Efficient werkende makelaar voor

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.
MaLoReg

05 sep 2018, 09:08

de regio Balen-Mol-Geel
Kent iemand van jullie in deze streek een makelaar die echt zich inzet voor een verkoop?
Met dank

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

05 sep 2018, 13:25

Het huiskantoor en
Savemak

beiden uit Lommel, maar zeker werkzaam en vele contacten id de opgegeven streek.
MaLoReg

05 sep 2018, 15:31

Dank je Paul-altijd snel en goed advies van jou gekregen!
Lommel is heel dichtbij maar heeft niet echt die regio in handen.
Ben nu bezig met Stef Proost (maar wil graag nog 1 of 2 anderen) omdat zij al jaren de verhuur doen van deze eigendom. Zij stellen voor de huurders geen opzeg te laten uitdoen omdat, volgens hen een eigendom rapper verkoopt als het leeg is. Ja-hahahaha.maar dan v erliezen we die 3 maanden huur en dat lijkt me ook niet zo interessant.
Ben nooit zo echt tevreden geweest over hun diensten maar ik ben helemaal niet van die kant en ken daar geen andere makelaars die zich ECHT inzetten.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

05 sep 2018, 16:20

Gewoon een paar namen Maloreg.
Proost ? Is die niet van Turnhout?  Klinkende naam maar in Limburg niet zooo klinkend.

Maar als die reeds ervaring hebben met het eigendom, zou ik (persoonlijk) verder doen.
veranderen van makelaar is niet altijd de beste optie.

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

05 sep 2018, 22:25

Wij hebben een goede ervaring met Heylen vastgoed.
Wij hebben twee jaar geleden onze woning verkocht. We hebben toen 4 makelaars laten komen om een offerte te maken en zich voor te stellen. Wij hebben uiteindelijk voor Heylen vastgoed gekozen en hebben er geen spijt van. Huis verkocht binnen één week.
MaLoReg

09 sep 2018, 08:58

Denkelijk heeft Paul wel gelijk maar ik kan Heylen altijd eens aanschrijven.
Bedankt voor de tips.
MaLoReg

10 sep 2018, 13:36

Hovel, heb gisteren (was zondag) Heylen aangechreven en vanochtend al antwoord.
Dus dat ziet er goed uit.