Verdacht telefoonnummer ??

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

05 jul 2018, 08:41

Helena van Troje schreef:Melden helpt wel.

Je kan ook een scherp fluitje gebruiken dan zullen ze je ook niet lang meer lastig vallen. 
Dat moet je zeker doen, en dan hoop ik dat hij of zij een blijvende hoor schade heeft, en dan zou ik niet in uw schoenen willen staan want dat kan en zal U veel pijn doen.
Het is niet omdat U lastig gevallen word dat U het recht in eigen handen mag nemen.

En melden aan uw provider helpt nu niet meer, je kan dit melden maar je krijgt als antwoord dat U klacht moet neerleggen bij de politie want nu met de nieuwe privacy wetgeving kan de provider niets meer en mag niets meer doen,
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Ferna
Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Locatie: Aan zee

10 jul 2018, 10:17

Nadat het een tijdje rustig is geweest, gisteren weer opnieuw een telefoontje. weer van een 02 nummer.
Al vijf verschillende nummers hebben gebeld, allemaal beginnend met 02

Telenet gebeld, met de vraag of ze die nummers kunnen blokkeren. Dat mogen ze alleen op politiebevel zeggen ze.

Ik zal maar geduld moeten hebben en hopen dat het vanzelf zal uitsterven.

Allen bedankt voor reacties en tips.

Vriendelijke groet,

Ferna

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

10 jul 2018, 10:54

Ferna schreef:Nadat het een tijdje rustig is geweest, gisteren weer opnieuw een telefoontje. weer van een 02 nummer.
Al vijf verschillende nummers hebben gebeld, allemaal beginnend met 02

Telenet gebeld, met de vraag of ze die nummers kunnen blokkeren. Dat mogen ze alleen op politiebevel zeggen ze.

Ik zal maar geduld moeten hebben en hopen dat het vanzelf zal uitsterven.

Allen bedankt voor reacties en tips.

Vriendelijke groet,

Ferna
Neem gewoon op U bent toch mondig genoeg om te antwoorden ? Ik vraag me af waarom sommigen een vast toestel hebben ! Als je geen interesse hebt zegt het gewoon aan de beller ! :!:
Doe wel en zie niet om !

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

10 jul 2018, 17:11

Ferna schreef: Mijn provider is Telenet, de telefoontjes krijg ik verspreid over de dag binnen.
Ik heb vandaag toch eens opgenomen en Hallo gezegd; geen reactie van de andere kant.
Telenet is je provider, zeg je.
En je hebt contact opgenomen met hen?

Maar je hebt zelfs niet eens gekeken wat Telenet zelf vertelt wat ge moet doen in geval van ongewenste oproepen zoals hierboven vermeld werd?

Vreemd.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... -oproepen/


Afbeelding
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

21 jul 2018, 09:07

[quote="Ferna"

Ik zal maar geduld moeten hebben en hopen dat het vanzelf zal uitsterven.

/quote]

Geduld werd beloond?
Of blijven ze bellen?
Of ben je eraan gewend geraakt?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

21 jul 2018, 12:46

benq schreef:
Helena van Troje schreef:Melden helpt wel.

Je kan ook een scherp fluitje gebruiken dan zullen ze je ook niet lang meer lastig vallen. 
Dat moet je zeker doen, en dan hoop ik dat hij of zij een blijvende hoor schade heeft, en dan zou ik niet in uw schoenen willen staan want dat kan en zal U veel pijn doen.
Het is niet omdat U lastig gevallen word dat U het recht in eigen handen mag nemen.

En melden aan uw provider helpt nu niet meer, je kan dit melden maar je krijgt als antwoord dat U klacht moet neerleggen bij de politie want nu met de nieuwe privacy wetgeving kan de provider niets meer en mag niets meer doen,



hoe gaan zij dit kunnen bewijzen niet dus

Ferna
Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Locatie: Aan zee

21 jul 2018, 22:34

pcekspeer schreef:[quote="Ferna"


/quote]

Geduld werd beloond?
Of blijven ze bellen?
Of ben je eraan gewend geraakt?

Ik heb de laatste 14 dagen geen telefoon meer gehad, ze zijn het blijkbaar beu ! :D

Sorry dat ik dat niet eerder gemeld heb pcekspeer

Vriendelijke groet,

Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !

Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

21 jul 2018, 23:14

Het gaat er niet om dat ik niet "durf" op te nemen, maar ook in verband hiermee heb ik
ondervonden dat negeren het beste resultaat oplevert .

Ongekende nummers negeer ik .
Iemand die me moet vinden, vindt me wel , of spreekt een boodschap in !

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

23 jul 2018, 00:10

1919 is voor je laatste oproeper te kennen. Bij mij was dat een gsm nr, en wellicht verschoot dat onbekend iemand toen ik belde. Het werd meteen onderbroken of niet bereikbaar, heel eventjes hoorde ik dat biepje van dat 't ginder rinkelde.
Mss dieven om te checken of je niet op reis bent.
Laatst gewijzigd door boeffer op 23 jul 2018, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

23 jul 2018, 08:19

boeffer schreef:1919 is voor je laatste oproeper te kennen. Bij was dat een gsm nr, en wellicht verschoot dat onbekend iemand toen ik belde. Het werd meteen onderbroken of niet bereikbaar, heel eventjes hoorde ik dat biepje van dat 't ginder rinkelde.
Mss dieven om te checken of je niet op reis bent.
Das ook niet slim hé……
Als het dan een gsm nummer is van jacamaka zal je het wel zien op uw rekening.  :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

23 jul 2018, 09:52

04 zijn de eerste cijfers van een Belgische gsm'r.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg