Selectief toegestane polygamie.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

19 aug 2018, 16:18

Och, de leugenpers komt ook weer met iets op de proppen dat al járen bekend is maar politiek correct verzwegen werd:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ve ... ~a382c602/

En dan verdoezelen en liegen ze ook nog:  reeds in 1992 werd de wet op polygamie aangepast zodat migranten met een cultuur/bijgeloof van veelwijverij toch al hun weduwen, zelfs in magreb en andere moslimlanden, 'verzorgd' kunnen achterlaten met pensioenen, opgehoest door de belgische belastingbetalers, die daar 45 jaar lang hun knoken moeten voor afdraaien om zelf maar een aalmoes aan pensioen terug te krijgen in ruil voor een levenlang zich blauw te betalen voor een wettelijk, menswaardig pensioen.
Dus de leugen over 'maar' 700 vrouwen?
Vermenigvuldig dat maar, na 1992 zullen de moslim polygamisten massaal zijn toegenomen zogauw ze er lucht van kregen, zéker weten!
Leven als God in Frankrijk in straatarme moslimlanden met 5x lagere levensstandaard ten koste van en gefinancierd door de ongelovige dhimmi autochtoon die zelf zienderogen verarmd dankzij de politieke landverraders. 
Ten koste van onze economie zo ook buitenlandse, moslim economieën steunen en aan kapitaalvlucht doen door belastinggeld te versluizen?

Voor ons krijgt enkel de wettelijke echtgenote het pensioen van haar overleden echtgenoot, bij veelwijverij moslims krijgen al de weduwen pensioen van óns belastinggeld alhoewel polygamie verbóden is. 
De politici lappen dus wéér hun eigen wetten aan hun laars en belonen criminelen die het verbod op polygamie overtreden met een levenslang pensioen!

Net zoals met kindergeld voor onbestaande kinderen, pensioenen voor overleden gepensioneerden etc...etc..zo wordt onze SZ reeds járen door gedoogde én wettelijk toegestane fraude leeggezogen...en dan maar wijzen naar de hardwerkende autochtonen voor de toenemende en onhoudbare druk op onze SZ!

Over hoeveel miljarden belastinggeld zouden we het dan hebben sinds 1992? 
Het verbod op polygamie bestaat énkel voor autochtonen, nét als het verbod op inteelt!
En nu geldt zowat élke wet alleen voor ons, waarvoor de laatste jaren door collaborateurs nva en de pseudo-vlaamse dieven in 117.000 pagina's wetswijzigingen (álleen al voor het jaar 2017!) doorgevoerd werden. 
Toch merkwaardig dat nu opeens deze jarenlange schande en onze discriminatie/diefstal door de leugenpers verspreid wordt?
Opzet om de autochtone bevolking op te jutten tegen frauderende moslims?
Alsof de bevolking de échte oorzaak niet kent: onze eigen politieke judassen die zelfs wetten aanpassen zodat moslims kúnnen frauderen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

19 aug 2018, 16:53

Dat verdrag is tussen Marokko en België al in 1971 goedgekeurd en in 2014 al eens opgerakeld, en nu halen ze het terug van onder het stof,de verkiezingen komen er aan zeker.......sommige worden wakker. :D
http://www.knack.be/nieuws/belgie/belgi ... 23808.html

Ook wereldvreemde rechters helpen soms.....
https://pallieterke.net/2016/11/belgie- ... polygamie/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

19 aug 2018, 18:51

tokkio schreef:Dat verdrag is tussen Marokko en België al in 1971 goedgekeurd en in 2014 al eens opgerakeld, en nu halen ze het terug van onder het stof,de verkiezingen komen er aan zeker.......sommige worden wakker. :D
http://www.knack.be/nieuws/belgie/belgi ... 23808.html

