ja, ik mis ze ook omadina, weet ook niet waarom die wegblijven!

Ik ben teruggekeerd alweer met veel pijn in mijn rechter lende, zo erg dat ik vanmorgen naar de huisarts geweest ben, ik was ongerust, het is “maar” spierpijn.Pilletjes nemen, voor de lamp zitten en inwrijven maar het doet veel zeer!Deze namiddag komt de kuisvrouw. Ik zal ze alle ruiten laten kuisen (als het gaat ook die van de veranda, als het niet te warm is. De vloer heb ik nog gedaan voor ik vertrok. 
Mijn was staat er ook nog, wacht tot die spierpijn over is, ik ben nog lang niet door mijn klerenvoorraad!Ik moet nog koken zal er dus rap aan beginnen.Ik kijk later nog wel om nog wat foto's te plaatsen!
 
Ivette

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

17 jul 2018, 13:15

Goedemiddag 

tweede poging 😯, het internet valt voortdurend ui hier, ze hebben er weet van er moet een nieuwe kabel getrokken worden

Deze voormiddag  met M....ke naar de markt geweesr om verse vis, groenten en fruit; vervolgens samen gekookt.
menu : pladijsfilet, frietjes, sla

De namiddag  zullen we nu vullen met spelletjes in en uit het water en straks natuurlijk op radio en TV De Tour !

ja ik vi d het ook nog altijd spijtig dat we maar met zo weinig overblijven hier in het hoekje en hoop nog altijd dat er nog enkele terugkeren na de HETE dagen.
Oud maar niet out !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

17 jul 2018, 13:18

Niet naar de fouten kijken, die maak ik altijd als ik met de smartphone werk.
Vive mijn echte vaste  P C en vanavond Vive le velo 
Oud maar niet out !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

17 jul 2018, 13:18

Niet naar de fouten kijken, die maak ik altijd als ik met de smartphone werk.
Vive mijn echte vaste  P C en vanavond Vive le velo 
Oud maar niet out !

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

18 jul 2018, 08:23

Goede morgen aan jullie allemaal ! !

Profiteer maar van een mooie zonnige dag .
Groetjes , omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

18 jul 2018, 09:48

goeie morgen iedereen
juist alles weer dicht gedaan, zo blijft het koel

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

18 jul 2018, 14:23

Marilyn is ook niet mooi ouder geworden...

Afbeelding

is het nog de moeite om hier iets te plaatsen?
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

19 jul 2018, 06:40

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne en zorgeloze donderdag 

Hier is het poetsdag , vroeg aan beginnen dan kan ik namiddag naar de koers kijken 

groetjes

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

19 jul 2018, 10:36

Goede morgen,

Ik ben een beetje laat vandaag, maar niemand die me opjaagt, dat is wel makkelijk.
Mémérietje,  jij brengt toch altijd een glimlach op mijn gezicht met wat je hier plaatst, haha, dat doet echt goed, zo eens te kunnen lachen !
Gisteren ben ik eens naar Nieuwpoort geweest, lang mijn favoriete kustplaats, als de kinderen klein waren .... de winkelstraat is één van de mooiste van de kust geworden, vind ik. Ik hou ook van de promenade langs de yachthaven en van Nieuwpoort Stad. Ik was met de tram, dus geen probleem om de auto te parkeren, ja dat is wel iets dat moeilijker is geworden....
Volgende maandag ga ik een dagje naar Kn-Heist,bij mijn udste dochter op bezoek; wel met de wagen, dat zou "te" lang op de tram zitten zijn.

Schoonmaken, dat zal voor morgen zijn, vroeg in de morgen, zoals bij jou Schaffen, ja met dit weer hé, en dan hebben we ook nog de dag om andere dingen te doen...
Yvette, ik hoop dat je spierpijn al wat beter is, niet fijn hé, na jullie geslaagde reis, hou je maar een beetje "op 't gemakske" zoals wij West Vlamingen zeggen.

Rietjes, ook een beetje kalmer aan, nu je kleinzoon er niet meer is ? maar zoals ik je ken, kan je niet stilzitten hé !

Erika, Vivke, Corry, iedereen die ons hoekje nog genegen is, een heel mooie donderdag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

19 jul 2018, 16:54

Ik zie dat ik alleen meme-rietje, omadina en schaffen kan lezen, jammer!

Gisteren heb ik me kalm gehouden een spannend boek helemaal uitgelezen over de aanslag in Brussel:
NOOIT  MEER BANG VAN RASTERS GABY vloeiend aaneen geschreven dus.
Ik heb nog altijd pijn in de rechter lende, zal geduld moeten hebben De pillen die ik moet nemen vallen zwaar op de maag en ik moet ze nog een tijdje door nemen, weet niet of het me zal lukken!

Toch heb ik vandaag gewassen en gestreken, alles hangt en ligt terug in de kast dus ikke blij!
Volgende week geven ze ook nog een hittegolf dus wachten heeft geen zin!
Hier is het heel warm, wanneer het vanavond gaat afkoelen weet ik niet alles is nog potdicht boven want het heeft nu geen zin om vensters te openen, alleen warme lucht komt binnen.

Ik hoor dat er momenteel geen vliegtuigen boven België vliegen, wat is er nu weer aan de hand?

Het is wel weer makkelijk alleen, Dina maar het zal toch wel opnieuw even wennen geweest zijn zeker?
Jij was de andere maatjes hier nog langer gewoon dan ik, je zal Corry, Veve, Viv enz ook nog harder missen zeker?
Ons groepje is wel heel fel uitgedund!

Tot later, hou het koel
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 jul 2018, 09:20

goeie weeral warme morgen
heb alweer geen goesting om iets te doen ppffff
en toch is er altijd iets om te doen hé
gelukkig gaat het om te slapen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

20 jul 2018, 10:55

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Hier ook weer zeer warm , een beetje regen is welkom , maar dan krijgen we misschien weer te veel !

Fijne dag voor iedereen , geniet er van , werken kan je altijd en het werk loopt niet weg

Groetjes

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 jul 2018, 16:01

ik had van een van de geburen in de straat
die prei aan het planten was een staaltje of vijf gekregen

die heb ik nu in de grond gestoken

en wonder er vallen warempel een paar druppels uit de hemel

het mag echt eens een ferm bisje doen

wand het is poer droog

ik kon bijna geen putje maken voor de prei, keihard is de grond
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan