N-VA-beleid creëert massaal armoede

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

06 sep 2018, 14:07

Wil. schreef: Spoedig herstel gewenst.
Gij zit reeds vanaf uw 50ste te herstellen van uw statutaire "prestaties", toch?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

06 sep 2018, 15:33

Toen ik op 58 op brugpensioen mocht uit de volcontinu is mijn vrouw ook maar met pensioen gegaan op haar 60.
dejules

06 sep 2018, 16:28

voorn schreef:Toen ik op 58 op brugpensioen mocht uit de volcontinu is mijn vrouw ook maar met pensioen gegaan op haar 60.
De jongere generatie die deze voordelen niet heeft maar zal moeten werken tot ze dood zijn zal ons die prijs laten betalen en TERECHT!

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

06 sep 2018, 20:27

paullamb schreef:De vraag of repliek van Jockey vind il flauw!! 

De repliek van Horius is wat gerichter. Er is inderdaad veranderd, en ja ! Er is minder discipline in de scholen en klassen. Als een leerkracht, juf of welke leiding dan ook een uur op zijn Smartfone zit te tokkelen, dan kan hij of zij toch niet verwachten dat een leerling dat ook doet. En ,op vele scholen is het niet meer Mijnheer Jan, maar Jan of Liesbeth. Mijn onmiddellijke ervaringen zeggen me, Wat kan ik doen? 18 uur aan 34 of 35000 euro ( bruto en beginnende leerkracht) Fietsvergoeding of verplaatsingskosten, koffie, krant en soms koeken daarbij. Wat moet dat meer zijn! Naar de privé ? Gedaan met zitten of dutten. Daar is het 34 uur en minder verdienen! Hun keuze is snel gemaakt.

En als het over discipline gaat, waarom zouden die personen ineens allemaal ziek geworden zijn? Mochten ze geen boekskes lezen, geen mails versturen , niet teveel op de Smartfone tokkelen? Wie weet.  Kinderen rotbedorven,mar leerkrachten ook hoor.
Geef mij maar de school in Genk waar men een uniform moet dragen, maar dat is waarschijnlijk te hoog gegrepen.
Wat is er flauw aan het feit dat ik vraag op wie U alludeert dat er overleden is Paullamb? Er zijn b.v. bepaalde figuren hier op Sen.net. waarvan ik reeds lang geen repliek meer van gelezen heb... En dan vraag ik me af ofdat daar misschien iets mee scheelt of ofdat hij misschien van nick is veranderd...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...