Ook wereldvreemde rechters helpen soms.....
https://pallieterke.net/2016/11/belgie- ... polygamie/
ja, en wát werd daaraan gedaan sinds 2014?
NIKS...of, jawél: de wetgeving werd nog wat ingewikkelder gemaakt om nog beter te kunnen verdoezelen hoezeer overtreders van het verbod op polygamie nog steeds worden gepamperd en beloond.... de autochtone kiezers mogen er zeker niet achterkomen waaraan de inleveringen van hún pensioenen en hun belastinggeld uitgedeeld worden en waarvoor zij nu tot 67 jaar zullen moeten wroeten.
Veelwijverij is verboden in ons land.
Toch worden de gevolgen van een polygaam huwelijk, dat geldig werd afgesloten in het buitenland, in België erkend.
Het wordt tijd dat de wetgever optreedt tegen dergelijke uitwassen en duidelijk stelt dat een polygaam huwelijk in geen enkel geval juridische gevolgen kan hebben in ons land. Dat zou de situatie in elk geval ook glashelder maken.
Het is toch onzinnig dat een deel van het Belgische overlevingspensioen naar het buitenland gaat omdat de overledene daar getrouwd was met één of meer andere vrouwen.
Onzinnig? Waanzinnig, misdadig en discriminerend zou ik zeggen.

En nu wordt ook meteen duidelijk dat 'internationale' wetten een zootje van jewelste zijn, om de soevereiniteit en wetten van eu-lidstaten aan te tasten door tegenstrijdigheden uit te lokken waarbij sharia voorschriften van moslims gevolgd dienen te worden onder het mom dat internationale wetten hoger staan dan nationale wetgeving en zelfbeschikking van lidstaten ==>islamisering, polygamie wordt enkel toegestaan voor moslims om te kunnen profiteren/frauderen en sociale zekerheid te ondermijnen....dan kunnen de politieke criminelen ons, de dhimmi's, uitsluiten van de SZ waarvoor wij betalen en voorbehouden aan moslims die níks bijdragen.

Telkens hetzelfde: wij worden gediscrimineerd en bestolen in eigen land om ons zuurverdiende belastinggeld te zien uitdelen door de politiek aan de halve wereld waarvan geen enkele ooit maar een poot uitstak om dezelfde rechten te moeten opbouwen of zelfs hier maar te verblíjven om óns belastinggeld te ontvangen - en dát voor élk sociaal systeem: wie bijdraagt, autochtoon, wordt uitgesloten en wie niet bijdraagt, migrant/vluchteling, krijgt de volle pot.  :evil:
En dat is écht geen wanbeleid meer maar een georkestreerde strategie van een bende landverraders.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

19 aug 2018, 20:26

Fazal schreef:Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

20 aug 2018, 14:09

Wetten aanpassen zodat op veelwijverij vijf jaar effectieve celstraf staat.
Dan alle polygame huwelijken onmiddellijk ontbinden.
De daders de bak insteken.
En na het uitzitten van hun straf, uitwijzen met gans hun familie, want ze zijn niet compatibel met onze samenleving.
Dat zou mijn doel zijn als ik politicus werd.
Zou me dat veel stemmen opleveren?
Ik denk het wel, want het volk is de vernederingen spuugzat.
Ondank is 's werelds loon

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

20 aug 2018, 14:10

Groot gelijk MD, ik stem voor jou!!
Ice

21 aug 2018, 13:48

maior domus schreef:Wetten aanpassen zodat op veelwijverij vijf jaar effectieve celstraf staat.
Dan alle polygame huwelijken onmiddellijk ontbinden.
De daders de bak insteken.
En na het uitzitten van hun straf, uitwijzen met gans hun familie, want ze zijn niet compatibel met onze samenleving.
Dat zou mijn doel zijn als ik politicus werd.
Zou me dat veel stemmen opleveren?
Ik denk het wel, want het volk is de vernederingen spuugzat.
En vergeet ook niet het verbod op inteelt, dat wél weer geldt voor ons maar niet voor moslims waardoor binnen een paar jaren de gezondheidszorg voor de toenemende rits gehandicapten ongeziene proporties zal aannemen.

