@ Sennetmedewerker: uw verwittiging na een forumreactie

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

16 aug 2018, 02:54

@ Sennetmedewerker,

Enkele maanden geleden gaf u mij een (goed) antwoord, dat eindigde met : 
SenNet Medewerker schreef: ...  Wat echter jouw probleem nu niet meteen oplost, maar ...

PS. Je kan dergelijke dingen makkelijker in het algemene topic zetten, dan is de kans groter dat ik ze sneller zie.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben eens gaan kijken op de pagina waar alle onderdelen van het Forum worden opgesomd.

Doch ...  het algemene topic ....  :?: .... staat niet in deze lijst. Lijst die ik vind bij : 
https://www.seniorennet.be/forum/search ... de=results

Dus .. plaats ik het maar bij "Overige vragen". 
Als u nu eens een keer "dit onderwerp" verplaatst naar de juiste onder-rubriek, voor dat u antwoordt, dan merk ik wel wat u bedoelt met "algemene topic".  Dank daar voor.

Hier volgt de vraag van vandaag : 

----------------------------------------------------------------------------------------
Het is interessant dat Sennet de lezers verwittigt wanneer er een reactie gekomen is, in dit of geen onderwerp.

Maar niet iedereen beschikt over een groot, ik bedoel een breed scherm. En dan ziet de mededeling die Sennet aan de lezer stuurt om te verwittigen ivm een nieuwe reactie er zo uit : 

Afbeelding

't Is een afbeelding van wat ik (met een te klein scherm) zie in mijn Postvak In. Blauwe kader.
En u zal ongetwijfeld merken dat jullie titel : 
    Melding van het plaatsen van een reactie - xyzxyz  (Rode kader) veel te groot, veel te lang is, en daardoor het onderwerp waarover het gaat (Groene Kader) volledig  verdringt.

Vraag/suggestie : 

Indien deze titel van jullie mail nu eens zou luiden : Forumreactie ivm - xyzxyzyzxyz...
dan zou het onderwerp op ieder's scherm veel langer uit vallen, meer informatie kunnen bevatten.

- Je zou kunnen "lezen" over welk onderwerp het gaat ;
- Je ziet meteen of je al dan niet dringend wil reageren ; 
- Je "herinnert" je meteen waarover het gaat. Want ... als het onderwerp een tijdje stil gelegen heeft, is dat ongetwijfeld een voordeel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben geen IT-er, maar stel me toch voor dat het vervangen van de  7 woorden : "Melding van het plaatsen van een reactie" door 2 woorden (ttz : Forumreactie ivm) een heel kleine tussenkomst vraagt.

't Zal ongetwijfeld een kleine kost veroorzaken tov het grotere gebruiksgemak voor vele Senioren.

Ik ben benieuwd.

Met dank.

p.s. : de kolommen in de afbeelding bovenaan staan op hun smalst mogelijke indeling

procman4