Meer dan helft daklozen in Engeland heeft een job

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

31 aug 2018, 10:45

Ik zie zojuist dat mijn zorgen voor de komende maand alvast zijn verdwenen: einde van de maand = pensioenen voor de ambtenaren. En zoals al gezegd: volgende keer, aanpassing aan de index.

Ik denk dat we nog eens ergens gaan reserveren om iets te nuttigen. :wink: Ik ben nog niet in de Nuance geweest. Jij wel? Een aanrader?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

31 aug 2018, 10:57

Wil. schreef:Ik denk dat we nog eens ergens gaan reserveren om iets te nuttigen. :wink: Ik ben nog niet in de Nuance geweest. Jij wel? Een aanrader?
Den Thierry is een absolute crack, maar je gaat die 2% index wel nodig hebben.:)
dejules

31 aug 2018, 11:02

Wil. schreef:Ik zie zojuist dat mijn zorgen voor de komende maand alvast zijn verdwenen: einde van de maand = pensioenen voor de ambtenaren. En zoals al gezegd: volgende keer, aanpassing aan de index.

Ik denk dat we nog eens ergens gaan reserveren om iets te nuttigen. :wink: Ik ben nog niet in de Nuance geweest. Jij wel? Een aanrader?
Door nieuwe regels, nadelig voor zelfstandigen, bouwen ze vanaf vandaag geen pensioen meer op tijdens de volgende maanden van het jaar. Daarom roept Unizo, een vereniging van zelfstandigen, deze dag uit tot "De dag voor Gelijk Pensioen".

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/08/30 ... ensioenen/

Na Voka wenst ook Unizo uw uitgesteld leegiopersloon niet meer te financieren.
Het tijdperk van de mannen en vrouwen met 2 linkse poten en een lange politieke arm is voorbij.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

31 aug 2018, 13:38

dejules schreef: Door nieuwe regels, nadelig voor zelfstandigen, bouwen ze vanaf vandaag geen pensioen meer op tijdens de volgende maanden van het jaar. Daarom roept Unizo, een vereniging van zelfstandigen, deze dag uit tot "De dag voor Gelijk Pensioen".

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/08/30 ... ensioenen/

Na Voka wenst ook Unizo uw uitgesteld leegiopersloon niet meer te financieren.
Het tijdperk van de mannen en vrouwen met 2 linkse poten en een lange politieke arm is voorbij.
De zelfstandigen kunnen heel goed voor zichzelf zorgen, en dat mag ook zo zijn.

Uit jouw eigen link, julio:
Meer dan de helft van de zelfstandigen kan een jaar of langer verder zonder inkomen. Geen enkele groep doet beter. Bravo!
Slechts 5,8% van de zelfstandigen heeft geen spaargeld. Het kleinste percentage van alle groepen. Bravo!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

04 sep 2018, 19:25

En wat is hierop je antwoord? Zoals gewoonlijk ...nada
dejules

05 sep 2018, 03:01

Horus1 schreef:En wat is hierop je antwoord? Zoals gewoonlijk ...nada
Indien U denkt dat zelfstandigen de statutaire leeglopers pensioenen wensen te financieren is dat uw goed recht.
U bent zelf zelfstandige, toch?
U had de juiste pensioenkeuze gemaakt, toch?
U komt niet uit de leegloperij, toch?

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

05 sep 2018, 08:29

En zoals steeds dezelfde niets terzake doende stomme repliek!