Daar wordt met geen woord over gerept omdat die onzichtbaar zijn door binnenhuis en verborgen gehouden te worden....echter de bevoegde instanties weten vást wel hoeveel (geestelijk) gehandicapten dat er zijn als gevolg van inteelt want ze keren daarvoor ongetwijfeld vette bedragen aan invaliditeit voor uit, zonder dan nog alle mogelijke 'hulpmiddelen' en verzorging door ziekenfondsen?
Enig idee waarom onze verzorgingsstaat onder even zware druk staat als onze SZ?  :roll:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

21 aug 2018, 15:12

Ice schreef: En vergeet ook niet het verbod op inteelt, dat wél weer geldt voor ons maar niet voor moslims waardoor binnen een paar jaren de gezondheidszorg voor de toenemende rits gehandicapten ongeziene proporties zal aannemen.
Zeer juist Ice.
Sommige exemplaren zou men zelfs preventief moeten kunnen steriliseren!
Dit zal wel weer tegen de mensenrechten zijn, maar het is toch een aantrekkelijke gedachte.
:)
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

21 aug 2018, 15:13

lea*** schreef:Groot gelijk MD, ik stem voor jou!!
Bedankt lea !
Ik stuur je een affiche om aan het raam te hangen en een balpen met mijn naam erop.
:)
Ondank is 's werelds loon

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

21 aug 2018, 22:54

Selectief ....tav Ice Lea e.a

Heb het hier al duzende keren en tot moedens toe gezeid ; Belgie wil, moet en zal het OCMW van Europa zijn . Tis precies hun ambitie aan het worden . 8O

werewoef
AMEN en AUM
Ice

22 aug 2018, 00:07

werewoef schreef:Selectief ....tav Ice Lea e.a

Heb het hier al duzende keren en tot moedens toe gezeid ; Belgie wil, moet en zal het OCMW van Europa zijn . Tis precies hun ambitie aan het worden . 8O

werewoef
België?
Neen, mijn beste, de autochtone Vlámingen die voor álles moeten opdraaien in dit apenland:
- de hele bende politieke, corrupte graaiers met hun cumuls,
- de bedrijven hun vennootschapsbelastingen tot zelfs hun investeringen,
- transfers voor solidariteit met de Walen (én brussel hell hole) voor hun 'inhaalbeweging' die reeds 40 jaar duurt,
- hele generaties papieren-belgen/migranten in hangmatten van wieg tot kist, die ten koste van onze economie de economieën in hun moslimlanden spekken en daar komen nu nog eens
- de hordes 'arme' (moslim/economische) vluchtelingen uit het MO en afrika bij mét gezinsherenigingen binnenkort...

Intussen leveren wij steeds méér in, verminderen de lonen/pensioenen/SZ/gezondheidszorg, rijzen de prijzen de pan uit: voedsel, energie, water enz...enz...tot onbetaalbare hoogten voor basisbehoeften terwijl enkel de autochtonen gediscrimineerd worden in eigen land door uitgesloten te worden van de rechten/diensten waarvoor ze bijdragen en zich blauw betalen én blijft de staatsschuld groeien: hét recept om eigen bevolking sluipend en geniepig te verarmen om machtscontrole.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de islamisering, subsidie uitwassen en de afbraak van de rechtstaat....
Het ís dus al veel erger dan alleen maar het ocmw spelen....

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

23 aug 2018, 09:03

maior domus schreef:
lea*** schreef:Groot gelijk MD, ik stem voor jou!!
Bedankt lea !
Ik stuur je een affiche om aan het raam te hangen en een balpen met mijn naam erop.
:)

Dank u MD, dat is zeer vriendelijk van je!!   :lol:
Fazal

23 aug 2018, 11:09

Ik kies voor de nudisten.
Die kunnen tenminste ons geld niet in hun zakken steken.
Enfin ..., toch niet direct.  :?